Beantwoord

muts en sjaal

  • 24 August 2019
  • 9 reacties
  • 389 keer bekeken

Is het nog mogelijk om een muts en een sjaal van KPN te ontvangen?
Bij voorbaat dank

peter
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 August 2019, 13:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Verwacht je al winter dan? Als je de Experiabox gewoon binnen in de meterkast zet, dan hoeft die verder niet extra warm aangekleed te worden hoor... 🤡
Reputatie 7
Badge +21
En dat op een dag dat het hitteplan van kracht is, alleen het idee al... pffff.
Ik heb op zo'n warme dag ooit eens winterhandschoenen voor de motorfiets gekocht, ze waren in de opruiming, kon ze als echte Hollander niet laten liggen, toch?🤔😎
Hoi @Jan-D ,

En wat voor motor heeft @Jan-D ?
Hoi @Jan-D ,

En wat voor motor heeft @Jan-D ?

Hallo @genetic , in de jaren 90 had ik eerst een Vespa motorscooter en later een Suzuki motorfiets.
Nu rijd ik al weer jaren op een e-bike☺
Dus je maakt geen toertochten meer @Jan-D
Jammer.


Ik maak nog steeds mijn rondjes. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Peter1980 Da's een goeie vraag. Volgens de thermometer is het op dit moment een dikke 30 graden buiten en ik durf je oprecht niet te zeggen of we een voorraad winterattributen hebben liggen en, zo ja, waar deze dan zijn verborgen.

Ik wil een best een poging doen, maar ik kan je niets beloven. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo @Peter1980 Da's een goeie vraag. Volgens de thermometer is het op dit moment een dikke 30 graden buiten en ik durf je oprecht niet te zeggen of we een voorraad winterattributen hebben liggen en, zo ja, waar deze dan zijn verborgen.

Ik wil een best een poging doen, maar ik kan je niets beloven. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Beste Bart. Ik heb mijn gegevens aangepast. Bij voorbaat dank. Peter
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Peter1980 Je bericht was tussen wel en schip gevallen, ben ik bang. Ik heb je even een privébericht gestuurd.,

Reageer