Muts en sjaal van KPN bestellen

Hoi Ik wil ook graag zo'n muts en sjaal van kpn. Is dat mogelijk?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi AndreaV, Natuurlijk, ga ik voor je regelen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik je z.s.m. een setje op, en jij er lekker warm bij loopt deze winter

Hok hoe kan ik aan een sjaal en muts van kpn komen
Reputatie 7
Badge +15
Hoi 123sportman, Die kan ik voor je opsturen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan stuur ik je z.s.m. een setje op.
Reputatie 1
Badge
Hoi Marina.. Ik zou ook heeeeel erg graag zo'n leuk setje willen ontvangen.. Uhhhh eerlijk gezegd misschien wel 2? Mijn vrouw is sinds 21 december ook klant geworden bij KPN.
Nou ja ik hoor het wel.
Ik ga je een enorme leuke jaarwisseling wensen en een supergoed en gezond 2019

Groetjes uit Zeeland

Lauran en Anita
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @123sportman en @Lauran Zeeland,

De allerbeste wensen voor 2019. Ik ga een setje voor jullie regelen :)⛄
Hoi Marina,

Zou ik ook een setje mogen? 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hi Stefanw1995, Vooruit maar weer 😉
Goh, dan probeer ik het ook.....? Mijn Kids vinden vooral de sjaal en handschoenen geweldig. Zou dat mogen
Reputatie 1
Badge
Hee Marina.. Dank je heel hartelijk voor de snelle verzending van de handschoenen en de muts. Vrouwtje en ik zijn er superblij mee. Nogmaals superbedankt.. Je bent een toppertje šŸ‘šŸ‘šŸ‘
Ik was ook even benieuwd of ze nog op voorraad zijn 🙂?
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @Lauran Zeeland , Fijn dat je de setjes inmiddels hebt ontvangen. Heel veel plezier ermee 😃

Hoi @AriĆ«nClaij65 . We hebben het laatste setje inmiddels opgestuurd 😞 Ik weet niet of we nog een nieuwe voorraad binnen krijgen, maar als dit het geval is dan stuur ik je alsnog een setje op goed?
Marina_ schreef:

Hoi @AriĆ«nClaij65 . We hebben het laatste setje inmiddels opgestuurd 😞 Ik weet niet of we nog een nieuwe voorraad binnen krijgen, maar als dit het geval is dan stuur ik je alsnog een setje op goed?

Prima. 🙂
Voor mijn vader ben ik op zoek naar de schaatmuts die vanavond te zien was bij het marathon schaatsen in Haaksbergen. Voor hem is het niet mogelijk om daar zelf bij te zijn. Kan ik deze ergens kopen?
Reputatie 7
Badge +17
Emmy1208 schreef:

Voor mijn vader ben ik op zoek naar de schaatmuts die vanavond te zien was bij het marathon schaatsen in Haaksbergen. Voor hem is het niet mogelijk om daar zelf bij te zijn. Kan ik deze ergens kopen?

Dag Emmy. Zoals je kunt zien in dit topic, waar ik jou bericht naar toe heb verplaatst, is het laatste setje helaas al verstuurd. Als we ze weer krijgen stuur ik je graag alsnog iets op. Zou je daarvoor alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Reageer