Beantwoord

na overstap Naar Ziggo overgestapt; dit geannuleerd en nu de vraag hoe ik de bevestigingsmail van Ziggo door kan sturen naar KPN.

  • 19 April 2019
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

Bevestigingsmail van Ziggo om overstap van KPN naar Ziggo te annuleren, door te kunnen geven naar KPN. Oeverloos telefonisch contact hierover gehad met Ziggo en KPN zonder resultaat. Word van kastje naar muur gestuurd.
Hopeloos om contact te krijgen en dit voor elkaar te maken. De annulering is ruim binnen de bedenktijd gedaan!
Kan een telefoonfirma nou nooit eens bij een klacht terugbellen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 April 2019, 12:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Kroesje, Wanneer je de aanvraag voor jouw nieuwe abonnement bij Ziggo hebt geannuleerd hoef je dit niet nog eens aan ons door te geven. Wanneer je hebt geannuleerd bij Ziggo binnen de bedenktijd informeren zij ons en behoudt je jouw abonnement bij ons. Ik kan controleren of de annulering is doorgekomen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Klopt. Precies ditzelfde is bij een kennis bij mij prima gegaan. Aanvraag Ziggo geannuleerd; KPN loopt gewoon door.
Per abuis ben ik getagged ipv @Koesje
Reputatie 7
Badge +19
Foutje @Kroesje


Reputatie 7
Badge +19
@Koesje, We hebben niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Reageer