Beantwoord

Nieuwsbrief van KPN aanmelden

  • 8 February 2019
  • 10 reacties
  • 2833 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben benieuwd hoe ik (en met mij velen denk ik) me kan aanmelden voor de nieuwsbrief. Als ik inlog op Mijn KPN zie ik nergens een mogelijkheid om me te abonneren op de nieuwsbrief. Communicatie met KPN staat allemaal aangevinkt. Hoe krijg ik dat wel voor elkaar. Mijn ouders krijgen trouwens wel regelmatig een nieuwsbrief.

Volgens mij een hele simpele vraag die ik al meerdere malen heb gesteld aan KPN medewerkers, maar niemand schijnt het te weten. Zojuist nog een medewerker via de chat die mij een link voor een zakelijke wholesale nieuwsbrief stuurde, daar zit ik dus niet op te wachten. Of een antwoord dat ik op eindelijkglasvezel.nl moet kijken, ook erg typisch!

Laat staan uw zoekmachine die vreemde resultaten laat zien. ALs ik de zoekterm nieuwsbrief invoer geeft hij als resultaat de verschillende kleuren van de nieuwe Iphones. Laat staan de chatbot die geen enkele normale nederlandse vraag of woord begrijpt.

Waarom niet een simpele knop of link op uw website "aanmelden nieuwsbrief"

Is hier misschien wel een capabele KPN medewerker aanwezig die antwoord op een simpele vraag kan geven?
icon

Beste antwoord door gjtm 8 February 2019, 14:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Bij inloggen op mijnkpn rechts bovenin op profiel klikken -> privacyinstellingen -> thuis product selecteren en dan per email aanvinken, volgende maand zou je dan de nieuwsbrief moeten ontvangen.
Reputatie 1
Bedankt voor je antwoord. Dat stond reeds aangevinkt maar krijg geen nieuwsbrief in mn mailbox
Reputatie 6
Badge +8
Ook onder het kopje KPN ID? Als het al langer dan 4 weken zo staat (max verwerkingstijd) zal webcare intern even navraag moeten doen. Bij mij ging het uit en weer aanzetten vorig jaar wel zoals het hoort, jammer dat het bij jou nu niet lukt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @gjtm@Robert50. Wat vervelend dat je onze nieuwsbrief niet ontvangt. Ik zal voor je uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 1
Goedemorgen Vikash,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist met de helpdesk (2x) gesproken. Zij heeft alles gecontroleerd en vinkje e-mail weer aangezet wat notabene een collega vanmorgen (die ik dezelfde vraag had gesteld) had uit gezet! Zij zou ook nog een extra formulier gaan invullen dat het nogmaals extra wordt gecontroleerd. Hopen da het nu goed komt. Volgens haar komt de volgende nieuwsbrief eind februari, begin maart uit.
Reputatie 7
Badge +21
Oke, fijn dat het nu alsnog is aangezet. Ik ga er vanuit dat je begin maart onze nieuwsbrief ontvangt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 1
Vraag me toch af of het wel goed staat nu. Als ik inlog op Mijn KPN en kijk bij Privacy instellingen zie ik weer geen vinkjes bij de email checkbox van KPN ID / Mobiel en Thuis de staan. Als ik deze aan vink en op opslaan klik bij alle drie, vervolgens uitlog en weer inlog zijn de vinkjes weer verdwenen, staat het nu nog niet goed of is de verwerkingstijd nog niet voorbij?
Reputatie 7
Badge +21
Dat is inderdaad erg vreemd. Als je je gegevens in het KPN Forum profiel kan ik het ook nog even voor je nakijken. Ik zal de nieuwsbrief van deze maand handmatig per e-mail naar je versturen.
Reputatie 1
Heel vreemd ja. Heb mijn forum profiel aangevuld met de gewenste gegevens. Hoop dat het jou wel lukt om het voor elkaar te krijgen, alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist nakeken. Bij ons in het systeem staat aangegeven dat we informatie over onze diensten mogen versturen per e-mail. Ik ga er dus vanuit dat je in maart de nieuwsbrief ontvangt. Ik hoor graag van je wanneer dit niet het geval is.

Reageer