Beantwoord

De zender NPO1 Extra is sinds 1-7 verdwenen

  • 6 July 2022
  • 5 reacties
  • 813 keer bekeken

Blijkbaar heb ik het gemist dat Npo1 extra per 1-7 verwijderd zou worden.

Jammer, had me verheugd op nog wat afleveringen S2 én een derde seizoen van Dokter Deen 😥

Kan het ook niet kijken op Npo Plus waar ik een abonnement bij heb.

Maar ja, Paramount toegevoegd is dan wel weer leuk 🤗

icon

Beste antwoord door PeterG 6 July 2022, 23:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

In NPO plus / start zit NPO 1 Extra toch? Ik heb 'm gewoon in de NPO start app. En ook bij NLziet. Afgezien van mijn pluspakket bij kpn.

Wel jammer dat Dokter Deen niet on demand is in NPO plus (en NLziet).

Met m’n abonnement op NLziet kan ik Dokter Deen terugkijken. Kan je dat niet bij NPO start met je NPO plus abonnement???

 

Hoi Peter,

 

Helaas, dat had ik idd als eerste geprobeerd toen ik het merkte.

De titel wordt wel getoond in Npo 1 extra, maar wanneer ik het dan aanklik om te willen kijken, dan komt de melding dat het programma niet meer beschikbaar is.

Ik zal het daar eens vragen hoe het zit.

 

Wel gek, @Petra_H .

Je weet zeker dat je een abonnement op NPO start hebt en dus over NPO plus kunt beschikken? Inloggen bij start dus….

Dan kan je nmm beter switchen naar NLziet. Dat is een goede aanvulling op KPN.

Via hun gids terugkijken van RTL en Talpa zonder reclame en met doorspoelen
VRT zenders tot 7 dagen kunnen terugkijken
Alle Regionalen (met tot 7 dagen terugkijken)

Beschikking over alle on demand materiaal van NPOplus, RTL XL en KIJK.

Overigens is nergens Dokter Deen on demand beschikbaar.

Tot op heden is Npo plus prima, (nog) genoeg materiaal om te kijken, ben niet zo'n Rtl kijker, zn doe ik dat dan idd via Kijk.

Bedankt voor t meedenken in ieder geval!

Je moet sowieso live naar NPO 1 Extra, NPO 2 Extra en NPO Politiek & Nieuws kunnen kijken via NPO Plus.

Ikzelf kijk naar programma's die mij interesseren: sport (voetbal, tennis, autosport) en series ( detectives meestal ) en soms films. Ongeacht zender natuurlijk. Bij de commerciëlen skip ik uiteraard de reclame. Door het of eerst op te nemen of binnen een week terug te kijken via NLziet. Die zenders terugkijken via KPN TV, reclame niet te skippen, doe ik nooit.