Onbeschoftelijk afgerond telefoon gesprek.

• 23 juli 2013
  • 2 reacties
  • 5128 keer bekeken

Ik ben zojuist gebeld door een mevrouw van KPN. Ik ben aan het verhuizen en heb ingevuld dat ik wat meer informatie wilde over de aansluiting. Ik ben gebeld door een meneer die mij heeft uitgelegd dat er geen kabel aanwezig was. ADSL is mij te traag en glasvezel te duur. Daarom heb ik gekozen voor een andere partij die wel kabel leverd.

Ik werd terug gebeld door mevrouw met het verhaal dat ik nog een keer terug gebeld wilde worden omdat ik zou hebben aangegeven dat ik nogmaals gebeld zou willen worden. Dit is echter niet waar omdat ik aan de telefoon al heb verteld dat ik voor een andere partij zou gaan i.v.m. kabel.

Mevrouw wenst mij een prettige dag en ik zeg "van hetzelfde" om vervolgens nog even achteraf te horen te krijgen "leugenaar" een seconde voordat ik ophing. Ik vind dit ook zeker niet kunnen en ik vraag mij af hoe dit kan gebeuren. Ik ben gebeld op 23 Juli 2013 om 11:35. Eventueel kan ik mijn telefoon nummer doorgeven maar plaats dit niet op het forum ivm privacy.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste iltarvanderBerg, 

Welkom op het forum! Jammer dat je niet hebt gekozen voor glasvezel. Dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze helpdesk vind ik ernstig. Allereerst hiervoor mijn excuses. Klantvriendelijkheid staat bij KPN juist zeer hoog in het vaandel en ik neem daarom je klacht ook zeer serieus. Zou je me in een privébericht je naam, postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Met deze gegevens kan ik je dossier inzien en nagaan wat er precies is gebeurd. Zodra ik je gegevens heb ontvangen, pak ik dit zo snel mogelijk op!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Reputatie 4
Badge +9
Beste iltarvanderberg, 

Is je vraag met mijn vorige post afdoende beantwoord? Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen. Als dit niet meer nodig is, dan lees ik het graag!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Reageer