Beantwoord

Ongewenste brievenbuspost

• 9 september 2013
  • 13 reacties
  • 6090 keer bekeken

Ik ontvang met  regelmaat reclamepost van KPN in mijn brievenbus.

KPN ontwijkt de Nee/Nee-sticker op mijn brievenbus door de post aan mij te adresseren.

Ik ben GEEN klant meer vd KPN en stel totaal geen prijs op deze reclame-uitingen.

Ik heb de post steeds geretourneerd met de aantekening "ONGEWENST-GEWEIGERD"

Dit helpt echter niet want ik blijf deze rommel ontvangen.

Hoe kom ik i.h.n. van deze rotzooi af???

icon

Beste antwoord door Koen_1 10 september 2013, 15:57

Hallo wesie,

Vervelend dat je deze post nog ontvangt, ondanks dat je geen klant meer van ons bent!
Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, en je naam kunnen sturen?

Dan zorg ik ervoor dat je afgemeld wordt voor deze post.

Met vriendelijke groet,
Koen

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo wesie,

Vervelend dat je deze post nog ontvangt, ondanks dat je geen klant meer van ons bent!
Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, en je naam kunnen sturen?

Dan zorg ik ervoor dat je afgemeld wordt voor deze post.

Met vriendelijke groet,
Koen

Privebericht verzonden.

Reputatie 7
Badge +21
Hallo wesie,

Bedankt voor je privébericht.
Ik heb de afdeling die deze reclamepost kan stoppen aangestuurd.
Het zal op korte termijn niet meer aan je verstuurd worden!

Met vriendelijke groet,
Koen 

Merci Beaucoup!

Goedendag,

Ik heb hetzelfde, ben nooit klant geweest van kpn nooit iets ingevuld van kpn.

Ook niks aangevraagd want kpn iS duurder en langzamer dan upc, de reden dat ik nooit naar kpn goverstappen.

Ik verzoek kpn bij deze om te stoppen met het verzenden van geadresseerde ongewenste reclame naar mijn adres.

Vriendelijk dank als dit Eindelijk ophoud.

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Millwood, 

Dat is vervelend! Kun je aangeven waarover de geadresseerde post is? Een foto van de reclame zou gewenst zijn. Kun je me dit in een privébericht toezenden? Verder graag jouw postcode/huisnummer en naam. Als dat allemaal op de foto staat is het niet nodig natuurlijk. 

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Een oud topic, ik ervaar hetzelfde probleem. Retour gestuurd meerdere malen. De klantenservice zegt mij niet te kunnen helpen.

Graag reactie 🙂
Reputatie 5
Badge +7
Michelle,

Kijk hier eens: https://www.postfilter.nl/recht-van-verzet

Piet.
Hoi Piet,

Bedankt voor je reactie, maar dit is niet wat ik bedoelde.

Ik ben zelf ook klant dus mijn eigen post wil ik wel blijven ontvangen en dat zet ik hier ook mee uit.

Ik wil alleen de post van de vorige bewoner niet meer ontvangen.

Kan dit geregeld worden?
Reputatie 5
Badge +7
OK, dat is duidelijk, Michelle.

In dat geval kom ik niet verder dan dit: https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/klacht/verkeerd-bezorgde-post.html?searchResult=position1

Piet.
Hoi Piet,

Zie mijn eerste comment, dit heb ik al meerdere keren gedaan zonder resultaat. Vandaar mijn bericht op dit forum.

Ik zie in de reacties hierboven dat het geregeld kan worden ?
Reputatie 5
Badge +7
Ik neem aan dat een moderator van KPN dit kan afhandelen. Maar misschien dat het dan verstandig is om een nieuw topic te starten, want het huidige topic staat gemarkeerd als zijnde afgehandeld en ik weet niet of een moderator het dan nog oppikt. Ik hoop dat het gaat lukken!

Piet.
Reputatie 7
Badge +27
Ha Piet en Michelle, we zien ook nieuwe berichten in oude topics dus dat is geen enkel probleem. Zodra we aan jouw bericht toe zijn, dat kan nog enkele werkdagen duren, krijg je in je nieuwe topic een reactie van ons!

Reageer