Beantwoord

Ongewenste post vorige bewoner

• 14 november 2013
  • 4 reacties
  • 5823 keer bekeken

Ik ontvang nog steeds brieven en reclame van kpn gericht aan de vorige bewoners. Retour sturen heeft blijkbaar geen zin want daar wordt niets mee gedaan. De klantenservice gebeld, kunnen mij ook niet helpen omdat adreswijzigingen de verantwoordelijk is van de vorige bewoners. Maar ik heb geen zin in eventuele deurwaarders en brievenbusvervuiling van een ander. Kunnen jullie geen contact opnemen met die mensen, ik heb geen idee waar ze naar toe en verhuist. En ik neem aan dat jullie wel wat klantgegevens hebben om ze te bereiken. Ik wens geen post te ontvangen van jullie die niet voor mij is bestemd.
icon

Beste antwoord door glenonlinenl 14 november 2013, 18:02

je kan ongewenste post het beste gratis retour zenden naar een speciale antwoordnummer, doe er een kort briefje met uitleg er bij dat de vorige bewoners niet meer op jou adres wonen en hoe kpn je kan bereiken. als je dichtbij een kpn winkel woont kun je het ook daar regelen.

KPN Backoffice 

Antwoordnummer 15067
5600 VH Eindhoven

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8
je kan ongewenste post het beste gratis retour zenden naar een speciale antwoordnummer, doe er een kort briefje met uitleg er bij dat de vorige bewoners niet meer op jou adres wonen en hoe kpn je kan bereiken. als je dichtbij een kpn winkel woont kun je het ook daar regelen.

KPN Backoffice 

Antwoordnummer 15067
5600 VH Eindhoven

Oke proberen we dat maar een keer, dankje
Zelfde probleem. Ik krijg advies terug dat dit geen overlast is en dat ik ze maar gewoon wegmoet gooien. Zo werkt dat toch niet? Ik wil ze gewoon niet meer ontvangen.
En zoals ze ook bij de klantenservice met je omgaan is voor mij een reden om nooit klant bij KPN te worden.

Reputatie 7
Badge +8
als je ze weg gooit, blijven ze komen inderdaad. kpn moet wel weten dat de post verkeerd bezorgd wordt natuurlijk 

;)

Reageer