Ook bij de concurrent duurt onderhoud soms wat langer.

• 5 november 2018
  • 9 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 7

De eerstvolgende dinsdag 4 november is 4 november 2025, dus tot die tijd kan ik mijn facturen niet controleren.
Best wel lastig.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Haha, klopt! We hebben genoeg onder gebracht om een goede mening te kunnen hebben over de krachten van het bedrijf en wat toch echt beter moet 😉

Ik ben trouwens hartstikke tevreden over hun servicedesk waar ik heen bel 🙂
Reputatie 7

Ik ben al zo'n 15 jaar klant van ze en dat naar alle tevredenheid. De stelling dat ze intern genoeg te verbeteren hebben kan ik niet beamen, ik heb in die 15 jaar nog nooit administratieve problemen ondervonden of grote technische storingen moeten ervaren.Ik ben jaloers op jouw ervaringen, ik heb vaak genoeg een dagtaak gehad aan het fixen van hun fouten. (Vandaag koste ons 5 uur).

Verschil is dat bij jullie waarschijnlijk een groot aantal abonnementen actief zijn, terwijl ik er maar vijf bij T-Mobile heb ondergebracht.
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben al zo'n 15 jaar klant van ze en dat naar alle tevredenheid. De stelling dat ze intern genoeg te verbeteren hebben kan ik niet beamen, ik heb in die 15 jaar nog nooit administratieve problemen ondervonden of grote technische storingen moeten ervaren.

Ik ben jaloers op jouw ervaringen, ik heb vaak genoeg een dagtaak gehad aan het fixen van hun fouten. (Vandaag koste ons 5 uur).
Lijkt een beetje ..... Zoiets? πŸ˜€ Taalvoatjuh..😁

Reputatie 7
Ik ben al zo'n 15 jaar klant van ze en dat naar alle tevredenheid. De stelling dat ze intern genoeg te verbeteren hebben kan ik niet beamen, ik heb in die 15 jaar nog nooit administratieve problemen ondervonden of grote technische storingen moeten ervaren.
Reputatie 7
Badge +15
Haha, leuk foutje. Ze hebben daar intern genoeg te verbeteren 🤓
Reputatie 7
Tja, wachten dan maar.
afbeelding.
Reputatie 7
Badge +19
Oeps 😛
Reputatie 7
πŸ‘πŸΏπŸ˜‚

Reageer