Ik ben al zo'n 15 jaar klant van ze en dat naar alle tevredenheid. De stelling dat ze intern genoeg te verbeteren hebben kan ik niet beamen, ik heb in die 15 jaar nog nooit administratieve problemen ondervonden of grote technische storingen moeten ervaren.
Ik ben al zo'n 15 jaar klant van ze en dat naar alle tevredenheid. De stelling dat ze intern genoeg te verbeteren hebben kan ik niet beamen, ik heb in die 15 jaar nog nooit administratieve problemen ondervonden of grote technische storingen moeten ervaren.Ik ben jaloers op jouw ervaringen, ik heb vaak genoeg een dagtaak gehad aan het fixen van hun fouten. (Vandaag koste ons 5 uur).
Verschil is dat bij jullie waarschijnlijk een groot aantal abonnementen actief zijn, terwijl ik er maar vijf bij T-Mobile heb ondergebracht.
Ik ben al zo'n 15 jaar klant van ze en dat naar alle tevredenheid. De stelling dat ze intern genoeg te verbeteren hebben kan ik niet beamen, ik heb in die 15 jaar nog nooit administratieve problemen ondervonden of grote technische storingen moeten ervaren.
Ik ben jaloers op jouw ervaringen, ik heb vaak genoeg een dagtaak gehad aan het fixen van hun fouten. (Vandaag koste ons 5 uur).
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.