Beantwoord

op zoek naar moderator Nadia

Wie kan mij vertellen of ze nog bij kpn werkt?
icon

Beste antwoord door Nadia 21 november 2018, 13:02

Hey Max65, ik zie dat we de community nog niet op de hoogte hebben gesteld dat we elkaar hebben gesproken 😮 Via PM wilde je graag weten wat te doen bij telefonische overlast van een aantal (onbekende) nummers. Dat heb je weten op te lossen door een app te installeren. Case closed 🙂 Uiteraard kun je ons ook vragen om hulp. Dat kan door Telefonische overlast aan ons te melden.

Ps. mocht je nog vragen hebben, dat kan/mag altijd openbaar. De community weet veeél meer dan ik alleen 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Oh nee, ik ben gepakt! Hier ben ik 🙂
Reputatie 7
De persoon die je hierover 100% duidelijkheid kan geven is @Nadia zelf. 🙂
Reputatie 7
Nu is natuurlijk de grote vraag waarom Max op zoek is naar Nadia. 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Hey Max65, ik zie dat we de community nog niet op de hoogte hebben gesteld dat we elkaar hebben gesproken 😮 Via PM wilde je graag weten wat te doen bij telefonische overlast van een aantal (onbekende) nummers. Dat heb je weten op te lossen door een app te installeren. Case closed 🙂 Uiteraard kun je ons ook vragen om hulp. Dat kan door Telefonische overlast aan ons te melden.

Ps. mocht je nog vragen hebben, dat kan/mag altijd openbaar. De community weet veeél meer dan ik alleen 😉
Reputatie 5
Badge +5
Nadia heeft 9 minute😉n geleden nog gereageerd, dus?
Reputatie 7
Badge +9
Sterker nog, ze is vanavond op dit forum actief. 😎
Dit doet me sterk denken aan het programma Hunted, waar ik net naar heb gekeken....💀

Reageer