Beantwoord

Op zoek naar reclameposter KPN

  • 28 February 2022
  • 17 reacties
  • 324 keer bekeken

Reputatie 1

In het verleden is er een reclameposter geweest van een vader die voor KPN werkte. Als ik me goed herinner had hij dochters. 

Er stond een slogan op met zoiets als: onze vader staat altijd klaar, of onze vader maakt het altijd. 

Deze poster kan ik op internet niet meer terugvinden. Ik had deze graag willen hebben omdat de vader van mijn kinderen ook voor kpn werkt, als monteur. 

Kan iemand mij aan die poster helpen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 9 March 2022, 07:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels  Hoi Geralda, welkom op ons forum!

Wat ontzettend leuk :blush: ik snap heel goed dat je op zoek bent naar deze poster! Ik durf geen toezeggingen te doen, want ik moet eerst even op zoek naar de reclame waar het om gaat. Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen. Ik ga wat navraag doen en kom er bij je op terug.

Reputatie 1

Alexandra, super!! Hij werd in bushokjes opgehangen iig. Als ik het gied heb, in 2021.

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels Ik heb intussen de vraag al doorgestuurd naar een paar collega's, ik moet even zoeken naar bij wie ik moet zijn (en daarna of de posters er nog zijn, fingers crossed). 

Intussen was ik zelf ook even op zoek gegaan op internet naar welke reclame het precies is. Bedoel je deze, of was het iets anders?

 

Reputatie 1

Ha Alexandra, Ja geweldig, dat is em precies!!

 

Reputatie 1

@Alexandra kan ik zelf ook hierin iets betekenen? 

Ik sta uiteraard ook open voor verzendkosten oid mocht de poster te vinden zijn. 

Mijn man is namelijk monteur ook daadwerkelijk in het glasvezelnetwerk.

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels Hoi Geralda, ik ben er intussen achter dat het een reclameposter van een campagne is van een paar jaar geleden. De posters worden niet lang bewaard, waardoor we ze helaas niet meer hebben. Ik ben nog wel aan het navragen of we het bestand nog hebben, hopelijk kan ik je daar blij mee maken. Als dat lukt, zou je 'm zelf kunnen laten afdrukken. Ik kom er nog op terug.

Reputatie 1

@Alexandra oke, ja dat kan ik ook wel begrijpen. 

O als je dat zou willen doen, heel erg graag!!:grinning:

Ik hoor graag van je

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels Hoi Geralda, ik ben er intussen achter dat het een reclameposter van een campagne is van een paar jaar geleden. De posters worden niet lang bewaard, waardoor we ze helaas niet meer hebben. Ik ben nog wel aan het navragen of we het bestand nog hebben, hopelijk kan ik je daar blij mee maken. Als dat lukt, zou je 'm zelf kunnen laten afdrukken. Ik kom er nog op terug.

@Geralda Karels De zoektocht loopt nog, we zijn er druk mee bezig :blush: Wel alvast belangrijk om te weten: De rechten van de foto zijn verlopen. Het is een campagne van in ieder geval 2 jaar oud. Als we 'm nog kunnen vinden en ik kan 'm met je delen, dan is de afbeelding strik voor persoonlijk gebruik.  

Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 1

Dag @Alexandra , 

Wat super dat je dit al hebt achterhaald!

Wat betreft prive gebruik, ik zou em 1x willen gaan afdrukken om in mn man zijn werkplaats/schuur op te hangen. :muscle_tone2: Dus die garantie kan ik zeker geven dat het voor eigen gebruik zou zijn. 

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels Helemaal goed :) Ik heb intussen nog geen nieuws. In het ‘ergste’ geval kan je bovenstaand plaatje dat ik gevonden had afdrukken, maar ik hoop natuurlijk op een betere uitkomst :grin:

Reputatie 1

@Alexandra 😁 dat zal dan formaat ansichtkaart worden denk ik…

Bedankt dat je me op de hoogte wilt houden wanneer je meer weet. 

 

Fijne dag!

Reputatie 1

Beste @Alexandra ,

 

Ondertussen ben ik erg benieuwd naar de huidige stand van zaken…

Zijn er nieuwe ontwikkelingen?

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels Nee, ik heb helaas nog geen nieuws. Ik zal voor de zekerheid even navragen of er al meer bekend is. 

Reputatie 1

Super dat je dat wilt doen. 

Ik heb em al laten printen. Op a5 formaat kan het gaan. Maar mocht het groter kunnen, heeel gaaf. 

Reputatie 7
Badge +19

Super dat je dat wilt doen. 

Ik heb em al laten printen. Op a5 formaat kan het gaan. Maar mocht het groter kunnen, heeel gaaf. 

Ah super, wat tof!! Dat is in ieder geval al iets leuks. Ik hoop ook echt dat ik kan regelen dat je 'm ook groter kan laten printen 😊

Reputatie 1

Ik heb de printopdracht kunnen geven met een groter bestand🎉

Echt heeel blij mee. 

Bedankt voor je inspanning @Alexandra 

Reputatie 7
Badge +19

@Geralda Karels Yessss 😁 Als ik nog een positief resultaat krijg naar aanleiding van de zoektocht hier, dan hoor je het uiteraard nog van me!