Vraag

Optie voor muziek uitzetten als je in de wacht hangt

  • 21 June 2021
  • 4 reacties
  • 338 keer bekeken

Dag,

Vriendelijk verzoek klanten de mogelijkheid te bieden die muziekterreur tijdens het wachten als je een nummer hebt gebeld ( in mijn geval de reparatielijn) uit te zetten.

 

De kwaliteit is muzikaal gezien slecht, technisch gezien slecht en qua smaak ook niet om overnaar huis te schrijven.

 

Tenzij het de bedoeling is dat klanten in wanhoop op gaan hangen. Die neiging heb ik wel enkele malen moeten onderdrukken.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @tuckson 
Ja, dat kan bijzonder irritant zijn, maar er zijn ook mensen die het waarderen.
Misschien een optie aan het begin om te vragen of men wel of niet muziek wil?
Je hoort n.l. bij steeds meer bedrijven die een optie ja of nee bieden wat betreft de muziek.

Bij onze woningbouw is er elke 10 seconden een piepje, zodat je weet dat je nog aan de lijn bent.

KPN zou nog besparen ook zonder die muziek (als dat een lijn van kpn zelf is tenminste). Want dan ook geen Buma/Stemra daarover.

Hallo @tuckson , ik heb wel eens de KPN helpdesk aan de lijn gehad en als ze me dan in de wachtstand zetten om iets op te zoeken vraag ik of de muziek achterwege kan blijven en dat kan ooknatuurlijk.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @tuckson! Je bent hierin niet de enige. De meningen zijn verdeeld. @PeterG Dat is inderdaad een goed alternatief. Helemaal geen geluid is natuurlijk een beetje verdacht. 
Collega's kunnen het gesprek helemaal muten. Dit maakt dat er geen geluid te horen is als de collega iets moet uitzoeken. Tuckson, ik zet dit signaal voor je door! 

 

P.S. Als een bandje mij -vooraf- vraagt of ik een wachtmuziekje wil horen, of niet. Dan zou ik uit nieuwsgierigheid altijd ‘ja’ kiezen:joy: