Oude topics afsluiten

  • 4 September 2021
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
  • Wijsgeer
  • 476 reacties

Er wordt vaak gereageerd op oude topics.

Topics zouden na een bepaalde tijd afgesloten moeten worden. Dat houdt de boel overzichtelijk en actueel.

Noordzee 2 jaar geleden

Hallo @HGD ,

Jij had natuurlijk gewoon een heel goed punt. Het grappige was dat er achter de schermen al lang een projectje bezig was om oude topics onzichtbaar te maken. Want jouw wens was ook al door anderen ingediend.
 

Op dit moment is de schoningsactie gaande. Check dit topic voor meer informatie: 

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @HGD , ben ik met je eens, maar KPN heeft er voor gekozen topics niet letterlijk af te sluiten.

Ziggo gebruikt dezelfde software en die sluit topics wèl letterlijk af, wat wèl zo overzichtelijk is.

Sommige moderatoren zeggen na een bepaalde reactie wel vaak van ‘hiermee sluiten we het topic’ maar dat gebeurt in de praktijk dus niet, helaas.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ziggo gebruikt dezelfde software en die sluit topics wèl letterlijk af, wat wèl zo overzichtelijk is.

Vroeger wel @JanD tegenwoordig gebruikt Ziggo andere software.

En het is net zo je het beziet, ik vind het niet verstandig om de topics af te sluiten.
Maar ja wie ben ik?

Hallo @huistijger , jij bent wie je bent en dat waardeer ik.

Je hebt gelijk aangaande de forumsoftware bij Ziggo, die is veranderd en wordt beheerd door een andere leverancier. Ik ben al weer een paar jaar weg bij Ziggo, dus de actualiteit even gemist.

Goed weekend.

 

Reputatie 7

Hi @HGD, bedankt voor je feedback. Ik ben het helemaal met je eens, vragen / discussies in een nieuw topic zijn overzichtelijker. Ook kan het verwarring voorkomen omdat informatie in oudere topics vaak niet meer up to date is. Maar er is zijn ook voordelen: we zien dat het wat laagdrempeliger is voor -met name nieuwe- gebruikers om in een ‘open’ topic te reageren. En zoekmachines waarderen open content ook wat beter, waardoor we klanten met soortgelijke vragen via het forum verder kunnen helpen. Dit heeft ons er tot nu toe altijd van weerhouden om topics na een periode te sluiten :)

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HGD ,

Jij had natuurlijk gewoon een heel goed punt. Het grappige was dat er achter de schermen al lang een projectje bezig was om oude topics onzichtbaar te maken. Want jouw wens was ook al door anderen ingediend.
 

Op dit moment is de schoningsactie gaande. Check dit topic voor meer informatie: 

Â