Beantwoord

Overgestapt en KPN blijft maar bellen...

• 19 december 2016
  • 17 reacties
  • 1687 keer bekeken

Hallo,

Sinds een week overgestapt... en sinds 2 weken worden we dagelijks (werkdagen) door KPN gebeld. Ik word wel eens anoniem gebeld, maar dat is in 1 jaar op 1 hand te tellen. Nu word ik dagelijks 3 tot soms wel 10 keer gebeld. Hoe weet je dat dit KPN is? Nou, op diverse voicemails zijn medewerkers van KPN op de achtergrond te horen. Contracten hier... contracten daar. Storingen hier, storingen daar.

Een klein overzicht van vorige week woensdag tot en met afgelopen zaterdag waarbij 'gisteren' natuurlijk vrijdag was.

En vandaag weer...

Allemaal leuk en aardig, maar als ik niet opneem... spreek wat in! Diverse malen de telefoon beantwoord... stilte! Geen reactie... niets anders dan ruis en medewerkers op de achtergrond! Tijdens mijn werk mag ik geen telefoon gebruiken... alles blijft dus onbeantwoord!!!

Stop alsjeblieft... er is (op dit moment) geen aanbieding zo goed dat wij terugkomen naar KPN. En vragen of het overstappen goed is gegaan hoeft ook niet, dat is allemaal voortreffelijk geregeld! De overstap dan... niet 'de weg er naartoe'.
icon

Beste antwoord door Justin_ 20 december 2016, 21:43

Dat zijn inderdaad een flink aantal telefoontjes, CreativeS! Ik kan me voorstellen dat je hier op een gegeven moment genoeg van hebt. Ook als je de telefoon opneemt, krijg je niemand aan de lijn?

We vinden het natuurlijk jammer dat je vertrekt als klant, maar ook in mijn ogen is dit aantal telefoontjes in zo'n korte tijd wel erg veel. Het gekke is ook dat ik deze telefoontjes niet in mijn systemen zie staan. Je opzegging staat er overigens wel keurig in.

Ik ga m'n best doen dit zo snel mogelijk op te laten houden. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

17 reacties

Hoe weet je dat dit KPN is? Nou, op diverse voicemails zijn medewerkers van KPN op de achtergrond te horen. Contracten hier... contracten daar. Storingen hier, storingen daar.
En ja, even te laat om het bericht te bewerken... af en toe dus voicemails, zonder een verhaal van de medewerker zelf. Waarom hij/zij belt òf wat dan ook. Echt alleen maar achtergrondgeluiden.

Ik ben er gewoon niet van gediend.
Reputatie 7
Volgens mij is het Ziggo die je dolgraag welkom wil heten. :P
Op de achtergrond: Contracten hier... contracten daar. Storingen hier, storingen daar.
Kom op zeg...
Reputatie 7
Badge +12
Bizar dat je zo vaak gebeld wordt. Lijkt haast alsof je ergens bij een KPN medewerker onder de sneltoets staat terwijl hij dit zelf niet doorheeft. Ik hoop dat de Webcare iets kan regelen. Zou hier zelf ook niet zo blij mee zijn.
Bizar dat je zo vaak gebeld wordt. Lijkt haast alsof je ergens bij een KPN medewerker onder de sneltoets staat terwijl hij dit zelf niet doorheeft. Ik hoop dat de Webcare iets kan regelen. Zou hier zelf ook niet zo blij mee zijn.Dat bedoel ik dus... spreek een voicemail in en klaar, maar niet dit bizarre gedrag... bel een paar keer en klaar.

Voor de duidelijkheid, je hoort gewoon het callcenter op de achtergrond. Je hoort medewerkers de telefoon beantwoorden en dus ook KPN zeggen...
Reputatie 7
Kom op zeg...Kan je niet tegen een grapje? :8
Reputatie 7
Badge +12
Ik denk alleen niet dat dit bewust is, hoor. Kan me niet voorstellen dat KPN jou echt bewust zo vaak wil bellen. Daarom denk ik dat er bij de klantenservice iets misgaat, en hopelijk is dit door de Webcare hier op te lossen.
Kom op zeg...Kan je niet tegen een grapje? :8
Niet betreffende dit onderwerp. Sorry.

Ik denk alleen niet dat dit bewust is, hoor. Kan me niet voorstellen dat KPN jouw echt bewust zo vaak wil bellen. Daarom denk ik dat er bij de klantenservice iets misgaat, en hopelijk is dit door de Webcare hier op te lossen.
Ik mag hopen dat dit niet bewust is... ik weet dat bedrijven je graag blijven bellen als je bij hun vertrekt (deed Ziggo ook in mei, maar in veel mindere mate), maar dit slaat echt alles.
Reputatie 7
Badge +22
Dat zijn inderdaad een flink aantal telefoontjes, CreativeS! Ik kan me voorstellen dat je hier op een gegeven moment genoeg van hebt. Ook als je de telefoon opneemt, krijg je niemand aan de lijn?

We vinden het natuurlijk jammer dat je vertrekt als klant, maar ook in mijn ogen is dit aantal telefoontjes in zo'n korte tijd wel erg veel. Het gekke is ook dat ik deze telefoontjes niet in mijn systemen zie staan. Je opzegging staat er overigens wel keurig in.

Ik ga m'n best doen dit zo snel mogelijk op te laten houden. Mijn excuses voor het ongemak!
Goedenavond Justin,

Dank je wel voor je reactie.

Vandaag viel het mee, ik ben maar 2 keer gebeld.

Laat ik even vooropstellen dat ik gerust begrijp dat KPN mij nog eens zou willen bellen om eventueel aan aanbieding (of iets dergelijks) te doen. Zo werkt het nou eenmaal. Maar zoveel?

Ik heb meerdere malen de telefoon beantwoord, maar dan bleef het stil aan de andere kant van de lijn. Achtergrondgeluiden... wat ruis... stilte, Ik ben nooit direct aangesproken. Soms werd de verbinding direct vebroken. Eerst zocht ik er nog niets achter. Wat kan je er tegen doen? Toch?

Tot afgelopen vrijdag dus. Voicemailbericht. Eindelijk! Wat wil men? Maar helaas. Zelfde scenario. Enkel geluiden van medewerkers van een callcenter, alleen nu op voicemail. Gesprekken over contracten. Internet, TV en ga zo maar door. De medewerker die ik op de achtergrond hoorde, had een klant van Tele2 aan de lijn die over wilde stappen naar KPN. Het voicemailbericht dateert van 16 december 2016 om 10.04 uur en is opgeslagen.

Als ik zo naar deze oproepen kijk, lijken ze mij ook niet echt officieel en zullen ze mijns inziens ook niet terug te vinden zijn in het systeem.

Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden... want het begint mij inmiddels behoorlijk te irriteren.
Ik weet niet wat er is gebeurd of wat er is geregeld, maar sinds gisteren geen anonieme oproepen meer.

Heel erg bedankt!
Ja wij zijn nu ook aan de beurt door KPN terreur, nee niet overdreven maar het is echt te gek voor woorden dat je als beloning voor vaste klant geterroriseerd wordt door je eigen Callcenter! Wanneer je een onderzoek laat instellen dan komen ze er achter dat ze zelf de veroorzaker zijn krijg je als antwoord schrijf je maar in op bel me niet....
Op dit bericht kan je niet reageren want dat is natuurlijk klantvriendelijk...

Stond op het punt om mobiel ook om te laten zetten maar als jullie me kost wat kost willen blijven zieken dan ben ik er echt klaar mee, stelletje prutsers!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi 0scar, welkom hier! Super vervelend dat ook jij zo vaak gebeld wordt. Ik kan me goed voorstellen dat de maat vol is. Ik zie dat je hier een klacht over hebt ingediend en dat deze in behandeling is genomen. Ik hoop dat de overlast snel ophoudt. Excuses voor het ongemak!
Hallo Natasja,

Ik heb het nummer van KPN doorgekregen die de overlast veroorzaakt, vanochtend nog steeds overigens...
Het is afkomstig van 2-Contact Direct Marketing BV en na het raadplegen van mijn vriend 'Google' begrijp ik dat ik niet de enige ben die hier last van heeft..

Mocht 2-Contact Direct Marketing BV te Haarlem ook werken voor KPN? dan heb ik een mogelijke theorie achter deze laster. Wanneer zij betaald krijgen voor ieder aangenomen telefoontje dan kan dat aardig oplopen en dan wordt de KPN op deze wijze 'slim' opgelicht!

Ik heb ze iig via de mail gesommeerd hiermee op te houden.
Reputatie 7
Badge +24
Hey Oscar, excuses voor de late reactie! Natasja heeft vakantie dus vandaar dat ik reageer. Zij werken inderdaad wel samen met KPN: http://www.2contact.com/referenties/kpn

Heb je er nog steeds last van?
Hallo Paul,

Bedankt voor je reactie, ik heb to nu toe er gelukkig geen last meer van.
Het lijkt me voor de KPN ook geen goede partij op de manier dat zij werken?

Maar goed, bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +24
In ieder geval goed om te horen dat je er nu geen last meer van hebt. Dat kan niet de bedoeling zijn want uiteindelijk werkt het alleen maar averechts lijkt me. Ik doe m'n best om dit signaal ook bij de juiste afdeling(en) te laten landen!

Reageer