Overstappen en aanbieding KPN

  • 28 June 2021
  • 15 reacties
  • 363 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Een jaar geleden zowel voor mezelf als voor mijn ouders door KPN met een aanbod benaderd nadat ik me ingeschreven bij Budget. Dat was zo'n goed aanbod dat ik een heel jaar onder de prijs van Budget kwam. Blij mee dus. Nu is het weer zover, weer ingeschreven bij Budget, zij zeggen KPN op. Benieuwd of KPN nog met iets komt. Of zou de rek er uit zijn en toch maar beter overstappen, of zelf bellen…? :sunglasses:


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan me zomaar voorstellen dat ze dat 1 keer doen, maar de volgende keer denken: ga maar.

Ik ben benieuwd want ik ben ook bijna aan het einde contract. 🤭

het prijsverschil met TM is inmiddels wel erg veel!

Reputatie 3
Badge +1

Oeps, ik drukte per ongeluk op Beantwoord 🙈

@Cristien , Vind je, ik vind het verschil nog wel meevallen.:wink:

Enige is, als je ook zoals jij Mobiel afneemt gaat het idd een verschil maken, maar als je zoals ik geen mobiel bereik hebt en onderweg te vaak uitval is het niet te doen om en mobieltje erbij te nemen om de prijs te laten dalen, dan word het juist duurder.

@Doornekamp33 Ik heb 2 x  mobiel abonnement waarvan een x unlimited 

Heb altijd overal bereik in huis en onderweg (ben het met je eens dat dit wel belangrijk is) 
 

ALS ik het prijzen vergelijk

 Ben ik per maand €50;- kwijt bij TM

en bij de KPN per 01-07 €58,75

Zelf Samenstellen

  • 100 MBit/s download
  • Standaard TV pakket
  • 1 Extra TV-boxen
  • Cloud Opnemen 

Ik betaal nu exclusief verhoging die er aan komt.

 

Hussel Internet 50 Mbit/s
Extra tv-ontvanger
Interactieve TV met een TV-ontvanger
Gratis producten
Opnemen Pakket gratis
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) Glasvezel Upgrade
Totaal incl. btw
42,50 5,00 10,00
- - -
57,50 

Ben Erg tevreden met TV van KPN en begaande grond WiFi. (Beter dan Ziggo wat ik eerst had) maar wil ik blijven mag er ook iets tegenover staan. 


 

Je vergeet nog iets @Cristien , Op je mobiel krijgt je toch ook nog extra korting, dus die 50 euro Bruto word iets minder Netto en als het leverbaar is een 1Gb snelheid, anders 100.

Ik vind het jammer dat hun mobiel niet in mijn straatje past, ik ben veel onderweg en te vaak valt de verbinding even weg, was het alleen thuis had ik er nog wel mee kunnen leven, gewoon doorschakelen naar de huis telefoon.

Ik krijg extra #CEO korting op mijn abonnement maar dat reken ik niet mee

Wel het klantvoordeel van €2,50 op mobiel want dat levert voordeel op op een Thuis abonnement.Dat klopt.

vreemd dat jouw verbinding  wegvalt ik heb daar nooit last van.Ben nu in Limburg en ook hier goed netwerk 

 

Reputatie 6
Badge +8

Gewoon proberen en bellen. Ik heb gisteren ook 6 maanden lang 27 Euro per maand korting gekregen op mijn glasvezel abbo met ITV, 4K & Plus Pakket.

Reputatie 7
Badge +11

Het actief nabellen als een abonnement verloopt of als klanten overstappen gebeurd volgens mij niet echt meer, niet alleen bij KPN. Ik ben zelf bijvoorbeeld nooit gebeld toen ik mijn contract voor mobiel kon verlengen en ik hoor vaak zat van klanten dat ze van de latende provider niets gehoord hebben maar dat wel verwacht hadden. Ik moet zelf zeggen dat ik daar wel blij mee ben, niet meer gebeld worden om het contract te verlengen. Als ik wil verlengen regel ik dat zelf wel online of ga ik naar de winkel maar ik snap best dat er een hoop mensen zijn die liever gebeld worden als ze kunnen verlengen.

 

Noem je tegen een klantenservicemedewerker dat je zit te twijfelen om over te stappen want ‘probleem x’ dient zich nu al te lang voor dan ga je inderdaad wel gebeld worden om te kijken wat er nodig is om ervoor te zorgen dat je toch blijft. Het ‘dossier’ komt dan bij een bepaalde afdeling te liggen die meer kan, bijvoorbeeld een gratis monteur aansturen die gratis apparatuur komt plaatsen. Lang niet iedere opzegging komt ook bij deze afdeling en dat is goed. Sommige mensen zitten helemaal niet te wachten op die belletjes.

Nog steeds geen telefoontje gehad. Ik mag overstappen per 31-08 📺

Reputatie 3
Badge +1

Zelf gebeld, ze deden wel een aanbod, maar kwam boven Budget uit. Gisteren heb ik mijn Budget-abo geactiveerd en vandaag of morgen mijn ouders. Wie weet over een jaar weer poging.

Zelf gebeld, ze deden wel een aanbod, maar kwam boven Budget uit. Gisteren heb ik mijn Budget-abo geactiveerd en vandaag of morgen mijn ouders. Wie weet over een jaar weer poging.

Welk nummer? Mijn abonnement loopt deze maand ook af, toevallig kreeg ik vanmiddag een aanbod van Ziggo

Ik heb gebeld. Om te gillen. Ik kon €48,- korting krijgen over drie maanden maar dan moet ik mij wel weer een jaar vastpinnen. 😂 not dus! Zo blond ben ik niet. 

Badge +19

Nou snel overstappen dan.

Nee hoor heb de tijd! Maand opzegtermijn.