Beantwoord

Pluim voor werknemer KPN

  • 17 July 2021
  • 5 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1

Oh waarom is het zo moeilijk om niet even een mail te kunnen sturen om een pluim uit te delen aan medewerker KPN winkel, dus maar acct aangemaakt forum. 

Ik had al paar jaar probleem mobiel dat alle gesprekken, ook die van opgeslagen cont.pers. anoniem binnenkwamen en van alles opgezocht, instellingen en hulp van derden gevraagd.  Ondanks alle goede adviezen geen succes.  Ivm met mijn 70-jarige verj. dit weekend in R'dam doorgebracht na 1,5 jaar ivm Corona etc. en KPN-winkel Lijnbaan binnengestapt vroeg in ochtend om mijn probleem voor te leggen .  Ik heb alleen prepaid en had weinig hoop want er is niets aan mij te verdienen. De aardige medewerker gaat met mijn 06nr naar pc en na 5 min iets?? te hebben uitgevogeld belde hij met zijn mobiel naar mijn tel. en ik zag nr-herkenning.  Ik vroeg hem wat hij nu had gedaan want ik wil wel weten of het aan mij lag, maar het stond verkeerd bij KPN-instellingen zei hij en ik was daar nooit uitgekomen.  Ms dat ik zelf in Mijn KPN het e.e.a. kunnen regelen of ontregelen?   

Ondanks dat ik hem heb bedankt wil ik gewoon dat deze man een compliment krijgt om deze service zonder opbrengst te geven want deze medewerkers  zorgen ervoor dat KPN haar naam waarmaakt of waar blijft maken.  

Ik weet de naam niet van deze aardige man die met weinig woorden mij een extra boost gaf en het is het beste verjaardagscadeau ever.

In de hoop dat dit bericht ook bij KPN komt deze moeite genomen.    

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 July 2021, 10:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marthine 
Dankjewel voor je lieve berichtje.
De meeste providers hebben geen email-adres, zo ook de KPN niet.
Je kunt altijd bellen met het gratis nummer 0800 0402 of chatten via de LiveChat functie.
En dus ook in dit forum wat ook door de KPN wordt gelezen.
Het is altijd fijn om complimentjes te ontvangen, dus zal de KPN dit zeker aan de medewerker overbrengen. Het zal moeilijk gaan zonder naam, maar ze zullen het vast proberen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom @Marthine, wat leuk dat je de moeite neemt om een medewerker een dikke pluim te geven! Ik zal het zeker doorsturen zodat de desbetreffende collega te horen krijgt, hoezeer jij over hem te spreken bent. 

Reputatie 1

Ik graag ook een fijn bericht plaatsen over de helpdesk van KPN.  Ik heb er veel negatieve ervaringen mee enige jaren geleden.  Vandaag in de nm een storing en ik kon het niet vinden dus bel de helpdesk. Dan krijg ik ene Pieter aan de lijn en ik weet niet wat me overkomt, zo correct, zo netjes, zo aardig en zoveel kennis. Probleem na 45 min opgelost. Maar dit was nu eens een fijn contact. Deze man weet wat communicatie is. Echt heel erg veel complimenten voor deze man. 
 

ik heb veel klachten gehad en voel me verplicht dit ook te melden 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@Jos 5421 ik zal het compliment doorzetten naar de collega. Ik heb wel even de achternaam weggehaald. 🙂

Reputatie 1

top