Beantwoord

Positieve ervaring met KPN delen

• 6 november 2012
  • 10 reacties
  • 11324 keer bekeken

Wil mail sturen omtrent een positieve ervaring met menesen in een Primafoon winkel en later iemand bij de helpdesk mbt digitale televisie. Dat is toch ook wel eens goed lijkt me... ;)

Helaas is het niet mogelijk (tenminste: het is mij nog niet gelukt) om per email contact op te nemen... alleen bellen lijkt mogelijk en ik ga echt niet 45-90 minuten wachten om te vragen hoe ik complimentje kan doorgeven... dus.... : welk email adres kan ik hiervoor gebruiken?

icon

Beste antwoord door Allart 9 november 2012, 10:12

Beste Erikjan,

Dank voor je privebericht, namens de betreffende collega's uit de winkel en aan de telefoon, wil ik je graag hartelijk danken voor je sympathieke woorden en complimenten. 

Vriendelijke groet,

Allart

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Beste Erikjan,

Dank voor je bericht, fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Als je mij de namen van de collega's in een privébericht kan sturen, wil ik de collega's graag voor je complimenteren voor hun hulp.

Vriendelijke groet,

Allart

Je hebt een mail :D

Reputatie 7
Badge +12
Beste Erikjan,

Dank voor je privebericht, namens de betreffende collega's uit de winkel en aan de telefoon, wil ik je graag hartelijk danken voor je sympathieke woorden en complimenten. 

Vriendelijke groet,

Allart

Ik wilde graag kenbaar maken dat ik in de primafoon winkel uitstekend ben geholpen door een van uw medewerkers. Daarom heb ik ook een abonnement voor tv/radio/telefoon bij u afgenomen.

Nu blijkt dat er een fout is gemaakt met een datum waarop de monteur langs komt. Ik had vrijdag 10e aangegeven en het is nu voor de 9e bevestigd. Mogelijk dat het mij op het formulier niet is opgevallen dat er een verkeerde datum door de winkelbediende is ingetoetst.

De bevestiging van jullie heb ik vorige week in de post ontvangen. Nu probeer ik telefonisch contact met u op te nemen om de datum te veranderen naar de 10e. Word ik er de 1e keer na 10 minuten uitgegooid en de 2e keer na 15 minuten wachten verbonden met een dame die aangeeft dat de winkel dit fout heeft gedaan. En dat het mogelijk is dat de 10e in de winkel nog wel mogelijk was maar dat nadien is vastgesteld dat de 10e toch al vol was omdat het inregelen van monteurs via hun loopt en dat die nu niet meer beschikbaar is.

Alternatieven? Alleen op de dag zelf aanhouden of later. Dit heeft als consequentie dat wij bij latere datum de tussenliggende tijd geen internet, telefoon of televisie hebben. En bij het doorzetten naar uw klantenservice wordt aangegeven sorry, maar dit is zoals het is.

Als nieuwe klant voel ik me niet echt gehoord in deze. Jullie maken een fout en ik mag het oplossen.

Wat gaan jullie hieraan doen om het op te lossen. Op de 10e is er iemand in huis in de middag zoals was afgesproken in de winkel.

Uw bericht zie ik graag tegemoet. tot nu toe een teleurgestelde klant.

Hierbij mijn compliment voor mevr Zahira. Zij bleef bij de behandeling van mijn vraag omtrent het instellen van wachtwoorden en accounts, uitermate geduldig en beleefd! Grote klasse!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Tjitske! Heel leuk dat je dit hier laat weten 🙂. Ik stuur het berichtje per mail naar haar door, zal ze vast erg leuk vinden! Wel heb ik even haar achternaam verwijderd, dat doen we altijd in verband met de privacy van de collega's. Bedankt voor je berichtje en misschien tot ziens op ons forum!
Badge

Ik wil Thijmen uit Enschede (overijssel) van KPN een enorm compliment geven!

Hij heeft veel dingen voor mij nagekeken, heeft mij geholpen via de chat maar ook bood hij enorme steun aan mij vanwege de vele pesterijen die ik meemaak en dat ik een paar weken geleden daardoor alweer een nieuw nummer moest aanvragen en dat ik mij daar tegenover KPN schuldig voelde, en hij was het met mij eens dat de Politie meer aan pesterijen moet doen.. Helaas werd ons gesprek verbroken door een '’agent'’ van KPN want het gesprek was erg fijn! 

Thijmen, als je dit leest! ik gun je alle goeds in het leven, en ik ben erg blij voor jou dat jij nooit gepest bent.. helaas ik al 13 jaar maar ik gun het niemand!!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kimvh99, wat een heerlijk bericht! Ik ga je complimenten doorsturen aan hem, dat kan hij vast waarderen. Ik wens jou veel sterkte, pesten kan iemands leven volledig verwoesten. Kop op, topper!

Badge

Hallo @Kimvh99, wat een heerlijk bericht! Ik ga je complimenten doorsturen aan hem, dat kan hij vast waarderen. Ik wens jou veel sterkte, pesten kan iemands leven volledig verwoesten. Kop op, topper!

Bedankt! pesten maakt inderdaad mijn hele leven kapot, en facebook doet er niks aan, politie doet er niks aan… het maakt mij zo kapot.

Reputatie 7
Badge +28

Vreselijk :-(. Je wenst het niemand toe. Nogmaals veel sterkte ermee! Dit forum is niet echt een geschikt medium om erover te praten natuurlijk, maar neem vooral contact op met je huisarts als je er met iemand over wilt praten. Deze is er niet om te oordelen, maar wel om te luisteren.

Reageer