Beantwoord

Post van KPN?

  • 3 September 2019
  • 12 reacties
  • 759 keer bekeken



Is dit een brief van KPN? M.n. de tekst “Liever minder post? laat je voortaan per e-mail informeren, kijk op kpn.com/geefjemail” verbaast mij, aangezien mijn e-mail adres bij KPN bekend is en de URL niet werkt (0404). Aangezien ik nog op de camping vertoef, heb ik de inhoud nog niet kunnen zien, maar zoals gesteld, verbaast een en ander mij wel. Kan een mod mij wellicht vertellen wat de inhoud van deze brief zou kunnen zijn? Mijn gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Casey 5 September 2019, 21:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Wacht even. Je zit op de camping maar hebt de brief niet ... en toch weer wel?? 😕

De snelkoppeling zoals vermeld werkt niet. Maar de pagina is er wel degelijk:
https://www.kpn.com/geef-je-mail.htm
De mail werkt, het gaat nu om de e-mail.
Sorry voor de verwarring. 😩 Op de PostNL app zie ik dat deze brief thuis is bezorgd met de genoemde tekst voor op de enveloppe. Aangezien mijn e-mail adres al jaaaaren bij KPN bekend is en ik nooit post van KPN ontvang, verbaast dit me dus en ben ik benieuwd of dit inderdaad een brief van KPN is of een nieuwe manier van oplichting.
Reputatie 7
Badge +24
Ha die Casey, hoe gaat het op de camping?

Die enveloppe lijkt wel op die van ons, die tekst staat er vaker standaard op.

Kan een mod mij wellicht vertellen wat de inhoud van deze brief zou kunnen zijn? Mijn gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt.

Nee, zo helderziend ben ik helaas niet. Het wordt nog een beetje spannend dus totdat je thuis bent. Als ik wel een gok mag wagen zou het kunnen gaan om een nieuwe overeenkomst van een mobiel. Herken je dit?
Reputatie 7
De communicatiewijze van KPN laat wel eens wat steekjes vallen, ook ik ben ‘digitaal’ klant.

v.w.b. De berichtgeving over de zenderwijzigingen in 2018 kreeg ik keurig een e-mail. In 2019 kwam dit per post, terwijl ik niets had aangepast 😂
Ha die Casey, hoe gaat het op de camping?

Die enveloppe lijkt wel op die van ons, die tekst staat er vaker standaard op.


Kan een mod mij wellicht vertellen wat de inhoud van deze brief zou kunnen zijn? Mijn gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt.Nee, zo helderziend ben ik helaas niet. Het wordt nog een beetje spannend dus totdat je thuis bent. Als ik wel een gok mag wagen zou het kunnen gaan om een nieuwe overeenkomst van een mobiel. Herken je dit?



Dank Alex, ‘t weer wordt iets minder de komende dagen, dus gaan maar even naar huis. Prachtige zomer weer gehad. Nee, de brief is van voor de mobiele wijziging. Wel een leuke wijziging overigens. 4GB i.p.v. 1 voor 90 cent meer p/mnd.
Reputatie 7
Badge +24
Dank Alex, ‘t weer wordt iets minder de komende dagen, dus gaan maar even naar huis. Prachtige zomer weer gehad. Nee, de brief is van voor de mobiele wijziging. Wel een leuke wijziging overigens. 4GB i.p.v. 1 voor 90 cent meer p/mnd.

Dat is wel jammer, het weer was tot nu toe inderdaad erg lekker. Laat het ons weten wat er in die brief stond als je thuis bent.

Goede reis! 🙂
Het ging over inlevering van oude Digitenne ontvangers. Vreemd per brief en niet per mail, maar goed. Vraagje: ik heb alleen nog een insteekkaart en geen ontvanger, Moet ik deze retourneren of kan ik hem weggooien?
Reputatie 7
Badge +24
Aha, duidelijk. Stuur het ajb wel terug, volgens mij krijgen ze elders een 2e leven. 🙂
OK.
Ik heb ook nog een oude Digitenne-insteekkaart. Maar die heb ik destijds in de KPN-winkel gekocht en is daarmee dus mijn eigendom, zodat ik 'm ook niet hoefde retourneren. Heeft KPN ook Digitenne-insteekkaarten verhuurd?
Heeft KPN ook Digitenne-insteekkaarten verhuurd?
Ja. De laatste (ca.) paar jaar. Alleen de eerste jaren was er verkoop van CI modules en ontvangers.

Wat ontvangers betreft: alleen de Samsung apparaten en de Topfield 5300 waren destijds te koop of te huur (keuze abonnee).