Beantwoord

Prepaidkorting.nl

• 2 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 6359 keer bekeken

5 weken geleden heb ik prepaidkorting een mail gestuurd.

Toen ik 2 weken later nog geen reactie had heb ik nog een mail gestuurd maar weer geen reactie.

Weet iemand hoe ik prepaidkorting kan bereiken?

Ik heb namelijk in april dit jaar meegedaan aan de cashback actie van Samsung (samsung.com/promotion) voor de Samsung Galaxy Y S5360.

Nu wil ik graag een Samsung Galaxy Young kopen voor €110 met €40 cashback.

Ik weet nu niet of ik mee kan doen aan de actie van prepaidkorting.nl omdat ik eerder al mee heb gedaan aan een actie van Samsung.

Helaas krijg ik geen contact met prepaidkorting en ik wil niet het risico lopen dat ik die €40 misloop, want voor €110 heb ik het toestel ook simlockvrij met €20 cashback.

icon

Beste antwoord door mhageman 9 oktober 2013, 10:31

Inmiddels weer een week verder maar nog steeds geen reactie van prepaidkorting.nl.

Lijk allemaal zeer betrouwbaar :@

Als ik deze week nog geen reactie heb ontvangen kies ik voor de simlockvrije versie.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als u al een keer hebt meegedaan aan deze actie dan is het niet nog een keer mogelijk.

Ik heb niet mee gedaan aan de cashback van prepaidkorting, maar aan de Samsung cashback.

volgens Samsung mag ik gewoon meedoen aan de actie van prepaidkorting of aan een samsung cashback actie.

Ik wil het graag zeker weten, maar ik begrijp niet waarom prepaidkorting niet reageert.

Als het wel kan zal de uitbetaling van de cashback waarschijnlijk ook wel erg lang duren.

Ik denk dat ik beter voor een simlockvrije versie kan gaan en dan maar minder cashback.

Reputatie 7
Badge +12
Dan is het inderdaad mogelijk om aan de cashback actie van KPN mee te doen :)

Ik zit nu zelf te kijken op de website van prepaidkorting.nl en hij werkt naar behoren.

De site werkt inderdaad naar behoren, maar als ik een vraag stel via het contactformulier ontvang ik geen bevestiging en krijg ik ook geen reactie terug.

Een paar maanden geleden heb ik wel contact gekregen en toen kreeg ik het antwoord dat ik met een nieuwe toestel geen aanvraag kan indienen als ik al eerder een aanvraag heb ingediend bij Samsung. Volgens Samsung kan dit wel.

Helaas staat er in de voorwaarden geen telefoonnummer.

Inmiddels weer een week verder maar nog steeds geen reactie van prepaidkorting.nl.

Lijk allemaal zeer betrouwbaar :@

Als ik deze week nog geen reactie heb ontvangen kies ik voor de simlockvrije versie.

Reageer