Pretzel heeft besloten op mijn krant zijn toilet te maken

  • 10 April 2021
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

't Leest wat lastig zo...

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoewel dit wat lastig de krant leest, is het natuurlijk wel reuze schattig!

Alsof dit handig is :sunglasses:

Logeer kat 4,5 jaar geleden

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn ene kat ‘helpt’ mij elke ochtend door tussen m'n laptop en mijzelf in te kruipen (wat niet past) en dan kopjes te geven aan mijn hand waarmee ik de muis bedien (heel onhandig) en als ik mazzel heb geeft hij ook kopjes aan toetsenbord waardoor laptop rare dingen doet of ik zelf bijzondere woorden typ. Ondanks de frustratie die dat soms oplevert, vind ik het wel een heel gezellig ochtendritueel :blush: 🥰

Reputatie 7

Hier krijgen we elke ochtend een 'warm' welkom bij de slaapkamerdeur :joy: De ene geeft een heel concert, en de ander zit er maar wat vrolijk naast,... Continu lopen ze achter je aan tot ze hun bakje voer krijgen. Wanneer ze gegeten hebben, ja echt (en er is gewoon een kattenluik je) moet elke ochtend sowieso de achterdeur open worden gedaan, gaan ze naar buiten en zien we ze gemiddeld 7 uurtjes niet meer. In de middag komen ze thuis, gaan slapen en 's avonds worden ze iets actiever want ja brokjessstijd en vervolgens zijn ze heel de nacht weer rustig.

En alle slijmbalmomenten natuurlijk niet te vergeten... Ze zijn niet echt van het kopjes geven, maar liggen graag als een baby in je arm. Of lekker op alle paperassen, toetsenborden en muizen. En vooral dat is erg handig met werken. Ze weten ook echt de vliegtuigstandknop te vinden waardoor alles zo lekker handig uitvalt :rofl:

 

't Leest wat lastig zo...

 

Ik weet het niet zeker @huistijger omdat ik geen kat heb of ben maar ik heb de indruk dat Pretzel precies goed zit om de krant zelf te kunnen lezen. :thinking::nerd: