Beantwoord

Prijs MB's doneren laat op zich wachten

  • 16 February 2019
  • 18 reacties
  • 422 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Na 10 dagen nog steeds (na 4 mails verzonden te hebben aan KPN), geen geldige
actiecode om de JBL te bestellen, ook de concert kaarten zijn nog niet ontvangen. Via chat dit gemeld, wordt bij het team uitgezet.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 February 2019, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Aat, welkom op het forum! Vervelend dat dit zo lang duurt. Als de chat al actie heeft ondernomen ga ik ervan uit dat het goed komt. Zal ik dat voor de zekerheid even nakijken? Dan wil ik je vragen jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel te zetten. Als je een bericht stuurt zodra dat is gebeurd neem ik, indien nodig, contact op met de actiehouders.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Aat Heikoop, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Doe je dat alsnog, als je wilt dat we er voor je achteraan gaan? Je kunt zelf ook een mail sturen naar kpn@consumercare.info. Daar zitten de collega's die hierover gaan en die ik ook zou moeten mailen met je gegevens. Ik doe dit natuurlijk graag als je dat wilt, maar je mag het ook zelf doen. Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen?
Reputatie 1
Badge
Tot op heden nog niets gehoord.
Reputatie 7
Badge +30
Het is me nu niet helemaal duidelijk of je zelf gaat mailen of dat je wilt dat ik dat ga doen. Mocht je willen dat ik erachteraan ga, vul je dan, zoals mijn collega Joran hierboven aangeeft, je forumprofiel aan met je adresgegevens en klantnummer?
Reputatie 1
Badge
Hoi Marcia, ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet. Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +30
Top, bedankt! Ik heb ze een mail gestuurd en jou in de cc gezet. Hopelijk laten ze snel iets van zich horen! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
Reputatie 1
Badge
Na 10 dagen nog steeds (na 4 mails verzonden te hebben aan KPN), geen geldige
actiecode om de JBL te bestellen, ook de concert kaarten zijn nog niet ontvangen. Via chat dit gemeld, wordt bij het team uitgezet.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Reputatie 1
Badge
We zijn weer een paar dagen verder. Ik ga dit niet meer begrijpen. Nog steeds geen antwoord van KPN.
Reputatie 7
Badge +30
We blijven er achteraan mailen, Aat! Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Badge
Hoi Marcia, we zijn inmiddels één maand verder met iets wat kennelijk door KPN niet opgelost kan worden. In deze afgelopen periode is er 4 x contact per mail geweest, 3 x contact per chat en via het forum. In de laatste chat is concreet door een medewerkster van KPN beloofd dat zij op maandag 4 of dinsdag 5 maart (anoniem) mij zou bellen, maar dat is niet gebeurd. Ook gaf zij aan dat eventueel een bedrag op mijn factuur terug betaald zou worden zodat ik zelf de speaker en de kaarten kan aanschaffen. Kan jij mij aangeven waar ik nog terecht kan binnen de KPN om iemand te vinden die de verantwoordelijkheid neemt om dit probleem op te lossen?
Ik hoor graag van je,
Groet Aat
Reputatie 7
Badge +30
Heel vervelend. Ik heb de betreffende manager gemaild. Deze keer sta je niet in de cc, omdat het een intern e-mailadres is. Ik hou je zeker op de hoogte, laat jij het mij ook weten als er contact met je opgenomen wordt?
Reputatie 7
Badge +30
Als het goed is, heb je inmiddels een mail gekregen van mijn collega! Ik hoop dat de onduidelijkheid daarmee weggenomen is. Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten.
Reputatie 1
Badge
Hoi Marcia, bedankt voor jouw reactie. Ik ben niet tevreden met de motivatie die de KPN hier geeft. Nu blijkt dat de mail over de prijzen niet verzonden had mogen worden omdat ik geen prijs gewonnen heb! Het kan toch niet zo zijn dat als de KPN mij blij maakt met een prijs zich later verschuilt achter haar eigen fout om te zeggen dat de track and trace van de concertkaarten van één van de eerdere keren waren. Zeker met het gegeven dat we nu al een maand verder zijn. Ik hoor graag van je of er nog andere wegen zijn binnen de KPN om tot een goede oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Aat Heikoop
Reputatie 1
Badge
Hoi Marcia, bedankt voor jouw reactie. Ik ben niet tevreden met de motivatie die de KPN hier geeft. Nu blijkt dat de mail over de prijzen niet verzonden had mogen worden omdat ik geen prijs gewonnen heb! Het kan toch niet zo zijn dat als de KPN mij blij maakt met een prijs zich later verschuilt achter haar eigen fout om te zeggen dat de track and trace van de concertkaarten van één van de eerdere keren waren. Zeker met het gegeven dat we nu al een maand verder zijn. Ik hoor graag van je of er nog andere wegen zijn binnen de KPN om tot een goede oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Aat Heikoop
Reputatie 7
Badge +30
Ik ben het met je eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdient, daarom ben ik ook blij dat het intern uitgezocht wordt. Aan de uitkomst kan ik helaas niets veranderen. Heel vervelend dat dit gebeurd is, mijn excuses hiervoor 😞.
Reputatie 1
Badge
Marcia bedankt voor jouw reactie. Ik heb niet begrepen dat dit door de KPN verder uitgezocht gaat worden, ze hebben hun excuses aangeboden en daarmee, zo heb ik het begrepen, is de zaak af. Mijn vraag aan het forum was of er nog andere wegen binnen de KPN zijn om tot een goede oplossing te komen alvorens ik dit zelf ga zoeken.
Ik hoor graag van je,
Groet Aat
Reputatie 7
Badge +30
Ah, excuses. Ik heb begrepen dat we een fout hebben gemaakt en dat we intern uit gaan zoeken wat er aan de hand is, zodat dit niet weer gebeurt. Ik kan hierin niets voor je betekenen verder helaas.
Reputatie 1
Badge
Hoi Marcia,
Bedankt voor de reactie dat het forum hierin niets voor mij kan betekenen.
Fijne dag,
Groet Aat