Beantwoord

Profielnaam KPN Forum wijzigen

  • 29 June 2022
  • 16 reacties
  • 299 keer bekeken

Badge

Ik zou graag mijn profielnaam voor het KPN Forum willen wijzigen. Ik begrijp dat dat via een (openbare??) aanvraag moet voor iedereen leesbaar? Dat zou je toch zelf moeten kunnen en willen via jouw profielbeschrijving?

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 June 2022, 17:21

Bekijk origineel

16 reacties

Hallo @JanWillemJonker , wat is het bezwaar tegen 'openbaar' dan? Je profielnaam is toch openbaar voor iedereen op het forum te zien?

Vermeld binnen dit topic welke profielnaam je graag wilt gebruiken en een moderator kijkt of deze nog vrij is en verandert deze dan.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JanWillemJonker, welkom! Je mag inderdaad hier aangeven welke naam je graag zou willen. De naam komt dan ook openbaar te staan, dus op zich is er niets op tegen dat deze aanvraag ook openbaar moet toch? Alleen wij, moderators, kunnen forumnamen wijzigen.

Gaarne mijn profielnaam zo mogelijk wijzigen van GaitJan naar Gait. Met dank, Gerrit

Reputatie 7
Badge +30

@Gait. de profielnaam Gait bestond al. Ik heb er dus een puntje achter gezet. Hopelijk vind je dat oké. Zo niet: laat het vooral weten!

Nou, dank je wel, maar eigenlijk kan het best zijn dat ik die reeds bestaande Gait ben.

Zou je eens willen zien of daar een e-mailadres van mij aan gekoppeld is?

***

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Nee, ik zie dat het een andere klant is die deze profielnaam gebruikt!

Hmmm, ik maar denken dat die naam vrij uniek was. ;-)

Maar dan is het toch duidelijker het bij GaitJan te laten.

Dank alvast.

En het is misschien wel handig om mijn vorige reactie te wissen. Kan dat?

Reputatie 7
Badge +30

Zeker!

Reputatie 2
Badge

Hai KPN gebruikers, Ik wil graag mijn forum naam aanpassen, kan iemand mij tippen hoe ik dit doe? Alvast bedankt voor de genomen moeite, fijne avond……. 

Hai KPN gebruikers, Ik wil graag mijn forum naam aanpassen, kan iemand mij tippen hoe ik dit doe? Alvast bedankt voor de genomen moeite, fijne avond……. 

Hallo @RipKep geef in dit topic aan welke naam je graag wilt gebruiken en een moderator past het voor je aan.

Controleer wel even of die naam al bestaat door @… in te geven, … is jouw gewenste forumnaam, als die tevoorschijn komt moet je een andere naam kiezen of er een volgnummer achter plaatsen.

 

Reputatie 2
Badge

JanD, bedankt voor de tip. Mijn forumnaam @RipKep zou ik willen veranderen in @Poppie51. Ben benieuwd 🤨 fijn weekend

Reputatie 7
Badge +30

@Poppie51 bij dezen geregeld!

Heb per ongeluk forumnaam Phising aangemaakt, kan dit gewijzigd naar Monzon? Hoor het graag. 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @Monzon!

Ik heb per ongeluk mijn profiel naam verkeerd ingetypt het moet eigenlijk, HenkvanR zijn. Is dit nog mogelijk te wijzigen?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HenkvanR_, de gevraagde gebruikersnaam was al uitgegeven! Ik heb er een underscore achteraan geplakt, hopelijk vind je dat oké!

Reageer