Rare tijden

  • 3 June 2020
  • 8 reacties
  • 1365 keer bekeken
Rare tijden
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Het zijn rare tijden...

Een van de meest gebruikte zinnen de afgelopen maanden: Rare tijden.
Vorige week is Rare Tijden’, uitgekomen, een satirische webserie over een bedrijf in crisistijd, die zich volledig afspeelt in de arena van een video vergader app. Het idee voor de serie is bedacht door thuiszittende tv-makers tijdens de Lockdown. In de serie speelt een Nederlandse sterrencast, bestaande uit Ferdi Stofmeel, Bas Hoeflaak, Tina de Bruin, Loes Schnepper en Nora El Koussour.

De 6-delige serie wordt bijna volledig vanuit huis opgenomen. Hoe overleef je als bedrijf de coronacrisis? Die vraag staat centraal in kantoorsatire Rare Tijden. Manager Ton (Ferdi Stofmeel) komt erachter dat leidinggeven op afstand helemaal niet zo eenvoudig is als het lijkt. In de dagelijkse video meetings zet hij alles op alles om zijn bedrijf te redden, maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Lukt het hem om zijn opstandige team weer in het gareel te krijgen? 

Mochten jullie dus alle afleveringen, series en films van de grote streamingsdiensten al hebben bekeken, en toe zijn aan iets nieuws; Rare tijden ;)

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik had hem al gezien haha 😛 Het is een wonder waarom dat bedrijf nog niet failliet is :sweat_smile: 

Maar ik moet “Niet zo negatief” doen :innocent:

Reputatie 7

Hahah. Feest van herkenning waarschijnlijk voor alle thuiswerkers. Een beetje uitvergroot natuurlijk, maar wel erg hilarisch :laughing:

Reputatie 7

@Nadia  Effe spammen, en een beeetje laat,… Maar wij hebben ook iets soortgelijks, wel wat serieuzer :joy:

 

Admin: promovideo verwijderd

Reputatie 7

Wat een leuk spotje, @JeroenB22! We zijn van CB gewend dat ze satirische reclame maken, dit is echt iets anders. Sluit aan op onze beleefwereld nu. Thuiswerken is helemaal normaal geworden, en ik kan me goed identificeren met de thuiswerkmoeder die het werk en thuisonderwijs / verzorging van de kinderen combineert.  Ondanks de nadelige gevolgen die deze crisis met zich meebrengt gaat het werk en leven gewoon door. En dat is maar goed ook! We zijn met z'n allen erg creatief in het bedenken van oplossingen om hier zo soepel mogelijk doorheen te komen. Daar kunnen we allemaal heel erg trots op zijn. 

Reputatie 7
Badge +10

“Voor leuke feestjes enzo” 😂😂😂

Heerlijke humor 👍

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb eventjes “rare tijden” terug gekeken, het blijft geweldig. ;D 

 

Maar eerlijk gezegd ben ik nog trotser hoe we er met z’n allen er tot zo ver doorgekomen zijn :) 

Reputatie 7

Ja, het blijft leuk. Goed stukje materiaal voor over 20 jaar, om uitvergroot weer te beleven waar we nu (helaas nog) in zitten.

@Nadia  Effe spammen, en een beeetje laat,… Maar wij hebben ook iets soortgelijks, wel wat serieuzer :joy:

 

Admin: promovideo verwijderd

Nou dit is echt heel wat anders! Het is gewoon een reclame van Centraal beheer.  Rare tijden zijn leuke satirische stukjes waar je echt om moet lachen! Het is verre van een soort zelfde vergelijking.

Reageer