Vraag

Reactie op het Forum niet gepubliceerd.

  • 3 August 2020
  • 12 reacties
  • 326 keer bekeken

Hallo,

Klopt het dat kritische reacties op kpn is langs een moderator gaan en dan geweigerd kunnen worden?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


12 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marcel038, nou...het forum staat naast (hulp)vragen ook vol met kritische reacties/topics van klanten waaronder van mijzelf. 
Grove, beledigende, racistische etc. reacties, worden wel verwijderd, wat ook logisch is. 

Wat is de reden dat je dit denkt trouwens? 

Badge +19

Ik neem aan dat je doelt op je andere topic. Het zou fijn zijn als je als je het daarbij houdt.

Hoi @Marcel038, nou...het forum staat naast (hulp)vragen ook vol met kritische reacties/topics van klanten waaronder van mijzelf. 
Grove, beledigende, racistische etc. reacties, worden wel verwijderd, wat ook logisch is. 

Wat is de reden dat je dit denkt trouwens? 

Ik had een zeer slecht ervaring met KPN vorige week. En vandaag ontvang ik een mail waardoor de puinhoop nog groter is. Als ik dat concreet, maar zeker niet grof of iets dergelijks benoem en daar een vraag over stel krijg ik een melding dat mijn reactie eerst naar een moderator gaat. Die'm vervolgens dus niet plaatst op het forum. Vandaar mijn gevoel dat KPN graag de rol van censuurpolitie pakt als ze dat zo uitkomt. Ik ben daar echt verbijsterd over. Daarnaast schaadt het mijn laatste beetje vertrouwen in deze organisatie.

Ik neem aan dat je doelt op je andere topic. Het zou fijn zijn als je als je het daarbij houdt.

Nou Joep, ik vind je suggestie prima, maar de censuurpolitie is daar aan de macht. En die houdt er niet van als consumenten hun onvrede uiten over malafide verkooppraktijken. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo,

Klopt het dat kritische reacties op kpn is langs een moderator gaan en dan geweigerd kunnen worden?

@Marcel038 kreeg je soms dit bericht tijdens het posten van een reactie? Dit komt vaker voor.

Sinds enige tijd is er op het forum een “spamfilter” actief om automatisch spammers te weren. Helaas zijn er soms nog “false-positives”. Een aantal keer per dag zullen de moderators de lijst beoordelen. Als jouw reactie aan de huisregels voldoet, zal deze ongewijzigd gepubliceerd worden.

Je bent bijzonder goed op de hoogte, Ruud. Ik kreeg inderdaad die rode banner te zien. Wel toevallig dat ik onder de ‘false-positives’ val. En ook opmerkelijk dat mijn bericht nog steeds niet geplaatst is, vind je ook niet?

Nou Marcel, dan val je net als ik ook onder de gelukkige prijswinnaars. Ben benieuwd of ik de hoofdprijs win.:wink: Wie weet, misschien komt zelfs Gaston langs met de Postcode Kanjer.:yum:

Reputatie 7
Badge +10

Nou Marcel, dan val je net als ik ook onder de gelukkige prijswinnaars. Ben benieuwd of ik de hoofdprijs win.:wink: Wie weet, misschien komt zelfs Gaston langs met de Postcode Kanjer.:yum:


Ik val ook onder valse-positiefjes 🤪, kom ik dan ook in aanmerking¿ 💶💶💶💶

Daar heb ik geen inzage in @Anneke-Anna maar misschien moet ik ff bij Linda aan de voordeur aankloppen met mijn John Hertje.:joy::joy:

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marcel038, nou...het forum staat naast (hulp)vragen ook vol met kritische reacties/topics van klanten waaronder van mijzelf. 
Grove, beledigende, racistische etc. reacties, worden wel verwijderd, wat ook logisch is. 

Wat is de reden dat je dit denkt trouwens? 

Die'm vervolgens dus niet plaatst op het forum. 


Ok, op die manier. Ik weet niet waarom het niet geplaatst is. 
Het kan drukte zijn, het is ook erg druk op het forum.
Je zal vast wel een reactie krijgen vanuit KPN. Geef het even de tijd en niet op de zaken vooruit lopen, voelt alleen maar onrustig :-) 

Reputatie 7
Badge +10

Daar heb ik geen inzage in @Anneke-Anna maar misschien moet ik ff bij Linda aan de voordeur aankloppen met mijn John Hertje.:joy::joy:


🙈😀

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Marcel038 Kritische reacties gaan niét langs een moderator ter goedkeuring. We kunnen niet filteren op kritiek. De reden voor het niet direct plaatsen van je reactie is inderdaad terug te voeren op wat RBxx al schrijft. De reden dat je bericht niet éérder is geplaatst heeft er simpelweg mee te maken dat ik deze avond werk en je bericht dus niet eerder zag. 

Inmiddels staat je bericht er wel, met ook een inhoudelijk antwoord van mij. Ik heb je bericht, wederom, op enkele wijzigingen plaatsen gewijzigd wegens ongepast taalgebruik. Je mag zo kritisch zijn als je wilt, maar we hebben huisregels over, onder andere taalgebruik, en we verwachten dat elke forumgebruiker zich daar aan houdt. Als dat niet zo is, zullen we daarop ingrijpen. Ik vertrouw erop dat dit niet weer hoeft. 

Je hebt nu meerdere malen duidelijk gemaakt wat je van KPN vindt en dat je ook over dit Forum niet zo te spreken bent is duidelijk. Dat mag allemaal. Je hoeft geen fan te zijn, je hoeft geen klant te worden en je mag van ons vinden wat je vindt. Weet echter dat de collega van de klachtenafdeling, ik als moderator en diverse forumgebruikers je proberen te helpen in dat topic. 

 

 

Reageer