Beantwoord

Reacties staan ineens op 0 bij sommige mensen, dat klopt niet

  • 6 May 2023
  • 11 reacties
  • 275 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie momenteel al een paar dagen bij een paar topics dat het aantal reacties op 0 staat.

Terwijl er wel reacties zijn.

Is er momenteel een storing? 

icon

Beste antwoord door RBxx 10 May 2023, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goed opgemerkt @joop2011 . Er zijn inderdaad problemen met de ‘tellertjes’. Het is eergisteren al door de moderators gemeld bij inSided, de leverancier van de forumsoftware. Hopelijk lossen ze het probleem snel op.

Reputatie 7
Badge +10

Zie het plaatje hieronder:

In de rode rechthoeken staat dat het aantal antwoorden op 2 topics NUL is maar tegelijkertijd is het duidelijk (4 blauwe pijlen) dat er één of meer antwoorden was in dat ene topic. Hier mag de leverancier van de forumsoftware (“INSIDED”) nog wel even snel een oplossing voor vinden.

Zien andere gebruikers van het KPN forum dezelfde merkwaardige gedrag ? Ik gebruik Chrome op mijn Windows 7 laptop.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Willy22 , ook goed opgemerkt.

Dit probleem is bekend en het is afgelopen donderdag door de moderators al gemeld bij inSided.

De ‘tellertjes’ zijn een beetje in de war 😁.

Reputatie 7
Badge +10

Het forum was in de laatste week (????) al 2 keer tijdelijk niet te bereiken vanwege “werkzaamheden”. Na de eerste keer dat het forum onbereikbaar was kwamen deze fouten al tevoorschijn. Het lijkt erop dat een update van de forumsoftware nog één of meer fouten bevatte die nog niet goed verholpen zijn. Terwijl ik wel gehoopt had dat deze fout hersteld zou zijn na de laatste update.

Reputatie 7
Badge +24

Hi allemaal, dit klopt inderdaad en is al doorgegeven. Het is nu wachten op de leverancier voor een oplossing. Nog even geduld dus. 

Reputatie 7
Badge +10

Helemaal top !!!!!!!!!!

Niet dat ik er veel last van had maar het was meer in de categorie “irritant".

"Martijn197108 zegt: Dit tellertje klopt trouwens ook niet, maar dat is vast ook al bekend😄"

Tja. Je post dit dan ook in het topic over de tellers. 

Reputatie 7
Badge +10

Misschien juich ik te vroeg maar het lijkt er op dat dit probleem is opgelost. Zien de andere mensen hetzelfde ?

Ja, inderdaad Willy22. Die indruk heb ik ook.

Reputatie 7
Badge +21

Dat viel mij gistermiddag al op. Een moderator zag het ook vanochtend.
Het wachten is nog op bevestiging door inSided.

Reputatie 7
Badge +21

Goed opgemerkt @joop2011 . Er zijn inderdaad problemen met de ‘tellertjes’. Het is eergisteren al door de moderators gemeld bij inSided, de leverancier van de forumsoftware. Hopelijk lossen ze het probleem snel op.

 

De bevestiging van InSided is nu ook binnen bij de moderators, dit is weer helemaal opgelost!