Beantwoord

reclame

• 5 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 6846 keer bekeken

hallo,

ik wil geen reclame meer van jullie.

1. ik krijg regelmatig reclame van jullie die aan mij persoonlijk is geadresseerd. hierdoor gaat jullie reclame wel door mijn NEE/Nee sticker op mijn brievenbus. hier ben ik niet van gediend! ik wil dat jullie hiermee ophouden. ik heb geen idee hoe jullie aan mijn naam en adres komen, maar goed.. ik vind dit een erg sneaky vorm van reclame

2.verder staat er dan in die reclame dat de aanbieding in deze reclame speciaal is voor de postcode waar ik woon, hier geloof ik niks van!! moet ik hierdoor het gevoel krijgen dat er ergens bij jullie op kantoor iemand zit die denkt: 'ach, die bewoners van dat adres kunnen wel een leuke korting gebruiken', en me hierdoor vereerd voelen zodat ik jullie product maar neem? volgens mij krijgt iedereen deze aanbieding.

3. ik krijg 2 dezelfde van deze brieven met reclame in mijn brievenbus

4.om in contact te komen met jullie moet ik erg veel moeite doen. er staat nergens op jullie site duidelijk hoe ik contact met jullie moet opnemen. ik kan alleen kiezen uit veelgestelde vragen of andere domme dingen die ik niet nodig heb. en deze veelgestelde vragen gaan alleen over producten van jullie. nu heb ik een kpn account moeten aanmaken(waarbij ik moest aangeven wat voor product ik van jullie heb, wat ik niet heb, omdat 'irritante reclame' geen optie was). en daarna moest ik me ook nog es registreren op het forum...

Graag antwoord op alle 4 punten

Reinart

icon

Beste antwoord door Joran 7 oktober 2013, 10:58

Beste Reinart,

Als je geen producten van ons afneemt is het inderdaad opmerkelijk dat we geadresseerde reclame versturen. Ik heb de zoektocht op onze site ook gemaakt als test en het is inderdaad erg lastig te vinden. De juiste informatie staat onder het kopje voor de zakelijke markt: Hoe kan ik aangeven dat ik geen reclame, telemarketing, direct mail, e-mail meer wil ontvangen? - Ditzelfde geldt ook voor de consumentenmarkt maar wordt niet duidelijk vermeld. Ik doe het verzoek deze ook onder de consumentenmarkt te plaatsen.

Ik heb de mogelijkheid intern door te geven dat je geen reclamepost meer wenst te ontvangen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en tenaamstelling zoals op de brief staat in een privébericht kunnen sturen?

Mijn excuses voor de overlast, ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is als je hier niet om hebt gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Om een beetje meer duidelijkheid te krijgen in dit geheel:

Als klant van KPN mag KPN jou benaderen met aanbiedingen. Stel je dit niet op prijs dan kun je bij KPN aangeven dat je gebruik wilt maken van het recht van verzet.

Wil je meer informatie hier over? klik hier
Ik had gedacht ook even te melden dat ik geen vervelende reclame meer aan huis wil krijgen. Na veel zoeken vond ik bovenstaand antwoord van de moderator, maar in de link die je geeft staat dat ik een brief moet sturen-->niet echt klantvriendelijk.

Dan maar even reageren op het forum; ow wat handig, eerst een heel proces doormaken van registreren en vereisten voor wachtwoorden en emailadressen; nog meer informatie geven die ik net wil dat jullie gaan verwijderen...

Graag stuur ik je ook via privebericht mijn gegevens zodat we dit kunnen oplossen.

PS. deze functie lijkt me makkelijk in te bouwen in jullie website!

Reputatie 7
Badge +28
Beste Reinart,

Als je geen producten van ons afneemt is het inderdaad opmerkelijk dat we geadresseerde reclame versturen. Ik heb de zoektocht op onze site ook gemaakt als test en het is inderdaad erg lastig te vinden. De juiste informatie staat onder het kopje voor de zakelijke markt: Hoe kan ik aangeven dat ik geen reclame, telemarketing, direct mail, e-mail meer wil ontvangen? - Ditzelfde geldt ook voor de consumentenmarkt maar wordt niet duidelijk vermeld. Ik doe het verzoek deze ook onder de consumentenmarkt te plaatsen.

Ik heb de mogelijkheid intern door te geven dat je geen reclamepost meer wenst te ontvangen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en tenaamstelling zoals op de brief staat in een privébericht kunnen sturen?

Mijn excuses voor de overlast, ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is als je hier niet om hebt gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer