Vraag

Respect naar elkaar

  • 10 January 2023
  • 3 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20

Hoi allen,

Ik wilde graag respect vragen aan iedereen op dit forum. (geld ook voor mijzelf natuurlijk).

 

Ik zie, vooral de laatste tijd, veel onnodige reacties.

We reageren te snel.

 

Ook op een excuus wordt nog al eens heel erg vreemd gereageerd.

 

Je ziet het ook in de samenleving, er is heel erg weinig respect voor elkaar.

En dat is jammer.

 

En maak je een fout of zo, een excuus maken mag natuurlijk altijd.

We zijn allemaal mensen en mensen maken fouten, of lezen wel eens te snel of vatten iets op een andere manier op.

Dat is niet erg, anders zou je geen mens zijn. 😉😊

 

Dus graag allemaal elkaar met respect behandelen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @joop2011 ,

Goed punt.

Daarnaast ervaar ik, net als jij waarschijnlijk, dat klanten die een topic openen soms niet meer reageren of zeer onvriendelijk.Dat vind ik ook onfatsoenlijk, de gebruikers die reageren doen alleen maar hun best.Er kunnen natuurlijk gevallen zijn waarbij reageren gewoon weg niet lukt, maar het komt wel erg vaak voor.

Reputatie 7
Badge +10

Met alles geldt, ook dit kun je alleen voor jezelf vragen en niet voor anderen invullen wat hij of zij nodig denkt te hebben. Confrontaties zijn overal. Pas wanneer je er niet van leert en hand vooral niet in eigen boezem steekt hebben dergelijk topics zonder duidelijke voorbeelden weinig zin want diegene die geen respect geven zullen hier ook geen gehoor aan geven of zich aangesproken voelen. Daarbij, respect kun je pas vragen wanneer je het zelf ook geeft en die grens is voor iedereen anders. Elkaar verrot schelden is natuurlijk een heel ander verhaal. Dit verzand waarschijnlijk  in het zoveelste discussie topic waar een🔒op gaat. 

Reputatie 7
Badge +16

Laten we met elkaar verbinden in plaats van verdelen :-) In de basis wilt iedereen gewoon het beste voor iedereen en dat is wat mij betreft een mooie kernmotivatie die de meeste mensen hebben 😄

 

Daarnaast ben ik een groot voorstander van hard op de bal zijn, maar zacht op 't persoon. Je kan het met elkaar oneens zijn maar als je achteraf nog gezellig een bakkie kan doen dan is dat helemaal geweldig

#GewoonLiefzijn 😊