Beantwoord

Rijksmuseum kaartjes

  • 21 August 2020
  • 6 reacties
  • 274 keer bekeken

Badge

Goedendag,

 

Ik had kaartjes voor het rijksmuseum via KPN. Deze kaartjes waren een jaar geldig, maar verliepen op 9 april. En toen was het Rijksmuseum gesloten. Gevraagd aan het Rijksmuseum maar die verwezen weer terug naar jullie.

Ik heb op 1 april via een chat met Jim aan jullie de vraag gesteld hoe het nu zit. En of de geldigheid van die kaartjes verlengd wordt. Hij gaf aan dat er een mail of uitleg kwam hoe dat aangepakt zou worden als het virus is overgewaaid.

 

Het Rijksmuseum is weer open, maar ik heb nog geen bericht ontvangen. Dus nu heb ik twee kaartjes die ik buiten mijn schuld om nog niet heb kunnen inwisselen.

 

Groeten
Erwin

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 August 2020, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @EVianen 

Een moderator kan ervoor zorgen dat je nieuwe kaartjes opgestuurd krijgt. Let er op dat je alsnog wel van te voren online moet reserveren om het tijdsblok waarin je naar binnen wilt aan te geven.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Zie ook dit topic waarin een soortgelijk probleem is opgelost :

https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/vier-toegangskaarten-voor-het-rijksmuseum-gekregen-van-de-kpn-504049

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EVianen, ik kan mij voorstellen dat je graag naar het museum wilt. Alleen dan heb je wel geldige kaartjes nodig, welke je had. nu wil ik graag voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. In het ander topic waren de kaartjes langer geldig. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens navraag voor je doen.

Badge

Hoi Bart, bedankt voor je antwoord. Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Dit was van de actie dat je als KPN abonnee kaartjes kon halen bij de KPN winkels. En die kaartjes waren een jaar geldig, maar net toen we een datum hadden gekozen om te gaan sloot alles vanwege Corona. Ik heb natuurlijk nog wel de kaartjes (die niet meer geldig zijn) in bezit.

Reputatie 7
Badge +8

@Bart_Z Hier idem ik heb ook die kaartjes liggen en dacht wat zonde nou en zie nu dit topic voorbij komen kan je mij ook op weg helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga niets beloven. Behalve dat ik mijn best ga doen. Ik laat weer van mij horen als ik duidelijkheid heb.

Reputatie 7
Badge +20

@EVianen & @Roos79 Kunnen jullie mij in een privébericht jullie naam en volledige postadres sturen? Dan ga ik voor jullie 2 kaartjes regelen.