Beantwoord

seizoen 1 the handmaid’s tale

  • 5 February 2020
  • 5 reacties
  • 2593 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Waar kan ik het 1e seizoen vinden van deze serie? Ik zie alleen seizoen 2 in het pluspakket. Heb seizoen 1 nog niet gezien. Lijkt me wel fijn om daarmee te starten. Hoor graag!! 

icon

Beste antwoord door PeterG 5 February 2020, 18:22

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb ‘t even opgezocht (de vraag is eerder gesteld en daar stond het). De licentie daarvan is per 12 december al vervallen. Seizoen 1 gaat dus niet meer lukken via het pluspakket.

Via Videoland zijn seizoen 1 en 2 nog t/m 25 april 2020 beschikbaar. En seizoen 3, wat sinds 4 januari ook via de VRT is te zien, nog tot 5 juni 2021.

Reputatie 7
Badge +17

@M2C Welkom op ons Forum! Het klopt inderdaad wat PeterG zegt. Helaas is de lincentie vervallen in december en komt voorlopig ook niet terug. :persevere:
De enige oplossing is inderdaad de serie te kijken (of seizoen 1 in dit geval) via een ander platform.  Kan ik buiten deze vraag om nog iets voor je betekenen? Dan hoor ik het graag. 

 

Dank Peter G. Helder antwoord. Helaas kan ik niet kijken op Videoland (kan niet aan elk platform deelnemen, toch?) en VRT (wel geprobeerd en omdat ik geen Belg ben -geen belgische telefoonnummer heb- lukt het niet).

Wanneer wordt seizoen 3 gepresenteerd in het pluspakket? Als trouwe KPN klant ben ik wel benieuwd wanneer het platform van de KPN dit seizoen aan gaat bieden.

Welke platformen heb je nu dan? Netflix? Disney+? Amazon? KPN ITV is gewoon een basis tv dienst en zou ik geen platform willen noemen. Pluspakket (met on demand) dan, denk ik, weer wel. Gezien het prijsniveau t.o.v. die VOD diensten.

En… heb je seizoen 3 niet opgenomen van de VRT dan???

Maar waarom neem je het Videolandpakket niet gewoon voor één of twee maanden? De minimale afname is één maand (lees 30/31 dagen). Daarna kun je het per direct stopzetten, waarbij je alleen betaalt voor de dagen dat je het had. Heb je 't één maand en 7 dagen gehad dan betaal je ook alleen maar voor één maand en zeven dagen!

Videolandpakket: € 8,99. Na één maand per dag = ca. 29,9 cent per dag.

Beslis tijdig: Via Videoland zijn seizoen 1 en 2 nog t/m 25 april 2020 beschikbaar. En seizoen 3, wat sinds 4 januari ook via de VRT is te zien, nog tot 5 juni 2021.

In het pluspakket on demand verwacht ik, gezien de datum, s3 pas begin 2021. Eerst moet ie nog officieel voor Nederland uitkomen.

Los kopen op dvd / brd is een héél stuk duurder. (box met s1 en 2 kost 39,95; box met s3, alleen verkrijgbaar met Duitse ondertiteling, in zijn uppie zelfs 39,95)

Reputatie 1

binnenkort komt de serie op de zender fox elke week 2 afleveringen van serie 1 en 2  groetjes cenjbenidorm

Reageer