Beantwoord

Series On Demand

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Goeiedag krijg iedere keer maar reclame over paar films die k niks aan vind waarom doen julie niet wat aande series bijv vikings staat r niet eens helemaal op... beetje jammer beter doen julie daar eens wat aan inplaats van films toevoegen die iedereen in zn jonge jaren al 10x gezien heb mvg gerjan.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 September 2019, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gerjan, welkom op het forum.

Uiteraard jammer dat jij die films niet interessant genoeg vindt. Smaken verschillen en gelukkig maar dat ze verschillen. In die zin zullen we nooit iedereen volledig blij kunnen maken. Wat Vikings betreft volg ik je niet helemaal. Er staan 5 seizoenen bij ons online, de 6de moet nog uitkomen en zal eerst bij de maker (History Channel) te zien zijn voordat het On Demand komt. Of snap ik je vraag verkeerd?
Goeiedag. dat klopt alleen s5 heeft 20afl en er staan dr 10 op dat vond ik dus een beetje jammer. en idd die films vind ik niks aan maar zoals je al zegt niet iedereen kan tevreden zijn. Maar zal mooi zijn als die laatste 10 afl vam s5 er nog opkomen. Gr gerjan
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie al waar dit door komt. History Channel heeft seizoen 5 in 2 delen gesplitst van 10 afleveringen , gek genoeg. De eerste 10 werden tot 24 januari 2018 uitgezonden en de laatste 10 kwamen pas in november 2018. Het is nog wachten tot ze deze online gaan zetten bij ons.