Beantwoord

Sjaal

  • 28 March 2019
  • 9 reacties
  • 1099 keer bekeken

Wij zijn met z'n drieen, een oudere broer, een tweelingbroer en ik, en bezoeken elk schaatsseizoen een wedstrijd in Thialf Heerenveen. Dat doen we al een jaar of 8.
Nu wil het geval dat wij altijd voor de verkeerde dag de kaarten kiezen, want dan is er net geen sjaal. Nu zou ik graag 3 van die sjaals van KPN willen ontvangen. Is dit mogelijk???
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 January 2020, 08:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @wevja.Welkom op het forum! Wat leuk dat jullie al 8 jaar naar een wedstrijd in de Thialf gaan. Ik begrijp dat je graag een sjaal van KPN wil ontvangen. Ik heb hier voor je gezocht maar helaas heb ik geen sjaals gevonden, Ze zijn allemaal al weggegeven. 😥

Ik had je graag verder geholpen. Mocht ik nog 3 tegenkomen, dan laat ik je het weten.

Ik zie nu bij het ek afstanden allemaal sjaaltjes op de tribune in Heerenveen. Zijn ze er weer ? 7 maart gaan wij naar Thialf. Dan zouden eij graag de attributen als handschoenen, muts en sjaals willen tonen. Graag een reactie

Groeten

De gebroeders Wever 

Zuidwolde

Een collega heeft er een paar besteld voor speciale gelegenheden. Die zijn nog niet binnen en ik weet ook niet hoeveel het er zijn.

Mocht ik iets kunnen regelen, laat ik je dat vóór maart weten. Ik kan niks beloven. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik was er twee weken terug. De sjaals werden toen hij de ingang uitgedeeld. Vandaar dat je zoveel mensen met die sjaal ziet. 💚

Hallo, zat ook vanavond te kijken naar het EK schaatsen.  Zou ik ook nog in aanmerking kunnen komen voor een KPN sjaal ?

Reputatie 7
Badge +28

Het is de moderators niet gelukt om mutsen te krijgen, maar ze krijgen binnenkort wel een aantal sjaals en handschoenen binnen! Mogelijk wil @Vikash jullie ( @wevja en @Ingank ) op de lijst zetten? 

Reputatie 7
Badge +21

 Natuurlijk wil ik dat. Wanneer we nieuwe sjaals binnen krijgen, dan zal ik zeker aan jullie denken. :slight_smile:

Vandaag 3 mooie sjaals en 3 paar handschoenen ontvangen. Namens mijn 2 broers hartelijk dank. Wij zullen ze dragen de komende wedstrijden in Thialf.

:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan wevja. veel plezier ermee! :relaxed:

Reageer