Beantwoord

Sjaal van KPN Thialf 2020

  • 11 January 2020
  • 10 reacties
  • 1102 keer bekeken

Badge

Goedenavond wij, 4 meiden zijn gisteravond in Thialf geweest, 2 waren er nog nooit geweest en we hebben genoten, maar de hele avond een beetje gebaald omdat we de sjaals uitgifte gemist hebben ……. kunnen wij deze via dit forum misschien nog krijgen ? Alvast bedankt voor de moeite !

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 January 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Geebur, welkom! Wat leuk dat jullie er met z'n allen zijn geweest! Een heel tof uitje :-). Ik ga m'n best voor je doen, maar kan niets beloven. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Zodra ik weet of het mogelijk is, laat ik het weten. 

Badge

Dank Marcia, de gegevens zijn aangevuld, hoop dat het gaat lukken, vriendelijke groet Geerte

Reputatie 7
Badge +28

Het is de moderators niet gelukt om mutsen te krijgen, maar ze krijgen wel een aantal sjaals en handschoenen binnen! Ik vermoed dat @Marcia_ jou nog niet vergeten is. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Klopt helemaal! Zodra ze daadwerkelijk op kantoor zijn, zal ik ze op de bus doen :). Ik laat het hier dan ook nog even weten. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Geebur, er komt een pakketje jouw kant op. Veel plezier ervan! 

Badge

Super leuk, alvast dank ook van de andere meiden !!!! 

Reputatie 7
Badge +28

Hier ook het pakketje ontvangen. 👍Marcia maakt heel Nederland KPN-Groen. 💚💚💚💚

Goedemiddag , Ik hoor wel eens dat er mensen gratis kaarten krijgen van kpn voor de schaatswedstrijden in thialf , weet iemand hoe ze dat doen ?  Op seaters zie ik ze nooit staan .Vr .gr jolanda 

Reputatie 7
Badge +28

Dat feest is voorbij @Jolandaprins ,

KPN is niet meer de hoofdsponsor van de KNSB. Helaas dit seizoen geen kaartjes meer op Seaters. 

Aah vandaar , bedankt voor het antwoord