slecht of geen wifi verbinding

  • 18 January 2021
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

wij hebben geen bereik op de zolder en de 1ste verdieping beganeĀ grond gaat het wel, t,v, wel heel traag. jaren terug alles verandert door een monteur extra kosten gehad, nooit goed geweest maar nu willen we dat het een keer goed nagekeken wordt. we hebben toen ook een versterker gekocht. Ik lees als we een monteur erbij halen dat het ons 65 euro kost, dat vind ik geen service.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Als het al bij die ā‚¬ 65,00 blijftā€¦.misschien moeten er wel kabels getrokken worden en die versterker is dan waarschijnlijk ook al jaren oud en zal vernieuwd moeten worden. Er komt best nog wat voor kijken om overal goed wifi te hebben.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @e.j.Ā en welkom op het forum en bedankt voor je berichtje :)

Ā 

Goede Wi-Fi op zolder blijft soms heel erg lastig. Je Experia Box zendt het Wi-Fi signaal uit en deze staat in de regel in de meterkast op de begane grond. Zodra het Wi-Fi signaal naar zolder gaat, zal het eerst nog door 1 of 2 plafonds heen moeten voordat het eenmaal op de plek van bestemming is. Daar zijn oplossingen voor, ook gratis! Ik zou je daarom aan willen raden om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis, op de voor jou belangrijke plekken, de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan kijken wat nodig is. Als de Wi-Fi Manager een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je als oplossing gratis KPN Experia Wi-Fi aangeboden. Dit zijn Wi-Fi versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @e.j.Ā , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen!