Beantwoord

SMS over cadeau via mail werkt niet

• 19 november 2018
  • 7 reacties
  • 5995 keer bekeken

Hallo,
Kreeg vandaag een SMS van KPN dat er een "cadeau" zou zijn voor me. Ik inloggen op: kpn.com/cadeauviamail
Na invullen van klantnummer en postcode, krijg ik de melding dat deze niet kloppen. Klantnummer van KPN Thuis gebruikt.
Groet, Erik
icon

Beste antwoord door Nadia 19 november 2018, 20:57

Scherp opgemerkt. De SMS heeft een behoorlijke attentiewaarde waardoor er velen op de site zijn gaan kijken ;)

De melding staat nu op de site: Let op: wegens drukte kun je onterecht de melding krijgen dat jouw ingevoerde gegevens niet juist zijn. Probeer het later nog eens, wij werken er hard aan om dit op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak.

Net geprobeerd, ik heb de code ontvangen. Wanneer het nu niet lukt later weer even proberen 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Vandaag ook SMS gekregen, hetzelfde probleem.
Hier exact hetzelfde
Reputatie 7
Badge +13
Hallo! Iedereen welkom op het KPN forum 🙂 Vandaag hebben we de eerste groep klanten: 'Een cadeautje voor jou.' mail verzonden. Helaas is er een fout in de mailing geslopen waardoor sommige klanten niet de volledige vouchercode voor bol.com hebben ontvangen. Dit is bij ons bekend, we gaan er alles aan doen om jullie zo snel mogelijk een werkende code te sturen. Sorry voor het ongemak. Nog even geduld 🙂
Het gaat dus niet om een niet werkende voucher code maar dat men de melding krijgt dat het klantnummer en of postcode niet klopt!
Het gaat dus niet om een niet werkende voucher code maar dat men de melding krijgt dat het klantnummer en of postcode niet klopt!

Inderdaad, zowel met klantnummer van thuis als mobiel geprobeerd. E-mail met cadeauinfo/code niet ontvangen dus.
Hallo,
Kreeg vandaag een SMS van KPN dat er een "cadeau" zou zijn.
Na invullen van klantnummer en postcode, krijg ik de melding dat deze niet kloppen. Klantnummer van KPN Thuis gebruikt.
ik kom dus niet verder, laat staan dat ik iets van bol.com voucher zie. 😂 Goed gedaan.
Reputatie 7
Badge +13
Scherp opgemerkt. De SMS heeft een behoorlijke attentiewaarde waardoor er velen op de site zijn gaan kijken ;)

De melding staat nu op de site: Let op: wegens drukte kun je onterecht de melding krijgen dat jouw ingevoerde gegevens niet juist zijn. Probeer het later nog eens, wij werken er hard aan om dit op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak.

Net geprobeerd, ik heb de code ontvangen. Wanneer het nu niet lukt later weer even proberen 🙂

Reageer