Beantwoord

Sounbar koppelen

  • 15 March 2020
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

We hebben een sharp tv met een ARC poort maar de denon soudbar werkt niet met hdmi wel met eenĀ  optische kabeltje maar dan moet ik twee afstandsbedieningen gebruiken.

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 17 March 2020, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Jannie.pĀ . Welkom op het forum.

Hier heb ik helaas geen verstand van. Ik hoop dat andere gebruikers van het forum praktische tips voor jou hebben.

Badge +12

@Jannie.pĀ Welk type Sharp TV heb je? Wellicht dat die tv ook een optische uitgang heeft. Als dat zo is kun je die aansluiten en het volume regelen met de afstandsbediening. Als je de afstandsbediening van de itv-ontvanger vervolgens koppelt aan de tv dan heb je maar Ć©Ć©n afstandsbediening nodig. Hoe je die koppeling moet maken vindt jeĀ hierĀ .

Afhankelijk van de optische uitgang van de tv wordt de soundbar in stereo aangestuurd of in surround. Dat laatste werkt bijvoorbeeld bij de meest recente Philips-tv's maar of de Sharp dat ook doet weet ik niet. Dat is dus afhankelijk van het model tv en wat de soundbar aankan.Ā 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.