Spotify code kwijt

  • 4 april 2014
  • 1 reactie
  • 2240 keer bekeken

Toen we zijn verhuist hebben we gekozen voor Alles-in-1 standaard pakket.

We kregen destijds alles met 2e iTV en draadloze verbindingsset.

De telefoon kon echter om onduidelijke reden niet worden geactiveerd.

Na enige tijd stond er dat ons pakket was veranderd in een coulance pakket.

Verder geen probleem als het beestje maar een naam heeft.

Echter de code van spotify wilde ik nu wel eens gaan proberen, we hadden eerder via mobiel abonnement gehad dus geen gebruik gemaakt van die code.

Via Twitter heb ik uitgelegd dat ik de code graag wil, maar nu bleek dat niet te kunnen omdat we een internet+itv pakket hebben. Als advies kunnen we naar het goedkopere Alles-in-1 standaard pakket gaan en dan krijg je spotify erbij gratis. Maar dan is ook bellen er weer bij en dan is de cirkel rond, want als we het telefoonnummer niet kunnen activeren en geen gebruik maken van bellen dan wordt alles weer teug gedraaid.

Wij hoeven geen telefoonlijn thuis maar dan kun je geen Alles-in-1 pakket houden?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hallo Fred,

Vreemd dat de telefoon in het verleden niet geactiveerd kon worden!
Ik zoek de situatie graag voor je uit, en help je graag een correct geactiveerd Alles-in-1 pakket te krijgen met Spotify!

Zou je me hiervoor je postcode, huisnummer, en de naam van contractant kunnen sturen in een privébericht?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Koen

Reageer