Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

spreekbeurt over internet

Reputatie 6
Badge +10
@KPN
me zoontje wil een spreekbeurt houden over internet aansluiting / hoe het geleverd word
kunnen jullie er bij helpen om bevoordeeld 'n een oude isradoosje en bevoordeeld aansluit materiaal
of oude modem enz. dat die ook dingentjes kan laten zien in plaats van alleen maar op papier
icon

Beste antwoord door Francois 18 april 2017, 18:17

me zoontje heeft een 8 gekregen voor zijn spreekbeurt

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Wat leuk, Francois! Ik kan je wel helpen aan een doosje met aansluitmateriaal daar zitten wat kabels in en een splitterdoosje, lijkt dat je wat? Wat betreft ander (oud) materiaal dat is wat lastiger maar ik ga even kijken of we hier nog iets hebben liggen, kom ik zsm even op terug.
Reputatie 6
Badge +10
@Erik_ in ieder geval alvast dankjewel namens mij en me zoon
alle beetjes helpen ;)
Reputatie 6
Badge +16
Marcia heeft uit haar installatiepakket handleidingen en dergelijke over, Francois. Ze stuurt het op :) Het opsturen van aansluitmateriaal is niet gelukt. Het systeem is te gefixeerd op het feit dat je in de 4K pilot zit dat ik letterlijk niets anders mag doen dan je doorverbinden naar het pilotteam... Ik kijk even of ik nog oud materiaal boven water kan krijgen. Wanneer moet hij de spreekbeurt houden?
Reputatie 6
Badge +10
hij heeft de tijd tot naar de carnavals vakantie 7 maart om ze spreekbeurt in orden te maken ;)
Reputatie 6
Badge +16
Oh, dan hebben we nog even :) Ik heb iemand op het oog die hierin misschien kan helpen. Hij is alleen op dit moment nog met verlof. Daar kan ik dan ook volgende week mee verder gaan.
Reputatie 6
Badge +10
We hebben zkkr even :cool: daarom heb ik de vraag ook juist zo vroegmogekijk gesteld ;)
Reputatie 6
Badge +10
Erik_ schreef:

Oh, dan hebben we nog even :) Ik heb iemand op het oog die hierin misschien kan helpen. Hij is alleen op dit moment nog met verlof. Daar kan ik dan ook volgende week mee verder gaan.

goedemiddag @Erik_
heb je je collega nog gesproken die verlof hat ?
Reputatie 6
Badge +16
Ik heb hem gevraagd, Francois. Zodra ik antwoord heb kom ik er op terug.
Reputatie 6
Badge +10
ik wacht geduldig af ;)
Reputatie 6
Badge +15
Erg leuk spreekbeurtonderwerp :D
Heb je al gegoogled?
https://www.google.nl/search?q=wanneer+begon+internet

Oeps. Lees nogmaals je start. Het gaat niet over internet, maar over de levering van een aansluiting. . . .

Ik had in 1995 al internet. Via de CD-i speler van Philips met een inbelverbinding. ADSL, VDSL en glasvezel internet bestond nog helemaal niet.
Reputatie 6
Badge +10
PeterG schreef:

Erg leuk spreekbeurtonderwerp :D
Heb je al gegoogled?
https://www.google.nl/search?q=wanneer+begon+internet

Oeps. Lees nogmaals je start. Het gaat niet over internet, maar over de levering van een aansluiting. . . .

Ik had in 1995 al internet. Via de CD-i speler van Philips met een inbelverbinding. ADSL, VDSL en glasvezel internet bestond nog helemaal niet.

dankje PeterG ik eb al gegoogeld ;) dat was het eerste wat ik gedaan heb
Reputatie 6
Badge +16
Ha, goed nieuws! De collega gaat een pakketje met wat spullen voor je regelen. Hij verwacht dat er ongeveer een week overheen gaat. Je krijgt een mail met track en trace nummer van hem zodra het verzonden is :)
Reputatie 6
Badge +10
Erik_ schreef:

Ha, goed nieuws! De collega gaat een pakketje met wat spullen voor je regelen. Hij verwacht dat er ongeveer een week overheen gaat. Je krijgt een mail met track en trace nummer van hem zodra het verzonden is :)

alvast drankje wel voor de moeite ik ga je zeker op de hoogte houden van de gehaalde cijfer
maar nog een vraag heb je misschien een tabel van ongeveer de aantal vdsl , adsl ,idsn , glas , en gewoone telefoonlijn aansluitingen ?

Update 07-02-2017
zo net een email gekregen: vandaag bij de interne post een pakket met wat spullen afgegeven
Reputatie 6
Badge +16
Ik ben heel benieuwd naar het cijfer :)

De info over verdeling van aansluitingen hebben we niet voor het grijpen. Ik heb het nagevraagd, maar ik weet ook niet of we die info heel uitgebreid vrijgeven. Je hoort van me als ik meer weet :)
Reputatie 6
Badge +10
ik verwacht ook geen uitgebreide info maar meer een richtlijn / indicatie
grafiekje waar ongeveer de aantallen opstaan
Reputatie 6
Badge +16
Zoals je al meldde heeft Steven vandaag het pakket afgegeven. Uit ervaring met de interne post weet ik dat het dan rap gaat. Dus goede kans dat je het morgen al in huis hebt :)

Wat betreft data over aansluitingen, dat geven we inderdaad niet heel gedetailleerd uit. Voor nu kan ik je in ieder geval verwijzen naar de grafiek op deze pagina. Daar zie je dat we op dit moment bijna 2,9 miljoen breedbandklanten hebben en dat 75% van de klanten 100 Mbps of meer heeft. Dat betekent dat dit dus klanten zijn met VDSL of glasvezel.

Ik vraag nog even verder, er is me namelijk nog een contactpersoon aan de hand gedaan. Om de moeilijkheidsgraad in te schatten, het gaat om basisschool?
Reputatie 6
Badge +10
dit is in ieder geval een goed overzicht van de grafieken ;)
het gaat inderdaad over een basisschool groep 7 ;)

zo net nog een mail gekregen van Steven met de T&T nummer;)

ps Erik ik heb je CC:email adres niet gezien :P foutje van Steven denk ik ;)
Reputatie 6
Badge +16
Hehehe, scheelt dat jij het bent ;) Steven is niet gewend om rechtstreeks met klanten te mailen, dan krijg je dat :D

Er is me een naam gegeven van iemand binnen KPN die vaker dingen schijnt te doen rondom spreekbeurten/schoolpresentaties. Ik heb hem gemaild of hij nog wat heeft aan info enz... op basisschoolniveau.
Reputatie 6
Badge +10
alle info is welkom ;)
Reputatie 1
Spreekbeurten.. Die goede oude tijd! Schitterend.
Reputatie 6
Badge +16
Hey, Francois! Hoe is het afgelopen met de spreekbeurt? Heeft hij een goed cijfer gekregen? :)
Reputatie 6
Badge +10
me zoontje heeft een 8 gekregen voor zijn spreekbeurt
Reputatie 6
Badge +16
Mooi resultaat! Gefeliciteerd :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(