Stamppot en douchen

  • 12 November 2022
  • 9 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 1

Smeer geen gel of ander spul in mijn haar dus hoef ik niet elke dag te douchen. Washandje, water (zeep), handdoek werkt nog steeds.

Maak vaak een stamppot: 1 pan, aardappels onderin , laagje water, groenten erop en het deksel, koken, afgieten en stampen. 

 

Admin edit: Vermoedelijk gaat het om een reactie in het topic "Wat doe jij om energie te besparen?”, waarin klanten elkaar tips geven over besparingen. Aanrader! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goed bezig @Ghalster ! 😀 ⏳

Reputatie 7
Badge +24

Dit zijn wijze lessen, ze zetten me aan het denken. Dankjewel @Ghalster

Reputatie 7
Badge +17

@Ghalster maak een grote pan spaghetti. Vul diepfrieszakken van 2 liter met een goede maaltijd aan spaghetti. Voor je de zakjes dichtknoopt druk je ze plat, in de vorm van een hamburger.
Op die manier nemen ze weinig ruimte in. Kook je in 1 keer voor 10 maaltijden. En ontdooien ze makkelijker in de magnetron!

Vaker dan 1 à 2x per week douchen is ook slecht voor de huid, of je moet mijnwerker zijn of een ander smerig beroep, dan is het wat anders.

Dagelijks wassen natuurlijk wel, verdere uitleg lijkt me niet nodig.

 

Reputatie 7
Badge +20

Met dit weer probeer ik elke week wel een stamppot te eten. Lekker hoor!

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb overigens ook een Crockpot sinds vorig jaar, beste investering ooit voor stoofvlees/-potjes. 😍

 

Reputatie 7
Badge +16

Met dit weer probeer ik elke week wel een stamppot te eten. Lekker hoor!

De lekkerbek die ik ben, dacht hier stamppot recepten te vinden… 

Reputatie 1

Stamppot met:

- Nassikruiden

- Fijngehakte selderie, walnoot, komijnenkaas

-  Ui langz.bakken met tijm en met sambal en gembersiroop door stamppot. Geitenkaas erop.

- inplaats van ui Indische uitjes erdoor

- chorizo en rucola erbij

- peen, ui, aard. en 2 eetl. Rotikruiden

- stampp bietjes met appel en geitenkaas

😋

Badge +12

Ik heb overigens ook een Crockpot sinds vorig jaar, beste investering ooit voor stoofvlees/-potjes. 😍

 

Wij hebben de Express variant. Erwtensoep of stoofvlees ruim binnen een uur klaar, perfecte rijst, spaghetti-saus alsof die uren heeft staan te pruttelen terwijl het binnen no-time klaar is. Perfect apparaat.