Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22832 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marco3452BK, welkom op ons forum!
Mocht je vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Reputatie 7

Hey @Marco3452BK, leuk je hier te zien. Welkom op het kpn forum :) 

De kpn community is een diverse club van forumgebruikers die iets met KPN hebben. Hier vind je veel kennispagina's die antwoord geven op uiteenlopende vragen. Wil je zelf meedoen? Dat waarderen we enorm. Ondanks dat je net nieuw bent weet je misschien wel het een en ander over technologie, IT en/of telecomdiensten.  Je kunt daarmee ook andere forumgebruikers helpen bij het vinden van een oplossing :raised_hands_tone3:

We hopen je vaker te zien, kijk gerust even rond. Heb je vragen, stel ze dan gerust! 

Welkom @Marco3452BK !

Reputatie 1
Badge

Ik kom nog maar kort op dit forum, maar dan toch een kennismakingsverhaal. Ik ben 53 jaar getrouwd, heb één zoon, drie kleinkinderen en ben 78 jaar oud. Sinds 2008 is mijn hobby geworden het maken van electronische muziek op ACID Pro en Magix Musicmaker. Sinds kort zet ik mijn “producties” op Youtube.

Een voorbeeld:

Ment To Be - YouTube

Reputatie 7
Badge +16

Van harte welkom, @12kinker34 :smiley:! Leuk dat jij jezelf voorstelt en voel je vrij om deel te nemen in topics. Als je vragen hebt, laat het gerust weten! :blush:

Reputatie 5
Badge +3

Ik zal me ook even voorstellen ik ben bas 44 jaar getrouwd en we hebben een dochtertje, ik heb ten tijden dat ik vroeger in soest woonde een poosje mee geholpen aan het project soest op glasvezel. Maar omdat ik het niet helemaal eens was met hoe hun te werk gingen ben ik er toen uitgestapt, en ben toen alles rond was naar kpn glasvezel gegaan wat goed beviel.

Ik ben toen verhuisd naar Amerstam en ben daar samen gaan wonen met mijn huidige vrouw en daar was helaas geen glasvezel, waardoor we toen bij upc zaten en wat was dat een ellende zeg ik was meer bezig om alles draaiend te houden, omdat het gewoon totaal niet werkte en upc er weinig van snapte. En mijn geluk is/was dat ik hirschman gecertificeerd ben en het wel draaiend wist te houden.

In 2017 zijn we naar onze huidige woning verhuisd en hebben toen weer een kpn glasvezel abonnement afgesloten, omdat de oranje concurent iets goedkoper was en ze F1 hadden (F1 was niet de hoofdreden maar een mooi bijkomstigheid) zijn we in 2018 dacht ik daar heen gegaan. Maar sinds eind vorige maand het besluit genomen om terug te keren naar kpn glasvezel, dit keer met een  500/500 verbinding en de insteek niet meer te switchen. De nieuwe verbinding word de 18e actief dus we moeten nog heel even geduld hebben.

Verder zal ik waarschijnlijk hier meer lezen dan ook echt reageren maar als ik ergens antwoord op weet zal ik zeker antwoorden.

 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom @Basdekruijf, op het forum én weer bij KPN :) Leuk dat je je hier even voorstelt. Vinden we leuk om onze forumleden zo een beetje te leren kennen. 

Reputatie 7

Hi @Basdekruijf, leuk je te ontmoeten. Je hebt zo te lezen in de loop der jaren een hele klantreis gehad, en op veel technologieën (koper, kabel & glas) aangesloten geweest. Nu weer terug bij KPN glasvezel, welkom terug! :grinning:

Kijk en lees hier lekker rond. Mocht je iets met jouw technische kennis willen doen, dan ben je hier ook op het juiste adres. We krijgen dagelijks vragen van klanten over internet, thuisnetwerk, e-mail etc. waar jij vast veel van afweet. Tot later.

ps. goede signature ;)

Reputatie 5
Badge +3

@Nadia ik ben eigenlijk sinds het internet er is al bezig met netwerkjes op zetten en verbeteren, nu viel er bij de eerste provider nog niet veel te knutselen. Maar zodra dat kon wel gedaan maar ook veel software matig gedaan, met bijvoorbeeld freenas wat veel code gerelateerd was. En diverse linux distributies gehad om mee te hobbyen en ga zo nog maar even door.

Op dit moment maken wij gebruik van een mesh netwerk met Fritz!box naar volle tevredenheid, voorlopig hoef ik bij ons in het netwerk niks meer te doen op dat gebied 😇

 

Mocht ik een topic tegen komen waar ik kan helpen zal ik dat zeker doen.

Reputatie 7

Tof, eigen netwerken. Dan ben je bij ons zeker aan het juiste adres ;)

Waarschijnlijk is dit board je ook al opgevallen: KPN Thuisnetwerk Daar worden interessante discussies gevoerd, en komen klanten terecht die hulpvragen stellen over hun router, (mesh)netwerk, randapparatuur etc. Het is een goed bekeken board, waar andere bezoekers ook veel hebben aan de tips en adviezen van anderen! :)

Reputatie 5
Badge +3

Dat is me inderdaad opgevallen ja maar ik heb er nog niet echt gekeken , zal dar binnenkort eens gaan doen. Op dit moment zijn we lekker in de tuin bezig maar zag ook dat van de week weer gaat regenen dus komt helemaal goed 😉

Reputatie 5
Badge +4

Hallo allemaal,

Na 46 reacties en het feit dat ik over 2,5 week klant ben, leek het mij wel ok om mijzelf ook maar eens voor te stellen. 

Ik ben dus Raymond maar dat wordt vaak afgekort tot Ray :) Ik ben 43 jaar, woon alleen maar heb wel een vriendin.  Ik ben werkzaam in de beveiligingsbranche en doe dat sinds m’n 19e. Mijn hobby's zijn muziek luisteren, films / series kijken, lekker luieren en ik help vaak vrienden en kennissen met hun vragen over hun mobiel, laptop of aansluiting in huis.

Verder lees ik vaak reviews over bijvoorbeeld nieuwe gadget, mobieltjes of smarthome apparatuur. Ik vind het altijd leuk om andere te helpen waar ik kan. Daarom ben ik ook forum expert bij Simyo. Wellicht kan ik hier met de tijd ook andere helpen met hun uitdagingen (problemen). 

 

Ik zal later mijn profiel nog even aanpassen. Ik had nu die van XS4ALL ingevuld omdat daarom werd gevraagd maar achteraf gezien kon men daar niks mee. 

Groeten Ray

Reputatie 7
Badge +30

Leuk dat je je voor komt stellen, @Ray_mond! Tof dat je naast het Simyo forum ook hier actief bent :-). Wij hebben binnen het moderatie team ook veel muziekliefhebbers, met allemaal heel verschillende smaken. Naar wat voor muziek luister jij graag?

Reputatie 5
Badge +4

@Marcia_

Dat varieert van 80's tot hardstyle afhankelijk mijn stemming en ook mijn locatie. Op het werk bijvoorbeeld is het vaak de radio en dan radio 10, 538 of Sky. 

Reputatie 7
Badge +30

Radio 10 staat bij mij ook vaak aan! Een voordeel van thuiswerken: ik bepaal zelf welke muziek er op staat:sweat_smile: .

Reputatie 3
Badge +1

Hoihoi,

Ik lees al een paar jaartjes regelmatig mee met het forum, maar zal vanaf nu ook regelmatig in mijn vrije tijd eens mee praten op dit forum. of mensen helpen waar ik dit kan.

Wie ben ik?

Ik ben Dennis 35 jaar oud en nu 6 jaar werkzaam als monteur voor KPN. Ik ben trots op mijn werk en doe dit met heel plezier!

Verder heb ik veel intresse op computer netwerk en internet gebied, smarthome en gadgets. En qua muziek heb ik lekker de hele dag 3fm in mijn werkbus aan :)

Reputatie 7

Hoi collega @DennisK86, welkom bij de club! Leuk dat je een account hebt aangemaakt. Met jouw interesses en werkervaring kun je hier veel betekenen. Kijk gerust nog even rond, of help anderen direct met een goed advies. Mocht je vragen hebben, dan kun je moderators en andere leden altijd terecht:)

Reputatie 7
Badge +11

Ik denk dat menigeen bezoeker mijn naam ondertussen wel herkend maar ik bedacht mij opeens dat ik hier nog niks had staan. Als ik mijn levensverhaal klaar heb ga ik wel even op een krukje in de hoek zitten om mij te schamen 😅

 

Nou, ik ben dus Nicky, 26 jaar en geboren en getogen Nijmegenaar. Ik kan een boekwerk schrijven over wat ik allemaal heb gedaan door de jaren heen, zo heb ik horeca management gestudeerd en de koksopleiding afgerond. Na een jaar in de keuken gewerkt te hebben besloot ik om mezelf full-time bezig te gaan houden met festivals, ik werkte al veel achter de bar tijdens de opleiding en nu werd het toch tijd om er wat meer mee te gaan doen en ik ging me focussen op de horeca productie en bijbehorende site-werkzaamheden. De horeca-productie is het team dat achter de schermen zorgt dat alles loopt, we bouwen de barren, doen bevoorrading en algehele coördinatie. Naast dat werk was ik ook nog pro-biertjestapper bij Doornroosje, waar ik later ook als lichttechnicus begonnen ben.

 

Na dit 3 jaar gedaan te hebben voor verschillende opdrachtgevers op de meest vette plekken (denk aan Lowlands, North Sea Jazz, Down the Rabbit Hole, de Vierdaagsefeesten, Dekmantel Festival en meer) kwam er een pandemie om de hoek kijken en ik moest toch echt eens gaan nadenken over wat ik nou wilde. Ik besloot om te solliciteren bij de Koninklijke Landmacht als Soldaat Constructiegenie en in de tussentijd ben ik maar aan de slag gegaan in het distributiecentrum van Kruidvat/Trekpleister. Na een aantal maanden begonnen de oude blessures weer op te spelen en moest ik weer gaan nadenken, de belangrijkste vraag was ‘wil ik over 20 jaar nog normaal kunnen lopen?’. Nou, die vraag met ‘ja’ beantwoord en dus op zoek naar wat anders dan Defensie, dat is KPN geworden en ik heb nog geen moment spijt gehad van die keuze <3

 

Verder speel ik basgitaar, luister ik voornamelijk naar een genre dat in de volksmond ook wel als ‘herrie’ (ohja, bij dit concert deed ik ook licht) wordt omgeschreven maar je maakt me ook blij met jazz, prog, soul of avant garde/experimenteel. Ik heb al te veel bandjes gezien door de jaren heen dus als je tips wilt over vette onbekende bandjes mag je me altijd een berichtje sturen, de voorbeelden die ik net noemde zijn nog niet eens het topje van de ijsberg van wat ik allemaal luister.

 

En dan de laatste stomme feitjes:

  • Ik drink mijn koffie zwart of met één suikertje
  • Ik ben een hondenmens met een zwak voor ruwharige teckels, Newfoundlanders en labradors
  • Ik drink graag speciaalbier maar het liefste drink ik Boon Oude Geuze
  • Mijn humor is zo slecht dat niemand het begrijpt
  • Ik kan geen korte berichten typen, loopt altijd uit te hand (deze post is een goed voorbeeld)

 

En dan moeten we natuurlijk ook afsluiten met een foto’tje terwijl ik in mijn favoriete voertuig aan het rijden was:

 

Ik zit toch alweer een tijdje op dit forum, maar zie dit voorstel-topic nu pas.:nerd:

Ik ben dus Hans, 67 jaar, gepensioneerd en getrouwd. Verknocht aan films/series en voetbal ! Vanuit mijn vak objectbeveiliger bij IBM en later Oracle ( de zakelijke markt qua programma's zeg maar ) mezelf wegwijs gemaakt in de digitale wereld, niet omdat het moest, maar omdat het kon. :relaxed: De interesse om mensen te helpen met dagelijkse probleempjes is mij een beetje met de paplepel ingegoten. Vandaar dat ik hier ook regelmatig advies geef om iets op te lossen. Niet alwetend qua techniek, maar meer vanuit eigen ervaringen met computers, tvs, telefoons en alles wat daar tegenwoordig aan vast zit. En uiteraard de vele topics van de kenners alhier doorspitten….:ok_hand: 

Ben nu klant van KPN sinds maart 2021 en daarvoor UPC/Ziggo klant. Tot de overstap was er op mijn adres alleen Ziggo mogelijk, omdat ik op een z.g. "eindlus" zat qua koperverbinding met helemaal 1 Mbps wat geleverd kon worden. :disappointed: De aanleg van glasvezel was dus een geschenk uit de hemel en vanaf die tijd geen klachten meer. 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Ha @HansaanZet, wat leuk dat je jezelf even komt voorstellen hier en (nog) van harte welkom bij KPN! Ik heb je al in veel topics voorbij zien komen, super om te zien dat je zo actief bent! :blush:

Reputatie 1
Badge

Hoi Lui.

 

Nou, ik dan ook maar ff in de pen. Rondje voorstellen. Mijn naam is Gé (en daar laat ik het ook ff bij). Net de 60 gepasseerd en geniet samen met mijn lieftallige (h)echtgenote van het leven. Kids (2) het huis uit dus het rijk alleen. Werkzaam (full-time) bij een machine fabriek als assistent Service Manager. Daarnaast ook nog bij Defensie als reservist. Hobby; M'n Kawa ZZR1100 uit 1991. Heerlijke snelle machine. 

 

Wij zijn een maand geleden van Ziggo:nauseated_face:  naar de KPN over gestapt. Sorry, maar we waren de Ziggo meer dan zat. Hopelijk meer plezier van de KPN. Voorlopig very happy.

 

Groeten uit de Wormer

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @Bushmaster, welkom hier. 

Pracht van een motor! Veel plezier op het forum. 

Reputatie 1
Badge

Hoi @Bushmaster, welkom hier. 

Pracht van een motor! Veel plezier op het forum. 

Dank je. Is ook een pracht van een machine. Heb hem al een tijdje maar nog steeds heel blij mee. 

Groeten uit de Wormer

Reputatie 7
Badge +22

Welkom @Bushmaster, wat een mooie motor! En welkom op het forum, hier kun je alles vinden over KPN. Over storingen, nieuws en veranderingen. En als je kennis hebt over de techniek van KPN kun je ook andere klanten helpen. Kijk maar eens lekker rond op het forum, je kunt veel info en oplossingen vinden. 👍🏼