Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22832 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi!

Erg leuk om de achtergrond te lezen van de leden hier! Schaamteloos laat om mij voor te stellen, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :S

Nadat ik ben opgegroeid met ronkende crossmotoren, karts en boten aan de Loosdrechtse plassen ben ik op mijn 16e naar Utrecht verhuist, alwaar ik sindsdien in het centrum woon. Ik ben nu 30 jaar en ben bij KPN de Community Manager van het KPN Forum en alles wat daarbij hoort zoals OnsKPN, klantwiki en Blog. Mocht je daar dus een vraag over hebben kan je mij altijd een berichtje sturen!

Ik ben een grote voorstander van testen en onderzoeken van producten en diensten met klanten, dat is iets waar ik mij sinds ik bij KPN ben begonnen eind vorig jaar hard voor heb ingezet. Sinds die tijd hebben we samen met de forumleden de nieuwe MijnKPN beta getest, loopt er een Play. van KPN beta, is met vol enthousiasme de Experia Box v10 binnenstebuiten gekeerd, is er een HD op 1 onderzoek gestart en sinds vorige week loopt er een onderzoek over het installatieproces van KPN Alles-in-1 met het doel om deze nog eenvoudiger en beter te maken.

Daarnaast ga ik vroeg mijn bed uit of er pas heel laat in voor Formule 1, volg ik trouw een aantal series, heb passie voor beeld en geluidkwaliteit en rommel ik als ik tijd over heb graag wat aan met m'n RC 1/8 rally auto, short course truck, powerboat en quadrotor. Op z'n tijd wordt er ook nog een spelletje gespeeld op de PC / PS4. Op de pc met name racesims en op de PS4 is het meestal GTA Online, maar momenteel Arkham Knight.

Voor het volgende voorstelrondje nomineer ik .

Hugo

. Quadrotor ??? Of quadmotor 😉 (ltst alinea)

Enne, beter laat dan nooit! :D

Reputatie 7
Badge +12
https://

Thanks , de term quadrotor had ik niet verbonden aan een drone ;)



Reputatie 7
Badge +10
 zo'n ding als in 's post dus. Een drone heeft tegenwoordig een wat negatieve lading en associeer ik meer met onbemande, zelf navigerende, vliegende objecten met camera. Dat heeft de mijne allemaal niet. :D

Hi,

Ik ben Luca, 22 jaar en heb net samen met mijn vrouw een nieuwbouwwoning gekocht in Bunschoten-Spakenburg.

Waar ik echt enthousiast van word zijn gitaren en series kijken en ik denk dat ik voor het tweede gedeelde heel goed terecht kan bij KPN.

Reputatie 1
Badge
Goeie avond allen,

Sinds gister actief op dit forum dus stel me maar even voor.

Mijn naam is Peter, 28 jaar oud en woonachtig in Emmeloord. Ik werk in een call center die onder andere werkt voor KPN/Telfort.

In mijn vrije tijd ben ik scheidsrechter bij de voetbalclub Flevo Boys in Emmeloord en hou ik van series en films kijken.

Ik ben sinds een jaar of 3 tevreden klant van KPN.

Reputatie 1
Hey Allart,

Mijn naam is Barend en ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik dé oplossing heb voor sony xperia gebruikers waarvan het scherm vd telefoon is gebarsten om toch bij hun bestanden te kunnen zonder de telefoon te laten repareren. Ik snap alleen niet waar ik een bericht kan plaatsen, kun je me dit misschien even uitleggen?

Groetjes

schreef:
... en woonachtig in Emmeloord.
Dan herken je vast mijn avatar wel ... :manwink:

schreef:
Hey Allart,

Mijn naam is Barend en ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik dé oplossing heb voor sony xperia gebruikers waarvan het scherm vd telefoon is gebarsten om toch bij hun bestanden te kunnen zonder de telefoon te laten repareren. Ik snap alleen niet waar ik een bericht kan plaatsen, kun je me dit misschien even uitleggen?

Groetjes

Niet Allart, die is nog 2 weken met vakantie :)

Maar dat kan in dit Bord: Android smartphones & tablets.;)

Reputatie 1
Badge
Geen idee wat t is . Ook Emmeloorder dus?

Dag , welkom op het forum!

Allart is met vakantie. Je kunt een topic openen in een (sub)rubriek, zoals die over Android mobieltjes, maar ook in de subrubriek Stel je vraag in de rubriek Welkom op het KPN Forum. In alle gevallen open je een nieuw topic door te klikken op de grote blauwe knop met de tekst: "Stel je vraag" aan de rechterkant tamelijk bovenaan in zo'n rubriek. Suc6!

schreef:
Geen idee wat t is @Henk2304. Ook Emmeloorder dus?

Emmeloorder en je herkent de poldertoren niet :mansurprised:? Ik geen Emmeloorder meer maar nog wel NOPper!

Reputatie 1
Badge
Natuurlijk ken ik de poldertoren wel , mijn ouderlijk huis staat er vlak achter!

OK , ik snapte jouw kwinkslag overduidelijk niet. Een smiley erbij had mij misschien wel geholpen :manwink:

Heb overigens wel een beetje de pee in want nog geen maand nadat wij vorig jaar vertrokken naar één van de dorpen werd bekend dat er glasvezel zou komen in Emmeloord. Nu heb ik VDSL (26 Mb/s), zelfs zonder bonding, want dat kan op nieuwere adressen blijkbaar niet meer. KPN gaat nu wel beginnen met VVDSL in binnenringen (tot nu toe alleen in buitenringen), maar of en zoja wanneer dat hier komt is maar afw8en. In het buitengebied komt nu blijkbaar glasvezel maar in de dorpen niet want daar ligt al Ziggo, zo zegt men nu. En dat ondanks dat de gemeenteraad eind vorig jaar nog een CDA-motie heeft aangenomen om na Emmeloord ook zsm. met glasvezel in de dorpen te beginnen. Politicy hebben blijkbaar een erg selectief geheugen.

Reputatie 1
Badge
 Hoop dan dat glasvezel ook snel naar de "groendorpen" komt. Ik was een van de eerse met glasvezel in Emmeloord. Had me in november al ingeschreven voor een abonnement bij KPN en is in maart ingegaan. Woon zelf in de Zuidert, dus de eerste wijk waar het aangelegd is. Aanleg gaat mooi snel trouwens.

Even voorstellen: ik ben Willem, woonachtig in de regio Leiden en heb een 500/500 glasvezel alles-in-1 van KPN. Ik ben al jaren werkzaam in de ICT.

Sinds enkele dagen heb ik glasvezel nadat ik ben overgestapt van de Ziggo. Tot nu toe zijn de ervaringen positief, zowel met de KPN als met het alles-in-1 pakket.

Reputatie 7
Badge +12


Electrix schreef op 28 sep '15 om 20:51u


Even voorstellen: ik ben Willem, woonachtig in de regio Leiden en heb een 500/500 glasvezel alles-in-1 van KPN. Ik ben al jaren werkzaam in de ICT.

Sinds enkele dagen heb ik glasvezel nadat ik ben overgestapt van de Ziggo. Tot nu toe zijn de ervaringen positief, zowel met de KPN als met het alles-in-1 pakket.

 
[/quote]
[/quote]
Welkom op het forum Willem, wat voor werk doe je in de ICT?

Reputatie 1
Hoi allemaal,

Ik zal me ook maar even voorstellen hier.

Ik ben Robin uit Terneuzen (Zeeland) en 27 jaar oud. Ik ben operator bij een tankopslagbedrijf. Verder zit ik in mijn verdere vrije tjid bij de vrijwillige brandweer.

Een aantal weken geleden heb ik me aangemeld als klant voor het compleet pakket. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen en of KPN me beter gaat bevallen dan mijn vorige provider. 20 oktober is het zover dan zou ik verbinding moeten hebben met het KPN netwerk.

Tot horens.

Groeten,

Robin

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Robin, 

Wat leuk om je hier te zien en en om een klein inkijkje te krijgen in de persoon achter de forumnaam! Hartelijk welkom op het forum en ook alvast als klant bij ons. Je kunt beginnen met aftellen lees ik 😉. Zodra je pakket actief is kun je je aanmelden voor KPN Compleet om zo gebruik te maken van de voordelen. Ga je gebruik maken van onze mobiele en vaste diensten? Ik ben benieuwd! 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 1
Bedankt voor je reactie Cindy,

Ik maak momenteel al gebruk van jullie mobiele diensten. Heb 2 telefoonnummers van kpn gerigistreerd op mijn adres. We genieten dus al volop van de voordelen.

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Robin, 

Dan wordt het vaste pakket aangesloten op 20 oktober begrijp ik? Laat je even weten hoe het allemaal gegaan is? Als je vragen hebt, stel ze gerust op het forum. We helpen je graag 🙂. 

Met groet, 

Cindy 

Reputatie 1
Vandaag al het installiepakket van KPN ontvangen. Nog maar even geduld hebben met het bellen voor een monteur. Alles gaat pas per 20 oktober in helaas.
Reputatie 5
Badge +6
hallo iedereen

 ik ben een man van 48 jaar en woonachtig in tilburg samen met mijn vrouw , ben sinds kort overgestapt naar kpn , dit omdat ik nu Glasvezel heb wij konden nooit over naar een andere , nu 3 maanden al zeer tevreden , ik hou van films en computers , ga ook graag met mijn vrouw lekker korte weekendtjes  weg ( geen grote vakantie ) . houden wij niet zo van . verder werk ik in het logitiek en doe dat graag al 26 jaar bij de zelfde baas bij piep piep piep ( geen reclame hahah )

  verder heb ik geen bijzonderheden  ja ben knap maarja  daar hebben jullie niks aan hahahaahh

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Bernard, 

Hartelijk welkom op het forum van KPN en leuk om kennis te maken met je! Had je hiervoor een koperaansluiting? Dan gaat dit vast een stuk sneller! Wat voor films vind je leuk? Zelf kijk ik ook graag films en series, dus ik ben benieuwd of je nog tips hebt om te kijken! 

Met groet, 

Cindy