Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22832 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Psssh! Zo zijn er meer mensen op persoonlijke titel hoor! 😛 Dat is precies wat ze willen :8 Pas maar op dat ze je interne identiteit niet krijgen, anders zorgen ze er voor dat je naam hier KPN-groen wordt :8

(Ik trouwens niet! Ook al denkt de gemiddelde klantenservice/webcaremedewerker dat ik bij KPN werk als ze met me bellen :8 Ik krijg hier om de zoveel tijd een opmerking over 😛 )

En niet klagen he! Gewoon gezellig constructief feedback geven! 🙂 Zoals bijvoorbeeld over een webcare collega :8
Reputatie 4
Badge +2
Ha, niemand krijgt mijn ruisnaam te pakken, daar kijk ik wel voor uit. Mooi verhaal heb je daar, leuk voor feestjes. 😛
Reputatie 7
Badge +16
In alle eerlijkheid: Je baas mag blij zijn dat je zo veel passie hebt voor je werkgever dat je feedback wilt geven voor verbeteringen en ook nog eens mensen hier wilt helpen in je vrije tijd 😉
Reputatie 4
Badge +2
Zonder de druk van de mobieltjes die gesleten moeten worden + de vrijblijvendheid is het ook heel wat relaxter 🙂
Reputatie 7
Badge +16
True! De gemiddelde medewerker kan lastig iets aan mij slijten gezien ik de leiding neem over het gesprek (lang leven klantenservice training en jaren ervaring.... 😛 ). Als ze het toch proberen zeg ik meestal iets dat het leuk is voor hun KPI's(Key Prestation Indicators) :8 Het is alleen vervelend dat ik meestal de producten die men heeft beter ken dan de gemiddelde klantenservice medewerker :')

Tijdens mijn reguliere baan hoef ik zelf niks te slijten maar soms adviseer ik mijn klanten nog wel eens over onze producten en diensten als ik denk dat de klant er iets aan heeft. 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Hah, i know right, ik moet ook veel te vaak onzin rechtzetten. Maar goed, we gaan ervoor... Ben overigens van plan om een opleiding/cursus/traject voor Cybersecurity te gaan volgen bij IT-Vitae, dat begint eind juni dus dan breekt er weer een nieuwe tijd aan 😃

Tijd om te gaan slapen. Tot morgen oid. Is er een algemene babbeldraad op het forum? Dit gaat hier misschien een beetje te off-topic 😛
Reputatie 7
Badge +16
Ach, fouten van andere rechtzetten hoort bij het vak, zie het maar als je bestaansrecht (Ik doe dat ook heel vaak in mijn vak 😉 ). Security is geweldig en wordt telkens relevanter. Veel succes met de opleiding! Je wordt er vast wantrouwend van 🙂

Met betrekking tot een algemene babbeldraad: Publiek is ie er niet maar je kan altijd iets aanmaken in de huiskamer 🙂
Reputatie 3
Badge
Ik zal me nu dan ook even voorstellen, ik ben losbol (dat is natuurlijk niet mijn echte naam).
Ik ben in de jaren 80 met een Commodore 64 begonnen, daarna een Amiga 500, daarna pc's met DOS, later OS/2 en daarna windows. Kennis sprokkel ik zelf bij elkaar.

Ik ben geinteresseerd in techniek en in computers, ik begon met programmeren in assembler en basic op de C-64, daarna op de pc onder DOS met Turbo Pascal (van Borland). Onder OS/2 met pascal en REXX (scripts). Onder windows heb ik door tijdgebrek nog niet veel geprogrammeerd maar dat wil ik nog wel weer oppakken.

Ik heb mijn eigen pc in elkaar gezet, door gewoon alle benodigde onderdelen los te kopen en zelf in elkaar te zetten tot een complete pc, alle software zelf installeren en alle computerproblemen zelf oplossen. Da's reuze makkelijk, leuk en leerzaam. Ook los ik graag computerproblemen bij andere mensen op, dat is leuk en leerzaam.

Verder kijk ik graag Formule 1, goede science-fiction, fantasy, actie-, avonturenfilms, goede / mooie documentaires over natuur, wetenschap, heelal.

Verder kijk ik hier een beetje rond als ik tijd heb.
Reputatie 7
Badge +30
Leuk dat je je hier voorstelt @losbol! Goed om te lezen dat je naast al je andere hobby's ook nog tijd voor ons forum hebt! Heel interessant dat je je eigen pc gebouwd hebt, dat lijkt mij juist reuze moeilijk. Wat is de laatste film die je gezien hebt en die een echte aanrader was?
Reputatie 3
Badge
In een bestaande pc of laptop vervang ik de harde schijf ook door een SSD, voor de snelheid.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een film gezien heb, dus die weet ik even niet.
Ik ga nu voor vandaag uitloggen want ik ga zo naar bed. Welterusten!
daarna pc's met DOS, later OS/2 en daarna windows.Welkom! Whow, OS/2, dat zie je niet vaak, toen niet en nu al helemaal niet, hoewel helemaal dood is het nog niet, maar wordt het niet meer door IBM ontwikkeld en heeft 't een andere naam gekregen (die ik inmiddels vergeten ben). Ik heb destijds nog enkele bedrijfsnetwerken op OS/2 ingericht en onderhouden, vóór de overstap op Windows NT4 en diens opvolgers (nu Windows 10 Ent/Windows Server 2016).
Reputatie 3
Badge
eComstation 🙂 http://www.ecomstation.com/
als je nog meer links wil dan gil je maar :)
Ik draai nu zelf Windows 10
Reputatie 7
Badge +21
OS/2 ja da's al weer een tijd geleden, daar heb ik ook nog onder gedraaid.
Was toen een heel goed besturingssysteem
Verder heb ik zo'n beetje alle windows versies gehad tot aan windows7
Heb nog om 05:00 uur in de rij gestaan om windows95 weet ik nog wel, de eerste 10 kregen het voor 100 gulden de rest voor 199. ik was nog net bij de 100 gulden mannen. :)
Draai nu alweer heel wat jaren onder MacOS wat eerst OSX heette.
Maar leuk @losbol dat jij ook met OS/2 gedraaid hebt!
PS
Hoe kom jij in vredesnaam aan de nickname losbol??
Ben je zo'n losbol? 🙂
eComstation 🙂 http://www.ecomstation.com/Ja, die naam had ik al wel eens gehoord, maar dat was alweer een tijdje terug zodat ik niet wist of die nog gebruikt werd.
Reputatie 3
Badge
OS/2 ja da's al weer een tijd geleden, daar heb ik ook nog onder gedraaid.
Was toen een heel goed besturingssysteem
Zeker
Maar leuk @losbol dat jij ook met OS/2 gedraaid hebt!Zeker :)
Hoe kom jij in vredesnaam aan de nickname losbol?? Ben je zo'n losbol? :)Euh...nee, een losbol kan ik mezelf niet noemen. Ik had voor dit forum een gebruikersnaam nodig en dan dacht ik hieraan.
Reputatie 3
Badge +1
Zal ook eens een kleine voorstelronde doen.
Ik ben een 37-jarige Badmintonnende Saabfanaat die af en toe wat gekkigheidjes/ problemen heeft met de apparatuur en dan fora gaat afstruinen. Via dit forum al veel dingen gevonden waardoor ik kleine ergernissen heb kunnen oplossen. En eigenlijk ben ik vooral opzoek naar slimmigheidjes/ instellingen om dingen gestroomlijnder te laten lopen.
En dan nog het laatste feitje mijn avatar: Mensen die in de speedwaywereld bekend zijn zullen hem al wel is vaker gezien hebben. Maar dit is als het ware het teamlogo wat wij aangenomen hebben voor onze Formule 2 Stockcar. Waar ik op wedstrijddagen help sleutelen indien nodig.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi D.Prins, wat leuk dat je jezelf voorstelt! Voor slimmigheidjes en instellingen ben je hier aan het goede adres, er zitten hier veel mensen met technische kennis op het forum 🙂. Ik ben totaal niet bekend in de speedwaywereld, maar leuk om de achtergrond ook te weten! Als je vragen aan ons hebt, stel die vooral 🙂.
Reputatie 3
Badge +3
Ik ben niet nieuw meer op dit forum, maar ik heb me nooit voorgesteld.
Ik een in Gelderland wonende en werkende man.
Aan mijn naam kan je zien dat ik geboren ben in 1974, dus reken maar uit hoe jong ik ben. ;)
Ik ben bij KPN heel blij met mijn hoge internetsnelheid van 101 Mbps down en 56 Mbps up.
Volgens mij zijn er niet veel andere providers die zo'n hoge snelheid bij mij kunnen leveren.
Van mij mag er altijd een hogere snelheid geleverd worden indien dat mogelijk is. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Ik ben niet nieuw meer op dit forum, maar ik heb me nooit voorgesteld.
Ik een in Gelderland wonende en werkende man.
Aan mijn naam kan je zien dat ik geboren ben in 1974, dus reken maar uit hoe jong ik ben. ;)
Ik ben bij KPN heel blij met mijn hoge internetsnelheid van 101 Mbps down en 56 Mbps up.
Volgens mij zijn er niet veel andere providers die zo'n hoge snelheid bij mij kunnen leveren.
Van mij mag er altijd een hogere snelheid geleverd worden indien dat mogelijk is. :)
Welkom terug @rene-1974, 56 up? Hoe kan dat? Ik heb ook meer dan 100 Mbit/s down, maar 30 up. Ik heb VDSL. Heb je dan soms glasvezel?
56 up? Hoe kan dat? Ik heb ook meer dan 100 Mbit/s down, maar 30 up. Ik heb VDSL. Heb je dan soms glasvezel?Dat kan als je BVVDSL hebt. Dan komt via beide aderparen ca. 30 Mb/s (up) binnen en via bonding wordt dat dan max. 60 Mb/s. In dit voorbeeld zal door de afstand tot de FttC straatkast de snelheid ietsje minder zijn. BVVDSL kan ook een download van ruim 200 Mb/s leveren, maar KPN heeft nog geen abo waarbij dat mogelijk is. Diensten als tv en telefoon maken echter wel gebruik van de extra bandbreedte boven de 100 Mb/s van het (100/10) abo. Zelfs met 6 HD-ontvangers actief houden zij nog steeds 100 Mb/s voor de internet dienst over.
En dan is er ook nog een handjevol klanten met VPlus (200/60) of Bonded VPlus (400/120); ook zij moeten echter genoegen nemen met het maximale 100/10 abo. Iemand met Bonded Vplus zou dus voor internet ca. 100/120 Mb/s (down/up) kunnen hebben.
Reputatie 3
Badge +3
Ik ben niet nieuw meer op dit forum, maar ik heb me nooit voorgesteld.
Ik een in Gelderland wonende en werkende man.
Aan mijn naam kan je zien dat ik geboren ben in 1974, dus reken maar uit hoe jong ik ben. ;)
Ik ben bij KPN heel blij met mijn hoge internetsnelheid van 101 Mbps down en 56 Mbps up.
Volgens mij zijn er niet veel andere providers die zo'n hoge snelheid bij mij kunnen leveren.
Van mij mag er altijd een hogere snelheid geleverd worden indien dat mogelijk is. :)
Welkom terug @rene-1974, 56 up? Hoe kan dat? Ik heb ook meer dan 100 Mbit/s down, maar 30 up. Ik heb VDSL. Heb je dan soms glasvezel?


Ik heb inderdaad bonded VVDSL (BVVDSL).


56 up? Hoe kan dat? Ik heb ook meer dan 100 Mbit/s down, maar 30 up. Ik heb VDSL. Heb je dan soms glasvezel?

Dat kan als je BVVDSL hebt. Dan komt via beide aderparen ca. 30 Mb/s (up) binnen en via bonding wordt dat dan max. 60 Mb/s. In dit voorbeeld zal door de afstand tot de FttC straatkast de snelheid ietsje minder zijn. BVVDSL kan ook een download van ruim 200 Mb/s leveren, maar KPN heeft nog geen abo waarbij dat mogelijk is. Diensten als tv en telefoon maken echter wel gebruik van de extra bandbreedte boven de 100 Mb/s van het (100/10) abo. Zelfs met 6 HD-ontvangers actief houden zij nog steeds 100 Mb/s voor de internet dienst over.

Ik wist niet dat tv en telefoon wel gebruik maken van de extra bandbreedte boven de 100 MB/s van het (100/10) abo.
Dus als ik straks tv ga kijken via de 4K tv ontvanger, dan houd ik altijd nog 100 Mb/s voor de internet dienst over?
Ja, ook bij glasvezel werkt 't zo. De snelheidsbeperking van de 100/10-optie geldt alleen voor de internetdienst, niet voor de tv- en beldiensten. Als op deze site bij Bonded Koper/DSL een hogere snelheid dan 100 Mb/s wordt aangegeven is de overcapaciteit wel beschikbaar voor bellen en tv. Als het goed is moet je die snelheid ook kunnen terugvinden in het Status-overzicht van je Experia Box bij de gecombineerde (bonded) snelheid.
Reputatie 3
Badge +3
Ja, ook bij glasvezel werkt 't zo. De snelheidsbeperking van de 100/10-optie geldt alleen voor de internetdienst, niet voor de tv- en beldiensten. Als op deze site bij Bonded Koper/DSL een hogere snelheid dan 100 Mb/s wordt aangegeven is de overcapaciteit wel beschikbaar voor bellen en tv. Als het goed is moet je die snelheid ook kunnen terugvinden in het Status-overzicht van je Experia Box bij de gecombineerde (bonded) snelheid.

Op netco-fpi-info.fourstack.nl staat bij Bonded Koper/DSL 200 Mbit/s
Op netco-fpi-info.fourstack.nl staat bij Bonded Koper/DSL 200 Mbit/sDa's mooi!
Badge
Hallo iedereen, Ik ben Mariëlle uit het hoge noorden en heb KPN 4G buitengiebied aangevraagd omdat vdsl2 een drama was op het koper netwerk van ... .

Ik zal het forum even door spitten, HI .