Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22838 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ah, nog meer mensen uit het Noorden!

Welkom!

Robin
Reputatie 7
Badge +21
Welkom @mariëlle2k
Aan je avatar te zien ben je ook een kattenliefhebber.
Dus willen we hier ook een foto van je kat(ten) zien hoor 🐈
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Mariëlle! Leuk je hier te zien 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Hallo medeklanten en mods van het KPN Forum.
Jullie hebben mijn naam afgelopen weken vast wel een aantal keer voorbij zien komen. Daarom vond ik het eigenlijk ook wel netjes mijzelf even kort te introduceren 🙂.

Ik ben zoals mijn forumnaam als verklapt heeft, Chris Wissink, 25 jaar jong of oud 😉, woon in het oosten des (sal)lands. Ben inmiddels alweer 3 jaar klant na even te zijn weggeweest als klant bij KPN. Ik had nadat mijn contract bij de concurrent over was met zware heimwee teruggekeerd naar KPN. Nog steeds geen spijt overigens. Ik hou mij in het dagelijks leven voornamelijk bezig met ICT gerelateerde zaken.

Nou tot zover mijn voorstelverhaal. Mocht je meer willen weten, vraag gerust 😉.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom! En natuurlijk heb ik je naam voorbij zien komen!
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Chris, welkom! Ik heb je al een paar keer voorbij zien komen inderdaad. 😉 Goed bezig! Leuk dat je hier bent en klanten wil helpen. 👍🏾
Reputatie 3
Badge
Laat ik mijn eerste berichtje netjes in het voorsteltopic plaatsen. Ik lees al een tijdje mee, maar ik heb me nu dus eindelijk aangemeld.

Wij wonen inmiddels al heel wat jaren in een landelijk gebied in het noorden van het land. Toen ik het huis kocht, lag er geen aardgas, waren we niet aangesloten op riolering, maar gelukkig hadden we wel internet van KPN! Ooit begonnen met 1,2 mbps, nu zit ik officieel op 5, maar in de praktijk haal ik ruim 7 mbps. Ik ben dus heel tevreden over KPN in ons buitengebied!!

Eigenlijk had ik me aangemeld voor dit forum omdat ik een probleem had, maar inmiddels is het ook alweer opgelost. Dus wie weet, misschien kan ik anderen helpen, of kom ik zelf nog een ander probleem tegen. En anders zie ik misschien nog een leuke kattenfoto voorbij komen. 😺 😸
Reputatie 7
Badge +21
Welkom Arula
Leuk weer een kattenvriend te verwelkomen.
Er zijn hier meer kattenliefhebbers dus het wordt vast een gezellige boel met jou er ook bij.
En fijn dat je mee wilt helpen om anderen wegwijs te maken in de wereld van KPN 🐈 🐱
Reputatie 7
Badge +30
Welkom Arula. Leuk dat je je even voorstelt! Goed om te lezen dat de problemen die je had, verholpen zijn en dat je nu met plezier onze diensten afneemt. Je bent altijd van harte welkom om andere klanten te helpen en vragen te stellen 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het forum @Arula!

Ik wil je nog een extra tip geven:
Je kan waarschijnlijk zonder extra kosten KPN buitengebied aanschaffen waardoor je een nog hogere snelheid kan halen. Ik zou zeggen: Gewoon proberen 🙂
Reputatie 3
Badge
@SjorsK Bedankt voor de tip! 😃
Reputatie 1
Even voorstellen;
Ik heet Robert (Rob) en kom uit de randstad.
Ik ben een 60 plusser, en heb als hobby's astronomie (niet te verwarren met astrologie) en ballonvaren.
(ik ben hobbyist, dus géén wetenschapper of professional)
Beide dingen zitten hoog boven ons, en sommige dingen zijn onmetelijk hoog / ver bij ons vandaan.
Het fotograferen van gasnevels, zoals ORION, is een belevenis op zich.
dat is ongeveer 1500 jaar vliegen met 300.000 Km/uur om daar te komen......
Dat lukt nooit meer voor deze kerst.... 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ha Rob, welkom en wat leuk dat je je even voorstelt! Hele interessante hobby's heb je! Erg mooi wat er boven ons gebeurt, volgens mij. Ik zie dat je al een eigen topic aangemaakt hebt, leuk! We beantwoorden deze op volgorde van binnenkomst, dus je krijgt vanzelf een reactie van mij of mijn collega's.
Reputatie 7
Misschien moet ik er ook maar aan geloven! Lees al een tijdje mee, en de lachwekkende vragen hier zijn ook wel leuk op te lezen 😛

Mijn naam is Jeroen, 34 jaar jong, woonachtig in de “Ster van de elfsteden” bingewatcher op Netflix waarbij ik nu verdwaald ben in Grimm. Zomers vaak op het water te vinden. Maar daar is het nu het weer niet meer voor, bah! Verder ben ik werkzaam bij een grote groene verzekeraar (die met die heeele grote telefoon!) Schijnt nogal een beeldbepalend ding te zijn. Waar ik heel de dag op m’n kont zit. Ik doe daar voornamelijk bellen, chatten, mailen, maar ook als klanten op de bel-mij-terug knop klikken zit ik er klaar voor. Helaas zit er geen forum aan vast om je ook nog te kunnen “vermaken” 😂

De overstap gemaakt van die oranje provider naar KPN dus. De enige reden is vanwege de apparatuur. Heb daar alle boxen wel geprobeerd. Maar aan alles mankeerde na verloop van tijd wel wat. Qua kabelsignaal/internet nooit problemen gehad. Dat is /was echt supergoed geregeld. Ook qua problemen/monteurs en kosteloos een nieuwe groene kabel vanaf de straatkast tot in huis. Maar ik begon me aan de apparatuur te ergeren.

Dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen, meer slimme keuzes zijn hier niet echt handig namelijk.
Hoi JeroenB22, welkom op ons forum! Ik hoop dat je de diensten en apparatuur van ons stabieler vind dat je voorgaande ervaringen. Kijk op je gemak mee. Er zitten af en toe hele leerzame topics tussen 😉
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Roberto & Jeroen! Leuk om wat meer te lezen van de mens achter de forumnaam 🙂
Hallo
Ik ben Dennis en kom uit het mooie Friesland.
Ik ben van 1972 en ben al jaren bij KPN
Ook zijn we al een tijd Compleet en ben hier erg tevreden mee, maar mis helaas motors tv .
Gelukkig nog geen grote problemen gehad, en altijd goed geholpen door de helpdesk.
Top en ga zo door.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Dennis! Leuk dat je je hier even voorgesteld hebt 🙂
Hoi. Ik ben Natalija,net 36 en woon in Drenthe. Ik ben Bosnische Serv. Ben nieuw hier. Heb gister forum account aangemaakt maar kom pas over maand bij Kpn,voor internet en tv. Was 14 jaar bij Ziggo. Groetjes
Reputatie 7
Badge +22
Hoi. Ik ben Natalija,net 36 en woon in Drenthe. Ik ben Bosnische Serv. Ben nieuw hier. Heb gister forum account aangemaakt maar kom pas over maand bij Kpn,voor internet en tv. Was 14 jaar bij Ziggo. GroetjesBeste @Nata82, welkom op het Forum! Je bent inmiddels op de hoogte gebracht van de veranderingen bij KPN? Welke tv en internet heb je bij KPN genomen?
Thnx. Internet en tv basis.
Reputatie 7
Badge +22
Thnx. Internet en tv basis.Oké, dit gaat er veranderen voor jou bij KPN:

Zenderwijziging van 2018

En....

De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Ben je in ieder geval op de hoogte. 😉
Thnx. Internet en tv basis.Oké, dit gaat er veranderen voor jou bij KPN:

Zenderwijziging van 2018

En....

De prijs- en pakketwijzigingen bij KPN 2018

Ben je in ieder geval op de hoogte. ;)


Thnx. Ik stuur je pm.
Ik kan geen pm sturen,wat raar. Mijn man en ik hebben via consumtenbond gedaan gister en is 49 euro. Mijn moeder is nog steeds bij Ziggo(alleen tv).
Reputatie 7
Badge +22
Ik kan geen pm sturen,wat raar. Mijn man en ik hebben via consumtenbond gedaan gister en is 49 euro. Mijn moeder is nog steeds bij Ziggo(alleen tv).Je bent dus op de hoogte dat KPN de prijzen verhogen, wat daar weer tegenover staat is dat je snelheid van het internet omhoog gaat. Had je dit niet verwacht? Ik zal om het makkelijker te maken even het lijstje hier neerzetten: