Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22838 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Mijne is na drie maanden 49 euro. Snelheid gaat,wifi is ok thuis maar heb genoeg mb van Tele2.
Reputatie 7
Badge +22
@Nata82, ik heb hier voor jou de gewijzigde abonnementsprijzen voor 1 juli:



Ik las ook dat je me een PB wou sturen, dat kan wel, maar dan moet ik je accepteren, net zo als bij Twitter. Maar ik ben geen KPN medewerker. Ik weet wel veel van KPN. Ook dit soort dingen die ik je stuur. 🙂
Nee. Bij ons blijft 49. We hebben niet gedaan via Kpn site.
Reputatie 7
Badge +22
Mijne is na drie maanden 49 euro. Snelheid gaat,wifi is ok thuis maar heb genoeg mb van Tele2.Dan is het bij jou volgens mij nog € 49,- heb je 1 jaar contract of 2 jaar contract? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Nee. Bij ons blijft 49. We hebben niet gedaan via Kpn site.Bij welke site heb je dit gedaan?
Heb ik net ook gezegd dat we dat via Consumentenbond hebben gedaan
Ik ga straks ff bellen met Kpn
Mijne is na drie maanden 49 euro. Snelheid gaat,wifi is ok thuis maar heb genoeg mb van Tele2.Dan is het bij jou volgens mij nog € 49,- heb je 1 jaar contract of 2 jaar contract? 🤔

Wij hebben 1 jaar
Reputatie 7
Badge +22
Heb ik net ook gezegd dat we dat via Consumtenbond hebben gedaan
Ik ga straks ff bellen met Kpn
Oké, ik kan het morgen even uitzoeken voor je, want ik kan namelijk rechtstreeks contact krijgen met een KPN moderator. 🙂
Kan ook vandaag toch? Morgen is woensdag. Ik bel zelf wel maar bedankt. Je hebt onze gegevens niet. Bedankt voor de info. Komt goed.
Reputatie 7
Badge +22
Kan ook vandaag toch? Morgen is woensdag. Ik bel zelf wel maar bedankt. Je hebt onze gegevens niet. Bedankt voor de info. Komt goed.Oké, dat is goed. Nee, dat klopt ik heb jullie gegevens niet. Maar ik kan iets meer op deze forum dan een andere forumlid. Zoals een moderator van KPN gelijk aanspreken om je zo beter te helpen. 😉 Laat het me nog maar even weten wat ze zeggen via de klantenservice. Het is nu wel nacht. 's nachts kunnen hun niet zoveel inzien als overdag. Want dan zijn er meer afdelingen van KPN open om je de juiste informatie te geven. 🙂
Kan ook vandaag toch? Morgen is woensdag. Ik bel zelf wel maar bedankt. Je hebt onze gegevens niet. Bedankt voor de info. Komt goed.Oké, dat is goed. Nee, dat klopt ik heb jullie gegevens niet. Maar ik kan iets meer op deze forum dan een andere forumlid. Zoals een moderator van KPN gelijk aanspreken om je zo beter te helpen. 😉 Laat het me nog maar even weten wat ze zeggen via de klantenservice. Het is nu wel nacht. 's nachts kunnen hun niet zoveel inzien als overdag. Want dan zijn er meer afdelingen van KPN open om je de juiste informatie te geven. :)

Yepp,ik bedoelde idd straks in ochtend of middag om ff te bellen. Ik laat je weten.
Ik heb ergens gelezen dat nieuwe abo's (afgesloten tot 1 mei, of was het 1 juni) tot eind dit jaar gecompenseerd worden voor de tariefsverhoging.
Ik heb ergens gelezen dat nieuwe abo's (afgesloten tot 1 mei, of was het 1 juni) tot eind dit jaar gecompenseerd worden voor de tariefsverhoging.

Oh Henk,dat zou mooi zijn.
Thnx.
Wij zijn gister dus 30e. En 1 juni komen we bij Kpn.
Reputatie 7
Badge +25
Hey iedereen. Dit is het topic om je voor te stellen. Laten we dat zo houden. ;)

@Nata82 ik stuur je een privébericht zodat ik het voor je kan checken.
Hey iedereen. Dit is het topic om je voor te stellen. Laten we dat zo houden. ;)

@Nata82 ik stuur je een privébericht zodat ik het voor je kan checken.


Is goed thnx
Reputatie 6
Badge +4
Zal me dan ook maar even voorstellen. Ben Theo, kom uit Brunssum en ben 56. Sinds gisteren over gestapt van ziggo naar kpn. Tot nu toe alles goed. Enigste waar ik echt niet blij mee ben is dat ik de tv zenders niet op de volgorde in afstandbediening kan zetten zoals ik het al ruim 20 jaar heb. Kan geen zender meer vinden, zit constant te zoeken waar wat zit.
Welkom TMG1961! Ik hoop dat je hier een leuke tijd gaat hebben en dat de diensten stabiel draaien. Is dat niet het geval: Maak er een topic voor aan en wij helpen je!
Wat je zenders betreft is helaas niet mogelijk wat jij gewend was. Dat is een beperking waar hier al veel over gesproken is Een alternatief is gebruik maken van de gidsfunctionaliteit. Daar kun je vrij snel doorheen 'zappen' of zelf bundeltjes zenders aanmaken via zenderlijsten. Ik hoop da je aan deze nieuwe manier van zappen kunt wennen. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Ello all,

Om niet geheel uit het niets binnen te vallen zal ik me even voorstellen.
Ik ben Dennis, zoals mijn forum naam al deed vermoeden, en ben werkzaam als senior bij de abuse desk.

Ooit ben ik begonnen bij Tiscali op de klantenservice en van daar doorgegroeit naar abuse, om vervolgens door KPN gekocht te worden.

Mijn belangrijkste focus op dit moment is de spam welke helaas nog steeds te veel binnen komt, daar mail mijn specialiteit is. Het leek dan ook nuttig als ik ook wat op het forum zou rond hangen.

Let wel dat ik dit op persoonlijke titel doe, de officiele support ligt uiteraard gewoon bij de geweldige mensen van forum support, maar hopelijk kan mijn inzage vanuit abuse wat toevoegen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
De huistijger(s) heten je van harte welkom @Dennis ABD
Reputatie 7
Badge +30
Welkom!
Welkom Dennis! Dat je hier een interessante en leuke tijd mag hebben!
Reputatie 7
Badge +22
Welkom @Dennis ABD, fijn dat je de groep versterkt, 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Allemaal, ik kom vandaag even helpen op het mooie KPN Forum. Ik heb er veel zin in en wellicht zie ik jullie nog vaker dan vandaag. Mocht dat het geval zijn, dan zal ik mij uitgebreider voorstellen. Laten we er vandaag nog een leuke samenwerking van maken.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Allemaal, ik kom vandaag even helpen op het mooie KPN Forum. Ik heb er veel zin in en wellicht zie ik jullie nog vaker dan vandaag. Mocht dat het geval zijn, dan zal ik mij uitgebreider voorstellen. Laten we er vandaag nog een leuke samenwerking van maken.Welkom @Bart_Z! 😉