Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22832 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Oud Community Manager
  • 1861 reacties

Leuk dat je ons forum bezoekt en lid bent geworden van de KPN community. Uiteraard vinden we het leuk om je beter te leren kennen. In dit topic kan je jezelf voorstellen. Bijvoorbeeld hoe je heet, hoe oud je bent, waar je woont en waar je echt enthousiast van wordt. We zijn benieuwd naar jullie reacties!
 

We zijn een nieuw voorstelrondje begonnen!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Beste mensen,

bij deze doe ik meteen ook maar de aftrap van dit 'even voorstellen' rondje. Mijn naam is Allart en ik ben community en content manager voor de community (forum en aanverwante mogelijkheden) van KPN. In mijn dagelijkse werkzaamheden richt ik mij voornamelijk op het ontwikkelen van content, je hebt vast wel eens een blog of bericht van me voorbij zien komen.

Ik ben de dertig nog maar net gepasseerd en woon in het hoge noorden van Nederland, daar waar de aarde zo ongeveer ophoudt 😉 Naast mijn werk ben ik praktisch altijd online en ben ik geinteresseerd in politiek, webdesign en alles wat met online communicatie te maken heeft. Maar af en toe lekker uit eten, met vrienden stappen of me verliezen in een game/serie/filmpje, vind ik ook zeker de moeite waard!  

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust. Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie verhalen.

Ik ben om te beginnen eigenlijk wel benieuwd naar jullie verhaal: (alleen als je het leuk vindt natuurlijk!)

Reputatie 7
Badge +16
Giant2000, de reus van 2 meter lang.

Ik ben woonachtig in Overijssel, 49 jaar, getrouwd, kinderen zijn de deur inmiddels uit.

Ik werk in vast dienstverband als werkvoorbereider in de civiele techniek.

Ik ben dus niet in dienst van KPN maar werk vrijwillig als ambassadeur o.a. op het forum om KPN en jullie zoveel mogelijk van dienst te zijn.

Mij specialiteit bij KPN is het tv onderdeel voor zowel Digitenne als Interactieve TV.

Ik was vroeger al in de weer met antenne's, videorecorders en oude tv's. Een beetje van die oude liefde leeft bij mij voort in o.a. satellietontvangst en Digitenne.

Naast tv kijken (met name de betere films en series, wielrennen en autosporten) is muziek luisteren en  maken mijn hobby.

Reputatie 7
Hoi allemaal,

Heb je je al een voorstelling kunnen maken van dat forumlid wjb?

Dan hoop ik dat het onderstaande geen deceptie wordt.

Ik ben wjb (mijn "echte" naam houd ik voor me), een kalende man :8 net de 50 gepasseerd, gelukkig getrouwd en drie studerende kinderen.

Mijn kinderen zijn nog wel thuiswonend en dat betekent dat ons gezin bestaat uit drie bandbreedte-slurpende televisiekijkers (ik weet niet waar die studenten de tijd vandaan halen, maar ok...), vier data-slurpende Internet gebruikers en vijf mobiele gebruikers waarvoor het soms lijkt dat wifi één van levenssappen is voor het bestaan.

In het dagelijks leven ben ik directeur/eigenaar van een klein ICT bedrijf in de zakelijke dienstverlening met een internationale klantenkring.

Mijn eerste kennismaking met het forum was naar aanleiding van het feit dat ik boos (woedend :@) was op KPN omdat bijna alles wat maar fout kon gaan ook fout ging.

Na het lezen van topics van mede forumleden dacht ik:

Hé ik zie vele consumenten die met vragen zitten waarvoor ze zelf blijkbaar de kennis niet in huis hebben om die te beantwoorden, misschien hebben ze er wat aan om gebruik te maken van mijn "kennis" 😉. (Dat is toch het idee van een forum, het delen van kennis.)

Daarnaast zag ik vele consumenten die tegen dezelfde "muur" van KPN aanliepen en dat strookt niet met mijn zakelijke kijk op de wereld, waarbij service aan de klant mijns inziens een heel belangrijk aspect is voor het bestaansrecht van organisaties en dus ook het bestaansrecht van KPN. Zonder klant geen inkomsten, geen aandeelhouders en geen werk.

Dit is waarom ik niet zal schromen mij (zeer) critisch uit te laten op diensten en de dienstverlening van KPN als ik vind dat dat gerechtvaardigd is. Niet om KPN in een kwaad daglicht te stellen, maar met de hoop dat ook KPN kan leren van haar klanten.

Mijn motto: Doe wat je leuk vindt en waar jouw interesses liggen. Motiveer, leer en wees eerlijk. Succes en beloning volgen vanzelf.

Nou, er zijn me al een paar voor zie ik, leuk.

Ik ben Peter. Je zou het misschien niet zeggen maar ik ben inmiddels 51 jaren op de kalender.Ik ben al m'n hele leven geboeid door de electronische techniek. Toen wij net kabel kregen stelde ik de zenders al weer in. Was toen nog geen 10 jaar volgens mij. Maar er waren nog maar 6 zenders. Het ging met draaiknoppen weet ik nog. Je moest ze uittrekken om van vhf en uhf te switchen.

En ben altijd bezig geweest met dat soort zaken. Toen je net draadloze telefoons had (die eigenlijk niet goedgekeurd waren maar toch te koop) kocht ik al zo'n ding. Ik woonde nog thuis bij mijn ouders en broertje. Mijn moeder zag er wel het nut van in. Eindelijk kon ze ook bellen en gebeld worden in de keuken.Het aansluiten was wel een dingetje. We hadden een ouderwetse drieling telefoon met draaischijven. Dus ben ik op zoek gegaan naar de netlijn in een wirwar van (oude) bedrading, maar wel gevonden. De draadloze telefoon had al druktoetsen, maar omdat de centrale tonen nog niet aankon had ik 'm op puls. Het kiezen van een nummer ging dus niet zo snel als nu. Ik weet nog dat ik met de draaischijf, als ik buiten ons netnummer moest bellen, soms gewoon kwijt was bij welk cijfer ik was.

Jaren geleden, zal een jaar of 12 zijn, kwam ik terecht op een weblogsite. Toen een van de bekendste web-log.nl. Een jaar of wat geleden de nek omgedraaid door de nieuwe eigenaar Sanoma. Ik was daar jaren actief als helper via het forum. Net als hier nu eigenlijk. Later ben ik officieel tot het moderator en beheerteam toegetreden. Van het forum waren we op het laatst met een driemanschap (democratisch he) aan het roer. We hadden toen ook extra faciliteiten, niet alleen op het forum. Maar ook op de weblogs konden we sommige zaken doen. Net als de webcare medewerkers hier in je account instellingen kunnen nakijken. En de lijn doormeten.

En uit m'n eerste alinea zou je het misschien niet zeggen, maar ik vind nu de technische ontwikkelingen te snel gaan. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet overweg met een smartphone. Of een tablet. Ik vind een touchscreen namelijk niet zo prettig werken. Heb al zeer vaak ruzie met de touchpad van m'n laptop.

Heb wel een universele afstandsbediening met touchscreen of liever gezegt tabscreen. En zonder dat geschuif werkt het wel lekker, maar beide... dat is mijn ding nog niet.

Prive ben ik 27 jaar verbonden geweest met onze lokale omroep. Totdat deze in 2013 de nek werd omgedraaid door de gemeente. Ben daarna me even een tijdje gaan concentreren op m'n verhuizing. Dat hele proces heeft, met onderhandelingen met de woningbouw want we moesten eruit, maanden in beslag genomen.

Onlangs zocht ik een nieuwe "hobby" en heb dat nu een beetje gevonden in dit forum. Voor buiten de deur zoek ik in het voorjaar wel weer. Wil met ouderen wat gaan doen. Al is het maar wekelijk op de koffie of zo. Door omstandigheden werk ik niet.

Op het gebied van huisdieren hebben katten mijn grote voorliefde. Die zijn allebei enkele maanden voor mijn verhuizing overleden. Om praktische redenen heb ik nu zelf geen huisdieren meer.

Nou ja, tot zover dan maar weer.

Reputatie 5
Badge +10
Hallo allemaal, heel leuk initiatief Allart! Kudo's!

Maar ik ben Johnny, kom uit de randstad tussen, woon tussen Zoetermeer/Rotterdam en Den Haag in, in het dagelijks leven ben werkzaam in de ICT-sector van de Gemeente Den Haag (inmiddels 9 jaar).

Ben 31 jaar, maar als je me ziet, schat je me niet hoger dan 25, juni '15 stap ik in het huwelijksbootje, en heb een zoon van 2,5 jaar, die al heel goed me iPads kan bedienen.

Afgelopen maand, heb ik me laatste beetje windows-OS de deur uitgegooid, en alles draait bij mij op iOS en macOS (iPhone 5s/iPhone4s/Macbook Pro/iPad 1-2-3/Mac mini en een iMac).

Groet,

Johnny_c

Reputatie 6
Badge +9
Zo waar zal ik eens beginnen.

Sebastiaan is de naam een dertiger uit de omgeving Emmen, Drenthe. Ik vermaak me dagelijks als Verkoper Binnendienst bij een bedrijf in verticale transport oplossingen. Voorheen voornamelijk werkzaam geweest in de hoedanigheid van Project/Mechanical Engineer.

Ik ben vader van 3 jonge kinderen (de laatste nog zo jong dat hijj/zij nog geboren moet gaan worden) en sinds 2011 gelukkig getrouwd met mijn lieve vrouw.

Ook ik belande ooit op het forum wegens een belofte die KPN niet na kon komen, naar later bleek moest mijn ADSL kaart nog vervangen door een VDSL kaart.

Ik ben redelijk onderlegd op technisch gebied mbt de dingen die hier op het forum besproken worden. Ik help graag mensen met mijn kennis en nog belangrijker, ik leer graag van de informatie die ik hier lees.

Ik gebruik thuis alleen nog maar Apple en Android apparatuur, voor mijn werk zowel Apple als Windows.

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Ik ben Triodes, mocht je die nickname nog ergens anders tegen komen dan heb je 95% kans dat je met mij te maken hebt.

Ik ben nog net geen 21 en ik zit op het moment van schrijven midden in mijn studie informatica. Ik heb een grote interesse voor alles dat met computers te maken heeft. (en nog veel meer technische zooi)

Mijn favoriete onderwerpen zijn:

physical computing (raspi's, arduino's, etc.)

C# development

en Networking

verder heb ik een grote hekel aan alles wat ik niet zelf kan aanpassen. Bijvoorbeeld experia boxen en appeltjes (ja ik heb een biased mening ;))

Ik hoop dat ik mensen hier een beetje verder kan helpen met wat ik nu weet, en ook dat ik zelf nog eens iets bij kan leren.

Groetjes

Triodes

Badge
Hallo allemaal,

Het heeft even geduurt, maar heb dan toch de knop gevonden om op dit topic te beantwoorden. Over het algemeen ben ik niet zo'n dummie in technologie, want ik ga dan toch straks echt mijn laatste jaar ICT Beheer in.

Mijn naam is Bjorn, ben 19 jaar oud en zoals dus al eerder gezegd heel veel bezig met computers, tablets, telefoons en alles wat daar omheen hangt. Ben woonachtig in Arnhem en ben fan van Hi.

Niet van KPN? Ja, natuurlijk ook wel een beetje van KPN. Maar ik ben toch echt een echte Hi kenner en voel(de) mij vertrouwd met het merk. Maar Hi is natuurlijk KPN en KPN is ook een beetje Hi. Binnenkort valt dan definitief het doek voor 'ons' jongerenmerk. Alle Hi gebruikers komen dus naar KPN, en dat is (buiten dat we gewend zijn om Hi te zien en te gebruiken) niet heel veel anders.

Op het Hi forum stond ik bekend als een Hi Friend, een gewone klant die andere klanten op weg helpt bij Hi abonnementen, diensten en telefoons. Mijn doel is om ook op het KPN forum onder KPN Mobiel samen met de rest vragen te beantwoorden die in ons bereik liggen. Ik hoop dan ook met velen van jullie te kunnen samenwerken om KPN (Mobiel) gebruikers beter te kunnen bedienen.

Vragen? Stuur me een privébericht en dan zal ik daar zo snel mogelijk op reageren.

Reputatie 1
Hallo,

Graag wil ik me ook even voorstellen hier.

Mijn naam is Karin ik ben 72 jaar en woon in Heerlen 

Heb al een jaar een mobiel abonnement van Hi  en dat wordt binnenkort overgezet op KPN mobiel.

In Juli komt een monteur mijn Alles in een compleet pakket installeren en echt,  daar kijk ik enorm naar uit.

Mijn hobby's zijn fotograferen  en met de Samsung S6 die ik vorige week  na lang wachten in huis kreeg,  is dat helemaal leuk geworden.Vooral natuur foto's hebben mijn voorkeur. Ik heb een abonnement op de dierentuin hier in de omgeving en daar ben ik vaak te vinden.

Verder zing ik in een Gemengd koor met 60 leden en doe mee met de uitvoeringen  en concerten.

Ik vind het leuk dit forum gevonden te hebben en hoop er nog veel steun  aan te hebben de komende tijd.

Tot horens !

Groet

Karin

Reputatie 1
Badge
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas en ben sinds 10 april volledig overgegaan op KPN Standaard, ik had al Hi/KPN voor mobiel dus ben meteen Compleet 🙂 Ik ben vanaf morgen 38 jaar.

Als hobbies heb ik vrijwel alles wat met eletronica te maken heeft, van computers/tablets/smartphones tot audio/videoaparatuur en ben gestart met knutselen met robotica. Daarnaast houd ik van Tekenen (manga, cartoons en fantasie, eigenlijk alles wel) en Gitaar spelen. Ook houd ik van Gamen op PC. Playstion en Nintendo. Ik ben ook gek op films.

Naast antwoorden vinden op dit forum hoop ik ook zelf een steentje bij te dragen aan iedereen die dat kan gebruiken. Ik kan je helpen op PC/Tablet/Smartphone gebied, netwerk, aansluiten, audio en video, consoles etc.  Ik weet niet alles, maar wat ik weet deel ik graag.

Reputatie 7
Badge +12
Wauw, super dat jullie je even voorstellen Bas en Karin (en anderen natuurlijk ook), erg leuk om te lezen wat onze forum leden zoal bezig houdt in het dagelijks leven. 

Bas, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!  

Beste Forum Leden,

Mijn naam is Johan Nelen.
Ik ben werkzaam bij Online Camera Shop als manager/webmaster.
Ik woon en werk in Amsterdam en doe tevens ook de inkoop.
Wij maken veelvuldig gebruik van de diensten van KPN en zijn hier heel tevreden mee.
Omdat wij straks gaan uitbreiden met extra KPN abonnementen hebben wij ons hier aangemeld, voor extra informatie en adviezen.

Binnenkort gaan we van start met een nieuw project, we gaan voor dit project nogal wat sim kaarten nodig hebben.

Mochten wij straks hulp nodig hebben, dan hopen wij en beroep te kunnen doen, op deze forum van KPN.

Uiteraard zijn wij voor vragen altijd beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Johan Nelen

Hoi Allemaal.

Mijn naam is Robert kaim ik ben 28 jaar, woon in Rotterdam

Mijn hobbys zijn Electonica zoals smartphones, Tablet etc.

Reputatie 1
Hey Robert,

Van harte welkom op het KPN forum!
Wij hebben dezelfde hobbys gemeen ;-)

Mvg,
Yordi
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Welkom! Ik denk dat de meeste actieve forum leden hier van elektronica houden.

Robin
Hallo,

Mijn naam is André. Ben sinds de 8e juni 52 jaar maar vergis me vaak zondererg expres met "25". ;)

Woonachtig in de gemeente Laarbeek. Ik was vroeger kok, heb een paar jaar de kokschool gehad en gehaald na de LEAO. Heb een agrarisch bedrijfjuh. Je zou me een Zzp-er kunnen noemen, ook bekend als zelfstandige zonder poen.

Heb van kpn een prepaid aansluiting.

Woon niet ver van Wish Outdoor. Hobbies o.a. dieren natuurlijk.

 Had eerst een Labrador en nu een jong kooikerhundjuh. :D

Ik zal niet bijzonder actief zijn op het forum maar lees wel topics die mijn interesse hebben.

Groetjes,

André

Reputatie 1
Hi iedereen,

Mijn naam is Tom en ik kom van Hi vandaan. Enkele dagen geleden is alles voor mij overgezet. Op het Hi forum was ik Hi Friend en komende tijd zal ik gaan kijken waar ik hier een aanvulling zou kunnen zijn. Ik mis het paars wel een beetje hoor. Gelukkig staan hier thuis nog een aantal Hi goodies ;).

Groetjes,

Tom

Reputatie 4
Badge +1
Welkom ! De paarse badge heb ik toegevoegd, toch nog een beetje paars :D

Reputatie 1
Het voelt al helemaal oud en vertrouwd :D.

Reputatie 3
Badge
Hi (<- heel belangrijk!) Allemaal,

Ik heet Jesbie en ik kom ook van Hi Vandaan. Zoals Tom ben ik nu ook overgezet van Hi -> KPN.

Betekent dus ook Hi Forum -> KPN Forum.

Op Hi Forum was ik ook een Hi friend en ik zal ook een kijkje nemen of ik nog ergens mijn input of hulp kan aanbieden(Hoogstwaarschijnlijk in het Android forum).

Vragen over Android; Samsung Galaxy S series; rooten Kunnen jullie mij altijd een berichtje sturen!

^_^/

Jesbie

even een spamnotification voor jou :P

Reputatie 7
Badge +12
Welkom Hi vrienden!! Hopelijk voelen jullie je hier snel thuis! Ik ben na jullie leuke voorstelrondje, wel heel nieuwsgierig geworden naar die , hopelijk stelt hij zich ook even voor ;-) 

, je kunt Lourens zó een hand gaan geven;). Want hij is, net als jij, Community manager bij KPN. Zie zijn reactie op pagina 2 hier.

Reputatie 7
Badge +12
Dat meen je niet, Peter, is Lourens gewoon een collega van me?? Ik ga hem gelijk knuffelen!! :D:D

Reputatie 4
Badge +1
Ik ken verder ook niet ;)

, back at you :D

Hierbij stel ik mij direct ook voor aangezien ik toch al stiekem elke dag op het forum meegluur.

Ik ben 31 jaar en heet dus Lourens... Mijn nickname was gelukkig nog vrij toen ik halverwege 2014 in het KPN Forum team ben gaan werken. Daarvoor werkte ik voor Hi waar ik mij bezig hield met het forum van Hi. Ik hou van hou van reizen, voetbal, varen, social media, lekker eten en gadgets. Het meeste ben ik thuis in het mobiele deel van het forum.

Een extra bedankje voor de vaste bezoekers van het Forum en de Hi Forum leden die sinds kort ook gezellig over zijn gekomen! Ik hoop jullie en uiteraard alle andere leden nog vaak op het forum terug te zien.

Reputatie 2
Badge
Hallo Allemaal,

Leuk om zo het een en ander te lezen :)

Zoals mijn naam vast doet vermoeden ben ik dus Steven, bijna de 23 gepasseert en nog volop student. Ik woon tegen Rotterdam aan, en maak al sinds de leuke inbel-tijd gebruik van KPN diensten. Ik ben nog thuiswonend en regel hier alles waar een snoertje aan zit.

Ik ben student Civiele Techniek, en ga binnenkort beginnen met een afstudeeronderzoek. In mijn vrije tijd ben ik veel online te vinden, knutsel ik aan PC's of probeer ik vrienden en buurtbewoners weer online te helpen.

Mochten er vragen zijn hoor ik het altijd uiteraard:)

Steven