Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22832 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Oud Community Manager
  • 1861 reacties

Leuk dat je ons forum bezoekt en lid bent geworden van de KPN community. Uiteraard vinden we het leuk om je beter te leren kennen. In dit topic kan je jezelf voorstellen. Bijvoorbeeld hoe je heet, hoe oud je bent, waar je woont en waar je echt enthousiast van wordt. We zijn benieuwd naar jullie reacties!
 

We zijn een nieuw voorstelrondje begonnen!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Cindy_ schreef op 26 okt '15 om 09:32u
Hallo Bernard, 

Hartelijk welkom op het forum van KPN en leuk om kennis te maken met je! Had je hiervoor een koperaansluiting? Dan gaat dit vast een stuk sneller! Wat voor films vind je leuk? Zelf kijk ik ook graag films en series, dus ik ben benieuwd of je nog tips hebt om te kijken! 

Met groet, 

Cindy 

 
 ja had ik inderdaad koperaansluiting en nu lekker snelle galsvezel en films zijn meestal goede horror / actie  heb van de week gekeken naar Hidden , remeender , knock knock   zijn goede films

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bernard, 

en ik moesten even op Google zoeken naar de films, we kennen ze allebei niet! 🙂 Zelf kijk ik graag actiefilms! Heb je nog weekendjes weg gepland staan? 

Met groet, 

Cindy
Reputatie 5
Badge +6
Cindy_ schreef op 27 okt '15 om 14:32u
Hoi Bernard, 

en ik moesten even op Google zoeken naar de films, we kennen ze allebei niet! Smiley Vrolijk Zelf kijk ik graag actiefilms! Heb je nog weekendjes weg gepland staan? 

Met groet, 

Cindy 
ja toevallig dit weekend ga ik naar duiven en over een tijdje ga ik naar sneek ( november )

Reputatie 1
Hallo allemaal,

mijn naam is Richard, Woon samen met mijn vrouw en dochtertje in het midden van Nederland.

Heb nu sinds 2 weken een KPN glasvezel aansluiting.

samen met 2 mobiele aansluitingen van KPN maken we gebruik van KPN compleet.

bevalt tot nu toe zeer goed!

Heb me hier aangemeld omdat het altijd handig kan zijn als ik een keer een vraag heb.

en misschien kan ik hier en daar nog wel een vraagje beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Richard! Leuk je op het forum te kunnen verwelkomen :) 

Reputatie 7
Badge +16
Erik_ schreef op 6 nov '15 om 08:41u
Hoi Richard! Leuk je op het forum te kunnen verwelkomen Smiley Vrolijk 

 
Welkom allen aan wie ik het nog niet had gemeld.

Reputatie 2
Goedendag,

mijn naam is Jan, en ik ben al een aantal jaren gepensioneerd na een carriere als database ontwerper.

Ik had al vele jaren Internet & Bellen, en breidt dit deze maand uit tot Alles-in-1, niet alleen televisie er bij, maar ook mobiel voor mijn echtgenote en mijzelf. De aanleiding was het sterk verminderde signaal dat ik heb sinds mijn huidige tv-provider is gefuseerd. Dat betekent dat ik ondanks een stevige antenneversterker op de begane grond soms toch nog storing heb, op de eerste etage een flink aantal zenders niet kan ontvangen, en op de tweede etage (logeerkamer) helemaal geen ontvangst meer heb.

In de overstapdeal hebben we dan ook maar meteen de mobieltjes meegenomen. Overigens zijn wij zeer bescheiden mobielgebruikers. Geen smartphones, gewoon kunnen bellen en sms-en voldoet voor ons nog steeds. Maar ik vrees wel dat ik binnenkort afscheid moet gaan nemen van mijn geliefde Samsung Monte slider. Het beeld ziet er niet meer uit nadat hij in mijn broekzak zat terwijl ik door een gigantische regenbui fietste.

Het verzoek om mee te doen aan een onderzoek naar nummerbehoud heeft mij hier op het forum gebracht. Of ik een frequent bezoeker zal worden? Eigenlijk hoop ik van niet, want dat betekent dat ik probleemloos kan genieten van TV, internet en vast en mobiel bellen.

schreef op 9 dec '15 om 14:28u
Goedendag,

Of ik een frequent bezoeker zal worden? Eigenlijk hoop ik van niet, want dat betekent dat ik probleemloos kan genieten van TV, internet en vast en mobiel bellen.

 
Dag Jan, welkom op het forum!

Ik hoop 't eigenlijk wel. Het forum is er niet alleen voor het oplossen van je eigen problemen maar ook voor die van anderen. Ik hoop dat je - gezien je carriere - nog een aantal nuttige bijdragen kunt leveren. Hier worden ook onderwerpen behandeld die buiten de scoop van KPN vallen en waarop KPN-medewerkers dus niet altijd een antwoord hebben. Soms kunnen wij forumgebruikers elkaar dan wel aan een oplossing helpen. Dus ik hoop je nog vaak op het forum terug te zien!

Reputatie 2
Hoi, Forum leden,

 Ik zal mij even voor stellen mijn naam is Joop forum naam Joris45 , Ben 71 jaar en al wat ervaringen met kabel tv en radio

in mijn jeugd de eerste ervaring met kabelradio een speaker in huis met een draaiknop voor 4 zenders via PTT (nu KPN) dat was al een hele belevenis. en de eerste TV via antenne , Jaren bij UPC klant geweest en in 2009 krijgen wij glasvezel via onsbrabantnet gelijk klant geworden, maar wat waren ze slecht met TV veel storingen of geen beeld , weer terug gegaan naar UPC is nu Ziggo was er best tevreden

over maar in februari 2016 toch over gestapt naar glasvezel KPN en maar gelijk compleet genomen.

De overstap door KPN laten regelen en in maart werkten alles , Ben dik tevreden en geniet ook van de mogenlijk heden die er zijn ook op

mijn kpn duidelijk wat je hebt en wat het kost , maar wat is er toch met radio en tv veranderd in een mensen leven.

Wens iedereen fijne paasdagen

Ha, die Joop. Welkom op het forum.:D

Die goeie oude draadomroep. Dat eerst radiodistributie heette. Je kon kiezen uit 4 zenders, w.o. een Britse (!). En het geluid was best zacht. En de speaker heel lelijk. Mijn opa had dat nog in zijn flat. De draadomroep is nog tot en met 31 december 1974 gebruikt. De start was in 1921. Tijdens de oorlog waren de buitenlandse zenders er niet op te horen.

Hoi allemaal,

Bij deze stel ik mij ook graag voor.

Ik ben Marco 43 jaar, gelukkig getrouwd, twee prachtige parels van kinderen Lisa en Lucas.

Dat betekent dat ons gezin bestaat uit mijn zoon van 10 die tevens mede ambassadeur is van Stichting Opkikker. 

Zijn grote idolen zijn Vlogger / Gamer Yarasky en Gerard Ekdom die hij vorig jaar mocht ontmoeten terug te zien op Youtube: 3FM, Gerard Ekdom samen met Lucas

 

Daarnaast is hij veel bezig met zijn PS4 het maken van Youtube intro’s voor andere vloggers en mag zijn telefoon waarop hij dagelijks op Youtube zit niet vergeten.

Mijn dochter (13) is geheel weg van Vlogger Beauty Nest en is dagelijks ook niet van haar telefoon en computer weg te denken. Uiteraard mogen we televisie kijken en Netflix niet vergeten. Kort en krachtig bestaat het gezin uit vier intensieve Internet gebruikers. 

Zelf ben ik ruim 15 jaar werkzaam geweest in de ICT van helpdeskmedewerker tot systeembeheerder en Webdesign. Sinds een aantal jaar door medische redenen uit de running. In de beperkte vrije tijd probeer ik toch mijn ICT en Webdesign kennis een beetje op peil te houden zover dat mogelijk is. Ik ben erg nieuwsgierig ik ga dan ook een (technisch) probleem niet gauw uit de weg en probeer mee denken en te zoeken naar een mogelijke oplossing.

Sinds enkele dagen heb ik VDSL nadat ik ben overgestapt van de UPC/Ziggo. Waar ik ruim 14 jaar heb gezeten en de afgelopen jaren bij een kleine Horizon box test groep actief was. Tot nu toe zijn de ervaringen vrij positief, zowel met de KPN als met het alles-in-1 pakket. Naast antwoorden vinden op dit forum hoop ik ook zelf een steentje bij te dragen aan iedereen die dat kan gebruiken.

Hallo, Marco. Van harte welkom op het forum! 🙂 'helpende handjes' zijn altijd welkom. Er zijn altijd dingen die buiten Webcare om opgelost kunnen worden. Dan kan het Webcare team zich met de andere zaken meer bezighouden.

Reputatie 2
Hallo ik ben eric gelukkig getrouwd en 4 kinderen wij zijn al sinds 2004 tevreden klant bij KPN vorige week overgestapt met mijn mobiel om ons "compleet te maken" mijn vrouw en oudste zoon zullen volgend jaar ook volgen! 😉 en nu ook forum ontdekt na al die jaren, wandel graag met mijn hond, ben gek van electronische speeltjes zoals ipads smartphones etc. en werk 40 uur per week in de logistiek.

nou dit was het wel zo een beetje weet niet meer neer te pennen op het ogenblik!

groet eric

Reputatie 7
Badge +30
Welkom Eric!

Reputatie 7
Badge +16
Ik ben hier al een tijdje maar laat ik mijzelf ook eens introduceren,

Mijn naam is Sjors, ik ben 26 jaar en ik woon in Groningen. Mijn hobbies zijn zwemmen... computers(Zo'n beetje alles wat je er mee kan. Van spelletjes tot software) 🙂 ) en series kijken. De genres die ik vooral interessant vindt zijn SciFi, Fantasy in alle vormen en maten, daarnaast heb ik ook een actieve interesse in de politiek.

Daarnaast ben ik min of meer gezegend om vast te zitten aan school, elke keer dat ik klaar ben kom ik terug - geen idee waarom maar dat is hoe het leven loopt! 🙂

Op dit moment zit ik vrijwel dagelijks op school in hetzelfde gebouw waar RobinFlikkema studeert alleen weet hij het zelf nog niet(Het duurt niet lang meer tot hij dat door heeft 😛 ) en ben daar momenteel werkzaam als "Skilled" ICT Support Medewerker.

Qua nature ben ik altijd nieuwsgierig en een perfectionist. Ik wil eigenlijk alles zo goed mogelijk doen en als ik iets kan verbeteren, dan doe ik dat ook 😉

Daarnaast ben ik (stiekem) heel erg eigenwijs, als ik iets in mijn hoofd haal gaat het links of rechtsom gebeuren :8 Tenminste! Als 't redelijkerwijs haalbaar is natuurlijk :8

Tot slot: Ik ben min of meer berucht om de hoeveelheid eten dat ik kan eten tijdens etentjes :8
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Sjors!


Op dit moment zit ik vrijwel dagelijks op school in hetzelfde gebouw waar RobinFlikkema studeert alleen weet hij het zelf nog niet(Het duurt niet lang meer tot hij dat door heeft 😛 ) en ben daar momenteel werkzaam als "Skilled" ICT Support Medewerker.

Nu wel :)

Robin
Reputatie 7
Badge +16
As expected 😉 Well done young padawan. Je hebt twee mailtjes in je school mailbox 🙂
Reputatie 7
Badge +30
As expected 😉 Well done young padawan. Je hebt twee mailtjes in je school mailbox :)
Haha, ik zie het!
Jullie lui vinden het toch niet heul errug als ik me nu (niet;)) opnieuw voorstel hè? Via mijn Friesian gebruikersnaam kon/kan ik niet meer op het forum en daarmee had ik me al voorgesteld (André)

En vooral, ik zou me kunnen voorstellen dat als ik me nu weer zou voorstellen dat het voorstellen niet veel voorstelt !
😛
Reputatie 7
Badge +21
Zal ook maar eens een poging wagen, alhoewel ik er niet van hou om mijn doopceel op internet te zetten.
Mijn echte naam laat ik dan ook mooi in het midden :)
Verder ben ik een gepensioneerde ex-radio-tv-monteur van 70 jaar.
Heb veel ervaring met tv-techniek en computertechniek, alhoewel de laatste ontwikkelingen hou ik niet meer bij. Zodra men begint (om maar een voorbeeld te noemen) met modems in bridge-mode zetten dan ben ik er af, da's allemaal van na mijn tijd 🙂 (En kan de moed ook niet vinden om me er in te verdiepen)
Gelukkig kan ik het hier vragen mocht het ooit eens nodig zijn.
Met andere dingen kan en wil ik ook graag anderen zoveel mogelijk van raad dienen.

Momenteel heb ik 4 katten te weten: 2 Maine Coons en 2 niet-raskatten, waarvan 2 katers en 2 poezen.
Er was zelfs een tijd dat ik 7 katten had, maar er zijn op natuurlijke wijze inmiddels drie overleden.

Momenteel heb ik alleen een mobiel abonnement bij KPN.
Drie jaar terug had ik KPN-compleet glasvezel, maar ben na een jaar overgestapt naar Ziggo omdat de opnames niet perfect werkten (op een drukke avond kon je je eigen opname niet bekijken want "U dient te wachten (tot je een ons weegt) tot het filmpje geladen is".
Na veel gebel kwam uiteindelijk het hoge woord bij de KPN er uit dat de bandbreedte op drukke tijden onvoldoende was.
Afijn toen de ellende van de Horizon bij Ziggo, daar ben ik begin dit jaar weggegaan en zit nu bij Tweak omdat die 1000mb internet leverde.
OK, internet geen probleem, lekker snel 960 mb down en 980mb up, maar ze hebben TV met de Sparql-box.
Zal er niet veel over zeggen maar wel dat ik na einde contract hardlopend naar de KPN terugga 🙂
Had n.l. van mijn vriendin gehoord die ook KPN-glasvezel heeft dat die geen probleem meer heeft met opnames bekijken.

Een heel verhaal toch nog geworden, zijn jullie nog wakker? 🙂
hallo ik heet richard onder de naam cpu
ik hou van systemen bekijken en matrixen in het leven en om dan de bug op te lossen
soms zelfs inter-multi-dimensionaal
verder heb ik ervaring met programmeertaal bijvoorbeeld php html of in ieder geval goed in script structuren wat allemaal te leren valt voor mij
ik ben verder psychiatrisch patient en stabiel met mijn medicijnen de rest hou ik prive
ik zou het wel een keer leuk vinden om bijvoorbeeld de scripts van kpn's firmware en servers te vergelijken op zoek naar de bugs en zonodig code editen of in ieder geval brainstormen over een oplossing

groetjes cpu/richard
Ook ik zal mezelf even voorstellen. Ik schrijf hier onder de naam rgf, dat zijn niet mijn letters, maar die van mijn dieren. Mijn echte naam houd ik liever privé op een openbaar forum. Ik ben een vrouw, ergens in de 40 en woon sinds een jaar of 15 in een mooie stad (vind ik zelf) in Zuid-Holland. En sinds iets meer dan een maand klant bij KPN.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi rgf! Wat leuk om je hier te zien en ook nog welkom als klant! Je kunt hier zo anoniem blijven als je wilt, maar leuk dat je toch wat meer over jezelf vertelt. Bevalt je KPN abonnement? En heb je een internet/tv abonnement of een mobiel abonnement? Tot snel!
Hoi Cindy,
Dank je wel. Na veel problemen met de klantenservice van de concurrent met een Z. bevalt KPN heel goed. Vroeger had ik al KPN, in mijn vorige huis, maar hier zat toen Chello, dus dat krijg je dan automatisch. Ik heb alles in 1 premium. Vaste lijn, internet, tv met pluspakket en hbo. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.
Reputatie 7
Badge +24
Goede om te lezen @rgf! 🙂 Als je vragen hebt over iets, ideeën, of er is iets anders; laat het het hier vooral weten op het forum!