Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22832 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Oud Community Manager
  • 1861 reacties

Leuk dat je ons forum bezoekt en lid bent geworden van de KPN community. Uiteraard vinden we het leuk om je beter te leren kennen. In dit topic kan je jezelf voorstellen. Bijvoorbeeld hoe je heet, hoe oud je bent, waar je woont en waar je echt enthousiast van wordt. We zijn benieuwd naar jullie reacties!
 

We zijn een nieuw voorstelrondje begonnen!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo allen,

Ook hier extra hulp vanuit het Abuseteam. Net als Dennis een van de seniors van de Abusedesk en ik kom eens meekijken of ik af en toe wat nuttigs kan toevoegen hier 😉
Reputatie 7
Badge +30
Welkom!
Reputatie 7
Badge +21
Welkom Raymondt !
Reputatie 7
Badge +7
Ugh :(

Ik bedoel, ello @Raymondt 😃
Reputatie 7
Badge +30
...om vervolgens door KPN gekocht te worden...Iets met slavernijverleden ;)

Nee, gekheid, welkom Dennis & Raymond 😃
Reputatie 7
Badge +7
Klopt maar voor KPN een goeie deal. Ze kregen Telfort er bij 😉
Reputatie 7
Badge +16
Welkom allemaal, mag ik toevoegen dat ik het Gigantisch cool vindt om de toppers van abuse hier te zien 😉
Reputatie 3
Badge +1
Aangezien ik sinds gisteren beetje loop rond te wandelen hier, zal ik me eens voorstellen.. Mij nicknaam kan je vast elders ook tegen komen, dikke kans dat je dezelfde persoon treft. ;)

Naam: Ricardo

Leeftijd 29

Woonplaats: het altijd mooie Almelo

Kinderen? Ja, 2 stuks. Ik noem ze eigenlijk Dinobaby's.

Opleiding? Ik studeer voor Applicatieontwikkelaar. Vandaar ook mij passie voor Beta's & Bugs. Inmiddels genoeg papieren en kennis op zak. ;)

Werk?: Ik werk in de IT, mij functie of dergelijke laat ik even buiten het forum. :-)

Hobby's?: Uiteraard heb ik hobby's:

- Domotica is 1 van mij hobby's, heb 2 Raspberry PIs thuis draaien, 1 ervan is volledig ingericht om mij hele huis te automatiseren. (Denk aan lampen die aan gaan bij zonsondergang, rolgordijnen die automatisch sluiten en open gaan, zonnewering die automatisch open en dicht gaat, wazemkap die automatisch de ingebouwde led verlichting in de keuken activeert. etc etc

- Toon is ook 1 van mij hobby's. Heb er 2 thuis draaien, 1 is geroot, de ander is de nieuwste Toon die te krijgen valt, ze noemen hem ook wel Toon2. ;)

- Feyenoord is voor sommige een hobby, voor mij is dat geen hobby, maar mij leven. Naast mij gezin speelt Feyenoord belangrijke rol in me leven..
Reputatie 7
Badge +7
Welkom!

Hopelijk heb je de Pi's wel goed beveiligt, anders krijg je het met mij aan de stok 😉
Reputatie 3
Badge +1
Welkom!

Hopelijk heb je de Pi's wel goed beveiligt, anders krijg je het met mij aan de stok ;)


PI's draaien achter een aparte netwerk binnenshuis, die vanaf de buitenkant niet te benaderen valt 😉
Reputatie 4
Badge +4
Ha forum.

Mijn naam is Theo en ik kwam hier naar aanleiding van de omwisseling van Digitenne.
Ik ben van 1959 ( dan blijft mijn leeftijd volgend jaar ook nog kloppen😁)
Ben mijn hele leven al werkzaam in de gezondheids-zorg als activiteiten begeleider in de GGZ.
Dit doe ik al vanaf 1980.

Als hobby heb ik techniek, zend techniek wel te verstaan.
Heb mijn eigen TV station gebouwd en vanzelfsprekend met digitaal TV bezig geweest. DVBT
Maar das niet real time zodat een twee weg communicatie erg moeilijk wordt.
Dus zend ik nog analoog uit, wel geluid digitaal met Nicam.

Heb daarnaast ook nog en radio station op de middengolf 1224 KHz.
En waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan? Dus moest dit in C-QUAM gebeuren.
Stereo op AM, je weet niet wat je hoort zo mooi en goed is dit.
Wel is en downwards compatible zodat je met je oude radio ook nog mijn signaal kunt horen maar dan wel in gewoon ouderwets mono.

Computers internet en wat hier bij komt kijken leer je wel door te doen en zelf problemen op te willen lossen.
Vragen is daar een onderdeel van en je moet je niet het wiel opnieuw proberen uit te vinden.
Ik probeer antwoord te geven op vragen als ik het weet, en vraag zelf ook als ik het zelf niet weet 😉

Als zendamateur kom je snel verder door hier met elkaar over te praten op de verschilden banden die we hebben. De leek zegt dan is het een bakkie Theo? Ja hoor dan is het helder voor de meesten.
Dat je een studie moet doen en examen om vergunning te krijgen, is al te ver voor de meesten.
Das ook een trant in onze wereld, het moet snel zelf weinig moeite doen en graag gister klaar.

Groeten
Theo
Hallo Allemaal,
Ik ben Ron, 49 jaar en woon in het zuiden van het land. Tevens ben ik gehuwd en we hebben 2 kinderen.
Wij zijn ooit klant geworden bij KPN door vele storingen destijds bij Ziggo en de daarbij behorende klachtenafhandeling (waar ik niet over te spreken was).
Ik maak gebruik van een alles in 1 pakket via glasvezel.
Tevens zijn wij allen binnen het gezin in het bezit van een mobiel abonnement.
We zijn zeer tevreden over Kpn. Echter ik ben benieuwd hoe KPN zich gaat wapenen tegen de wereld van streaming en daarbij behorend hoe de zenderpakketten gaan wijzigen.
Ik hoop dat KPN flexibiliteit blijft bieden binnen hun zenderpakketten.
Ook ben ik altijd benieuwd naar de technische veranderingen.

Mvg,

Ron
Dag @oppenr , welkom op het forum.

Je hebt al glasvezel dus wat dat betreft loop je al voorop. Wat de verdere technische veranderingen betreft denk ik dat je die vooral moet zoeken op het gebied van apps op Smart tv's. KPN heeft recent een eerste app gelanceerd voor nieuwe Samsung tv's en LG schijnt over enige tijd te volgen: tv kijken zonder losse ontvanger (STB) dus. Deze apps zijn/komen er naast de apps voor slimfoon en tablet. Waar KPN een paar jaar geleden is begonnen met apps op de ontvangers lijkt het erop alsof ze nu juist bezig zijn met een move de andere kant op. Of en hoe zich dat verder zal ontwikkelen moeten we afw88, de tijd zal het leren.
Reputatie 3
Badge
Mijn naam is Luwol, leeftijd is ook maar een getal. mijn hobby's zijn de pc, en noten eten.
Reputatie 3
Badge
ik zit bij telfort btw
Reputatie 7
Badge +25
Mijn naam is Luwol, leeftijd is ook maar een getal. mijn hobby's zijn de pc, en noten eten.
Welkom hier @Luwol!
Hallo allemaal mijn naam is helma buiten de computer hou ik van kleuren wandelen en fietsen ik werk 4 hele dagen en in het weekend ga ik regelmatig een dagje weg alstaan et theater
Welkom Helma! Ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt. Vragen ? Stel ze ? Bijdrage leveren? Doe je ding! 🙂
Reputatie 7
Badge +10

Zal ik ook maar? ;-)

Anneke, woonachtig in Twente, bijna 50.

Voormalig Webdesigner, ik ben tevens technisch onderlegd.
Trouble in computerland?, piece of cake, om maar wat te noemen.


Later als SPH-er werkzaam in de Gezondheidszorg.

Veel op het veld te vinden waar ik Hondentraining volg met mijn hond.

Graag buiten, ondanks mijn nerdin 🤓inslag 😉

Kort (1.60 😉) maar krachtig is mijn motto. 

 



 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier @Anneke-Anna50, leuk dat je je hier voorstelt. :smiley:

Reputatie 7
Badge +10

Vergeet ik toch mijn visjes 🐟 te noemen, die horen er ook bij in het rijtje 😉

 

Hoi @Anneke-Anna50 . Jij en je visjes, van harte welkom!

Reputatie 3
Badge +1

Hi!

37 jaar, nerd in hart en nieren, passie voor techniek wat een verschil kan maken.

Ik wordt blij van schoonheid in techniek, aan een pure implementatie van een protocol bijvoorbeeld. Vandaar dat ik ook een github repo/handleiding beheer om de Unifi Security Gateway (USG) te gebruiken in plaats van de experiabox. 

https://coolhva.github.io/usg-kpn-ftth/posts/unifi-security-gateway-kpn-ftth-iptv-ipv6/

In mijn dagelijks leven ben ik druk bezig, als Global Technical Architect for Zero Trust, om de nieuwe veilige manier van werken (Zero Trust) in te laten werken bij de grootste bedrijven ter wereld en ze te helpen daar naar toe te bewegen met het gebruik van onder andere onze oplossingen (Symantec, onderdeel van Broadcom).

Daarnaast twee grote honden (https://www.instagram.com/baas_bram_gz/) om ook buiten de techniek lekker te genieten van het leven.

Mijn motto is “sharing is caring, samen staan we sterker!”

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @coolhva, een echte nerd dus. ;) Wat leuk dat je je zo voorstelt. Van harte welkom.

Reputatie 7
Badge +10

@coolhva De paraplu wordt mooi gedragen zag ik op Instagram haha 😀👍☂️