Stel jezelf voor...

  • 10 February 2015
  • 249 reacties
  • 22833 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Oud Community Manager
  • 1861 reacties

Leuk dat je ons forum bezoekt en lid bent geworden van de KPN community. Uiteraard vinden we het leuk om je beter te leren kennen. In dit topic kan je jezelf voorstellen. Bijvoorbeeld hoe je heet, hoe oud je bent, waar je woont en waar je echt enthousiast van wordt. We zijn benieuwd naar jullie reacties!
 

We zijn een nieuw voorstelrondje begonnen!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

249 reacties

Reputatie 7

Hah @coolhva, welkom. Ik had je hier en daar al in het thuisnetwerk board voorbij zien komen. Leuk dat je hier meedoet. De community kan altijd wat extra kennis gebruiken. Tot snel :)

Reputatie 3
Badge

Ik zal mijzelf ook even voorstellen,

Mijn naam is Ton en ik kom uit Utrecht. 

Ik ben Allround KPN monteur Regio Utrecht.

Nu ik af en toe wat vrij ben, ben ik hier even komen kijken, om nog meer informatie tot mij te nemen, en mensen te helpen. Nu ik in de praktijk veel tegen kom, merk ik dat het hier weer een andere aanpak vergt. En het is erg leuk en interessant om op deze andere manier mee te lezen en hulpvragen te beantwoorden.

Ik kijk graag films en test graag dingen. Graag zou ik ook KPN spullen willen gaan testen maar de juiste ingang heb ik nog niet gevonden. Dus test ik de KPN spullen die ik op de bus heb.

Domotica is ook iets wat interessant is en daar heb ik nu al mijn lampen en sensoren via Raspberry draaien met het OS HA.

Verder fiets en wandel ik graag.

Reputatie 7
Badge +22

Welkom @TSR 

Wat leuk dat je op het forum mee wilt kijken. Hier zitten ook veel klanten met een goede achtergrond qua technische inzicht wat er zoal speelt binnen de KPN. Ik weet veel van de ITV en hou me daar ook veel mee bezig. Hopelijk vind je je plek hier, en kun jij jou kennis van de KPN ook delen met ons. Want ook wij willen meer leren qua techniek van de KPN. :wink: 👍

Reputatie 7
Badge +17

@TSR Hallo Collega! Van harte welkom namens ons team uit het hoge noorden. Leuk dat je onze community komt versterken. Veel succes en plezier hier. :blush:

Reputatie 7
Badge +22

@TSR Hallo Collega! Van harte welkom namens ons team uit het hoge noorden. Leuk dat je onze community komt versterken. Veel succes en plezier hier. :blush:

@Lisa wij zijn toch ook eigenlijk collega’s???? 😜😉🙈

Reputatie 7
Badge +20

Welkom @TSR / Ton! Wat leuk dat je jouw extra vrije tijd wil besteden aan het opdoen van extra kennis en het helpen van anderen :smiley:  Wordt gewaardeerd :green_heart:, veel  plezier hier!

Reputatie 7
Badge +16

Welkom hier @TSR. Leuk om er een monteur bij te hebben! :grinning:

Hallo, ik ben JanD (forumnaam) en met het thuispakket (nog) klant van Telfort en met 2 mobiele abo's automatisch pseudo-klant van KPN geworden.

Ik ben 69 jaar, getrouwd en woon in Gelderland.

In 2011 met vroeg-pensioen kunnen gaan na ruim 33 jaar bij een garagebedrijf als financieel administrateur en systeembeheerder van een IBM-server met 7 terminals gewerkt te hebben.

Automatisering is mij met de paplepel ingegoten sinds de jaren zestig eerst met een IBM mainframe gewerkt te hebben, de ponskaarten-tijd en toen met intern en extern geheugen nog in Kilobytes gerekend werd.

In de latere jaren van mijn loopbaan altijd financieel/administratief en met de automatisering meegegroeid.

Aan fora meewerken heb ik altijd gedaan, van de begintijd met de BBS’en (Bulletin Board Systems) wat later de huidige fora geworden zijn. 

Het eerste forum waar ik aan meewerkte was die van Tele2 (voorheen Zonnet/Versatel), later bij Ziggo (voorheen UPC) en nu dan sinds 2018 bij Telfort en begin 2019 (nadat bekend werd dat Telfort in KPN opgenomen zou worden) bij KPN.

Ik vind het leuk met de kennis/ervaring die ik heb andere klanten bij te staan en mee te denken om tot een oplossing te komen.

 

Hoi @JanD . Wij kennen elkaar al een beetje via de verschillende topics. Dank voor al je bijdragen! 

Aan fora meewerken heb ik altijd gedaan, van de begintijd met de BBS’en (Bulletin Board Systems) wat later de huidige fora geworden zijn. 

Ik ben iets jonger dan jou maar ik kan mij de BBS’en ook nog wel herinneren. Inbellen en dan op zoek naar informatie op zo'n monochroom scherm ;-) Soms ook iets achterlaten op de publieke boards.  Mooie tijd. 

Vooruit dan, even snel voorstellen zodat de moderatoren ook weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Techneut in hard en nieren, meer dan een halve eeuw oud, opleiding HTS Technische Informatica en Computerkunde. Meer dan 25 jaar bezig met computers en momenteel in de QA en performance gerelateerde hoek. Daardoor een kritisch oog voor dat wat mis gaat, mag het graag beter weten maar ben ook niet te beroerd om toe te geven dat ik er naast zit, je blijft mens tenslotte.

Netwerk gerelateerde zaken hebben mijn bijzondere aandacht en daarom ben ik ook een blijde gebruiker van eigen randapparatuur achter de FTU.

 

Reputatie 7
Badge +20

Vooruit dan, even snel voorstellen zodat de moderatoren ook weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Techneut in hard en nieren, meer dan een halve eeuw oud, opleiding HTS Technische Informatica en Computerkunde. Meer dan 25 jaar bezig met computers en momenteel in de QA en performance gerelateerde hoek. Daardoor een kritisch oog voor dat wat mis gaat, mag het graag beter weten maar ben ook niet te beroerd om toe te geven dat ik er naast zit, je blijft mens tenslotte.

Netwerk gerelateerde zaken hebben mijn bijzondere aandacht en daarom ben ik ook een blijde gebruiker van eigen randapparatuur achter de FTU.

 

Ha @obelisk van harte welkom! Technische kennis en een kritische blik stellen we zeer op prijs! Keep 'm coming, die bijdragen! :) 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom @obelisk, fijn dat je jouw kennis en kunde hier wilt komen delen :smiley: Veel plezier op het forum!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo, ik ben JanD (forumnaam) en met het thuispakket (nog) klant van Telfort en met 2 mobiele abo's automatisch pseudo-klant van KPN geworden.

 

 

@JanD 

Ik kan jou "ineens" geen PB meer sturen. Je "volgt" helemaal niemand meer. Jouw profielfoto is ook verdwenen. 

Zijn dat allemaal bewuste keuzes? 

 

Hallo, 

Ik ben helemaal nieuw bij KPN, na flink wat jaren Ziggo kabel ben ik de storingen van de laatste weken behoorlijk zat. 5 storingen in 2 weken van 6 uur en meer Hopla weg met Ziggo

Omdat ik graag in de cloud wilden opnemen en dat bij Ziggo ook bijna onbetaalbaar is heb ik nu eindelijk de stap gewaagd.
Mijn Mobile abonnement heb ik bij TM onder gebracht en dat blijft ook zo.

Groetjes

 

 

Hallo, ik ben JanD (forumnaam) en met het thuispakket (nog) klant van Telfort en met 2 mobiele abo's automatisch pseudo-klant van KPN geworden.

 

 

@JanD

Ik kan jou "ineens" geen PB meer sturen. Je "volgt" helemaal niemand meer. Jouw profielfoto is ook verdwenen. 

Zijn dat allemaal bewuste keuzes? 

Hallo@Noordzee ,

Ik heb wel weer een avatar, ik volg niemand, ik wil niet gevolgd worden,heb geen mentions aan staan en heb de privéberichten ook uitstaan, ik wil niets automatisch ontvangen of versturen.

Ik wil alles in eigen hand houden, een bewuste keuze, inderdaad.

Fijne dag verder.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Cristien Van harte welkom bij de KPN en natuurlijk ook bij ons Forum! Je kunt hier terecht voor de meeste vragen, dus laat het vooral weten als we iets voor je kunnen betekenen. :blush:
Ook als je zelf kennis in huis hebt m.b.t telecommunicatie, internet, tv, Apple, Digitenne, of wat dan ook, dan ben je van harte welkom om het hier te delen met ons en natuurlijk onze klanten. 
 

Reputatie 7
Badge +24

Welkom @Cristien:relaxed:

Reputatie 2

Hallo,

Sinds ruim 4 maanden werk ik als KPN telecom monteur in Eindhoven en omgeving. Het is heel boeiend en veelzijdig werk waarbij klantvriendelijkheid heel belangrijk is.

 

Ik heb mijn hele leven al in de telecom gewerkt. Ik heb veel ervaring, maar ben nog niet uitgeleerd.

 

Alles wat met thuis oplossingen te maken heeft vind ik leuk en interessant. Mijn hoogste affiniteit is wel voor WIFI en het optimaliseren ervan. 

Er is mij geen uitdaging te hoog. Ik pak alles op en doe wat nodig is voor de klant.

 

Toevallig zat ik in het forum te "neuzen” en trof interessante WIFI uitdagingen. Lisa heeft me vervolgens binnen het KPN gilde geïntroduceerd.

 

Groeten,

 

eddysch

*admin: Samengevoegd met het centrale topic

Welkom! Zoals je ziet werken de professionele medewerkers goed samen met een aantal klanten die inmiddels veel KPN klant er ervaring hebben opgedaan.

Welkom, Eddy!

Je kennis komt hier natuurlijk heel erg van pas!

Ja, die @Lisa . Ze is erg vasthoudend; goede eigenschap!

Reputatie 7
Badge +17

Hi Eddysch! Wij hebben elkaar al even ontmoet. Van harte welkom en veel plezier op ons Forum. :sun_with_face::sunglasses:

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @eddysch! Heel fijn dat je jouw kennis en expertise wilt delen! :green_heart:

Reputatie 3

Hoi, ik heet Maurits en ontvang mijn KPN setje over een paar dagen. Ik denk niet een monteur nodig te hebben want de vorige aansluitingen deed ik zelf en de KPN is mijn vierde glasvezel aanbieder, dit is voormalig Glashart /Reggefiber gebied. En anders drinkt de monteur wellicht een bakkie koffie mee! Twee uur maar liefst zou het aansluiten duren, maar dat zal wel voor nieuwe gebruikers zijn die nooit fiber of DSL hebben gehad?

Ik heb elektronica ontworpen, gebouwd en gerepareerd. Ik ben nu senior en in ruste. De diverse binnen en buitenlandse fora volg ik regelmatig op het gebied elektronica. Op Anandtech, Circuitsonline, Eevblog kan je me vinden. En natuurlijk hier voor TV gerelateerde onderwerpen. Zoals bijv. een artikel over HDMI 2.1 ons allen welbekend omdat de KPN doos daar ook mee wordt aangesloten. https://tweakers.net/reviews/8364/2/de-ellende-genaamd-hdmi-21-een-niet-optimale-implementatie-sony-xh90-televisie-knieval-bij-120fps.html Ik kijk nu op een Samsung KS8000 SUHD 120Hz TV van 49 inch model 2016 en dat geeft een prima beeld!

 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom hier @Ziener / Maurits, top dat je jouw kennis en ervaring graag wilt delen met anderen :relaxed:

P.S. de meeste monteurs worden wel blij van een bakkie koffie :wink:

 

Reputatie 2

Hoi allen,

Ik ben Marco en heb me aangemeld bij KPN en vertrek bij Ziggo. Reden was dat ik daar niet makkelijk kon kijken op 3 tv's ivm niet kunnen leveren Mediabox Next. En wat blijkt: KPN is goedkoper. Mooie bijkomstigheid. Ben benieuwd wat ik hier op het forum ga tegenkomen..