Beantwoord

Succes met jullie examens

• 8 mei 2015
  • 42 reacties
  • 1370 keer bekeken

Reputatie 7
en ,

Heel veel succes met jullie examens!!!

icon

Beste antwoord door thibauldz 11 juli 2015, 23:35

Hahaha, dank iedereen!

Ja ik ben (uiteraard) ook geslaagd. Maar heb het de afgelopen tijd druk gehad met werken, op kamp en natuurlijk feesten :D

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! . Al druk aan het leren natuurlijk en maandag beginnen met economie. :)

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Oeh! Spannende periode dus 😃 Heel veel succes beiden!

Reputatie 7
Die is makkelijk 😃, dat is natuurlijk A.

Ga ik (A) linksaf, (B) rechtsaf, (C) rechtdoor of (D) blijf ik stilstaan.

Op basis van ervaring kan ik zeggen dat D eigenlijk geen optie is en dat maakt het leven een stuk eenvoudiger. ;)

Als bij antwoord D nu had gestaan "Ja, als ik met KPN om kan gaan, kan ik alles aan." dan was de vraag een hersenkraker geworden. ;)

Reputatie 7
Badge +27
Hahaha! Ik ben er zelf meer een van buiten de voorgeselecteerde keuzes kiezen, :D Iets als (E) schuin oversteken en dan zigzaggen.

wjb schreef:

Als bij antwoord D nu had gestaan "Ja, als ik met KPN om kan gaan, kan ik alles aan." dan was de vraag een hersenkraker geworden. ;)

Muahahaha :robotvery-happy:

Reputatie 7
Badge +30
schreef:

Op basis van ervaring kan ik zeggen dat D eigenlijk geen optie is en dat maakt het leven een stuk eenvoudiger. ;)

Het is geen A of B want dan kom je op de zelfde plek uit ;)

schreef:
Oeh! Spannende periode dus :DHeel veel succes beiden!

Zeker een spannende periode. Bedankt!

Robin

Reputatie 7
RobinFlikkema schreef:
@wjb schreef:

Het is geen A of B want dan kom je op de zelfde plek uit ;)

Nog even in de boeken duiken Robin, want dat is niet helemaal correct. ;)

Dat hangt namelijk af van de afstand die er zit tussen twee A's of twee B's en of je alleen kiest voor A's of B's.

Pak maar eens een ruitjes papier, kies alleen voor A's maar halveer telkens de afstand tussen twee A's.

Sta je weer op dezelfde plek? :@

Doe nu hetzelfde, maar laat de afstand constant en kies om en om voor A en B.

Sta je weer op dezelfde plek? :@

Badge
en Bedankt!:D

Ook ik ben flink aan het blokken, maar begin dindag pas met Nederlands. 

Zelf hou ik altijd een tip van mijn tante aan als het op meerkeuze aan komt : 

Bij twijfel.... Kies B ;)

Ja dit is toch wel een beetje spannend inderdaad, maar bij beta vakken heb je meestal tijdends de toets wel door of je hem goed maakt of niet. Dus dan is de uitslag krijgen niet heel spannend. 

We zullen zien wat we er van bakken ;)

Mvg. Thibauld

Reputatie 7
Badge +24
Oee, examens! Die tijd ken ik nog wel ;-) 

Succes & . Zet 'm op!! :D

Reputatie 7
Badge +30
Bedankt !

Reputatie 7
Badge +12
Succes mannen, gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen! (hoewel ik me wel een beetje zorgen maak dat Thibauld overal B gaat lopen invullen als ie een beetje twijfelt...;) 

Reputatie 7
Badge +30
Bedankt ! Als we geslaagd zijn weten we waar we een pilsje kunnen halen ;)

Robin

Reputatie 7
Badge +12
Ik zal vast een kratje Pitt bier klaarzetten 😉 (wel pas opdrinken als jullie boven de 18 zijn!)

Reputatie 7
Nee, drinken mag wel (bepalen de ouders), alleen kopen niet ...

Ene, suc6 , en alle andere eindexamenkandidaten.

Reputatie 5
Badge +8
Succes en , voor mij enige tijd geleden, maar wel een hele leuke periode geweest, buiten het blokken om, geniet er nog even van.

Reputatie 7
Hi guys, 

Het zit er op :D, goed gevoel?

Reputatie 7
Badge +24
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad! :D Wanneer krijgen jullie uitslag? Een spannende tijd! 

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ging goed! Tuurlijk zaten er enkele moeilijkere vragen tussen, maar over het algemeen wel goed gemaakt. 11 Juni krijgen we uitslag!

Robin
Badge
Hi,

Ik heb er ook een goed gevoel bij. Nu lekker vakantie vieren terwijl de rest nog op school zit.:D

Reputatie 7
Badge +12
Goed om te horen dat jullie gevoel goed is! We zullen duimen tot de 11e juni 😉 Hebben jullie al leuke plannen voor deze extra lange vakantie? En wat gaan jullie daarna doen? Studeren? Met paard en wagen de wijde wereld in? Iets anders?? 

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

We gaan, zoals elk jaar, op vakantie. En dan na de vakantie hard aan de bak op het Hanze. We zullen elkaar misschien nog wel vaak in de trein zien dus.

Robin

Reputatie 7
Badge +12
Gezellig! Welke studie ga je doen? 

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

HBO-ICT Network and Security Engineering.

Robin

Badge
geloof het of niet, ik ga in de vakantie extra veel werken. Wantja dat rijbewijs betaald zichzelf niet:(. Voor allart: ik werkt bij de otter aan het schildmeer , ken je vast wel. 

En ik ga nog op kamp met de scouting, en een weekje weg. Genoeg om naar uit te kijken dus.  

Na de vakantie (mits ik geslaagd ben natuurlijk) ga ik beginnen met een HBO opleiding aan de Hanze in de grote stad ,Groningen. En wel de opleiding built environment (samenvoeging van bouwkunde,argitectuur en civiele techniek). 

En hebben jullie nog vakantie plannen?

Reputatie 7
Badge +12
Leuke studies, mannen! Lekker in de stad straks, gezellig hoor, goede herinneringen aan. Ik heb nog geen vakantieplannen, maar een bezoekje aan De Otter (ik fiets er wel eens langs op de racefiets), behoort zeker tot de mogelijkheden, Thibauld! :-) 

Reputatie 7
Spannende dag (of niet ;)), wachten op dat bevrijdende telefoontje.

Succes heren!

Reageer