Beantwoord

Telefonische bereikbaarheid is onacceptabel lang tegenwoordig!

  • 22 September 2022
  • 7 reacties
  • 102 keer bekeken

Bij bellen zegt men dat het momenteel erg druk is vanwege de populaire nieuwe Iphone. Kom op zeg jullie verkopen toch niet alleen mobiele telefoons.

Afgelopen maandag 19 -9-2022 na ruim 1 uur in de wacht eindelijk iemand te pakken, de medewerker kon mij echter niet helpen omdat ik voor mijn vraag bij de afdeling Save moest zijn.

Zij behandelen de acties voor vaste klanten. Echter de wachttijd was aldaar ook nog wel 45 minuten. Niet te geloven tocht. Ik kreeg het advies om het dan maar aan het einde van de dag te proberen. Vanavond 22-9-22 te 19:00 uur weer gebeld en na weer 30 in de wacht een medewerker aan de lijn.

Ook deze kon mij niet verder helpen en de gewenste afdeling Save had ook op dit tijdstip nog zeker een wachttijd van 45 minuten. Ze kon wel begrijpen dat ik hierdoor boos was. Zo wordt je als vaste klant, al sinds 2010, elke keer weer van het kastje naar de muur gestuurd. op deze manier gaat KPN snel achteruit vwo de service, dit slaat helemaal nergens op. Ik ben dan ook behoorlijk pist. Moet je een zien als ik ““vergeet”” te betalen of de incasso intrek, dan weten zij mij waarschijnlijk wel snel te vinden en te woord te staan.

Ik snap ook niet waarom ik niet direct telefonisch in contact kan komen met de afdeling Save. Ik geef bij bellen toch ook gelijk mijn wens en omschrijving op maar daar kan de ‘robot’ kennelijk niet mee uit de voeten. KPN doe hier wat aan want anders ga ik maar eens verder kijken na 12 jaar bij jullie te zijn geweest. Dit is gewoon niet acceptabel.

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 September 2022, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @afdeling save ,

Probeer eens te bellen direct om 8.00. Dan is het vaak nog rustig in de lijn. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoewel je er niks aan hebt wil ik even delen dat ik die ervaring absoluut niet heb, en mocht de wachtrij lang zijn vermelden ze dat op het begin en bel ik later terug. Morgen word mijn nieuwe iPhone bezorgd maar ben niet thuis dus ik bellen om te kijken of dat niet 1 dag later of in de ochtend kan worden bezorgd. (Kan niet) en binnen 2 minuut 38 had ik iemand aan de lijn, mijn gegevens geverifieerd en antwoord op mijn vraag. 

 

Ja kan best zijn, maar in het begin menu moet de een keuze aangeven waarover je vraag is en er zijn div afdelingen. Voor de verkoop van de Iphone hebben zij kennelijk meer medewerkers beschikbaar dan voor andere vragen waar niets aan verdiend wordt.

Badge +19

De oorzaak van de slechte bereikbaarheid is heel simpel. Er zijn te weinig mensen.  Zoals u ongetwijfeld weet is de krapte op de arbeidsmarkt enorm en daar heeft kpn ook last van. Wen er maar aan want bij heel veel bedrijven is dit een groot probleem en het ziet er niet naar uit dat dit snel voorbij is.

Reputatie 7
Badge +24

Als "Save" mislukt, dan zit er maar 1 ding op hé? Gewoon overstappen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @afdeling save ,

Probeer eens te bellen direct om 8.00. Dan is het vaak nog rustig in de lijn. 

En @afdeling save ? Is het vanochtend gelukt om 8.00? 

 

@Noordzee Nog geen gelegenheid gehad maar probeer het van de week nog wel.